اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۵۴۶۳
۱ نظر
۵۰۲۳
۱ نظر
۵۰۲۳
پ

می‌گویند جادوگر دارم تا من را تخریب کنند!

نادر دست نشان در واکنش به حواشی به وجود آمده حول محور باشگاه مس کرمان و داشتن جادوگر سخنان جالبی را به زبان آورد.

ورزش سه: نادر دست نشان سرمربی تیم مس کرمان در واکنش به حواشی به وجود آمده در خصوص وجود جادوگر در تیمش و ارتباط او با دروازه‌بان تیم گفت: این اولین بار نیست که اینطور گفته می شود، دفعه پیش هم همین صحبت ها بود و کمیته اخلاق این بازیکن را در نیم فصل اول خواست. هم خودش و هم پدرش به کمیته اخلاق رفتند ولی کسی راه به جایی نبرد و در نهایت هیچ کدام از صحبت ها به نتیجه نرسید.

سجاد گرایلی بازیکن امید تیم مس کرمان است و با قد ۱۹۳ دروازه بان خوبی است و شرایطی که او دارد به نظرم می تواند گلر یک امیدهای ایران نیز باشد. او در تیم امیدهای ما بازی می کند و هر زمان که لازم باشد و آنها به او احتیاج نداشته باشند در تیم بزرگسالان به عنوان گلر سوم روی نیمکت ما می نشیند.

طبیعتا وقتی گلر اول و دوم ما دچار آسیب دیدگی یا محرومیت می شوند ما باید از دروازه بان سوم بهره ببریم. فقط هم گرایلی نیست که بازیکن امیدهای ماست. ما از رضا نفتی هم روی نیمکت استفاده می کنیم. این چیز خاصی نیست و هر تیم طبق قانون می تواند ۳ بازیکن امید روی نیمکت ذخیره هایش داشته باشد. مثل الان که ما مهدی اسلامی را به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی برای دیدار بعدی نداریم می تواند به جای این گلر درون دروازه قرار بگیرد.

می‌گویند جادوگر دارم تا من را تخریب کنند!

دست نشان تمامی شایعات را در جهت تخریب خودش دانست و گفت: به هر حال، از تمام این موضوعاتی که شرح داده شد بگذریم نیازمندی این بازیکن به کادرفنی مربوط است و متاسفانه خیلی ها از این موضوع سواستفاده می کنند. بعد هم گفتند پدرش جادوگر است، بر فرض که باشد به مس کرمان چه ربطی دارد و اگر هم مربوط باشد چطور وقتی این بازیکن روی نیمکت ذخیره های ما می نشیند ما نتیجه را به حریفان واگذار می کنیم یا پیروز میدان نمی شویم؟

جز تخریب کردن من، این جوان و مس کرمان آیا هدف دیگری دارند؟ اگر پدر ایشان جادوگر است و ما از ایشان استفاده می کنیم پس چرا تمام بازی ها را نمی بریم و صدرجدول قرار نداریم؟ چرا سیرجان 9 امتیاز وسرخپوشان 3 امتیاز بیشتر از ما دارند و جلوتر از ما هستند، پس یعنی این ها هم جادوگر دارند دیگر؟ این حرف های خنده دار و مضحکی است که به زبان می آورند.

این جوان فوتبالیست خوب و آینده داری است و مطمئنا آینده همه چیز را به دیگران ثابت خواهد کرد. این را من فقط نمی گویم بلکه مربی دروازه بان های و مربی تیم امید می گوید و بروید و از سرپرست تیم ملی امید در خصوص عملکردش سوال کنید. ما نباید با حرف این و آن کار کنیم و باید از تفکرات فنی مان استفاده کنیم و این جوان از نظر فنی گلر خوبی است و ان شاالله بتوانیم از او درون دروازه استفاده کنیم.

وی در ادامه تاکید داشت: ضمنا جواز حضور یا عدم حضور این گلر را چه کسی باید بدهد؛ کمیته اخلاق و سازمان لیگ؛ مگر غیر از این است؟ آنها اجازه دادند چون این بازیکن هیچ مشکلی نداشته است. به نظرم این حرف ها به دلیل آن است که خیلی ها نمی توانند موفقیت من و تیمم را ببینند و خواستند تمرکز ما را برهم بزنند.

آخرین تاکیدم برای پایان دادن به این شایعات این است که بروید، تحقیق کنید و ببینید ما زمانی که از این بازیکن روی نیمکت استفاده نمی کردیم امتیاز گرفتیم یا وقتی که حضور داشته است. ما هر زمان او نبوده بیشترین امتیازات را جمع آوری کردیم. پس داستان جادوگری کجای این نتیجه گیری جا دارد؟

سرمربی مس تمامی این سخنان را برای ایجاد حاشیه حول محور باشگاه مس دانست و گفت: قطعا قطار در حال حرکت را سنگ می زنند. ما چون در جریان موفقیت قرار داریم دوست ندارند که ما موفق باشیم و خیلی ها علاقمند نیستند که یک بار دیگر من یک تیم دیگر را لیگ برتری کنم. ما از ابتدای فصل با این روند آشنا هستیم و خیلی برایمان جای تعجب ندارد.

جالب است این موضوع شبیه داستان آن دزدی است که دزدی می کند و فریاد می زند آی دزد آی دزد! این حاشیه ها را کسانی ایجاد می کند که می خواهند اتهام از سرشان برداشته شود و کسی به آنها توجهی نکنند. ما به هیچ چیزی توجه نمی کنیم و فقط با امید به خدا به تلاش می پردازیم تا به مدد خدا به هدفمان برسیم.

مس این هفته بازی سختی با گل ریحان البرز دارد. دست نشان درباره این دیدار نیز گفت: گل ریحان تیم خیلی خوبی دارد و دور برگشت امتیازات خوبی کسب کرده، مربی خوبی روی نیمکت این تیم می نشیند. با توجه به نتایجی که در طی هفته های گذشته کسب کردیم برای این بازی به دنبال برد هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچی بارت نیست فقط ادعا ببین امشب ژاپن چندچندی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج