جاباما
۸۲۵۴۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حریق گسترده در یک واحد مسکونی در نازی آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک واحد مسکونی واقع در نازی آباد اتفاق افتاده بود که بر اثر آن یک نفر مصدوم و ۲۰ نفر نجات یافتند.

خبرگزاری فارس: جلال ملکی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در ساعت ۱۸:۲۴ دقیقه امشب یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در محله نازی‌آباد به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و سه ایستگاه با تمامی امکانات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک واحد ۷۵ متری یک ساختمان چهار طبقه ۸ واحدی آتش‌سوی رخ داده و کاملاً شعله‌ور بود. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که یک انفجار کوچک نیز در ابتدا رخ داده بود و شکستگی شیشه‌ها و دروپنجره نیز مشاهده می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: شعله‌های آتش به واحد مجاور نیز سرایت کرده بود و دود غلیظی نیز طبقات را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان به طبقات پایینی منتقل شده بودند. آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش تمامی افراد را از ساختمان خارج کردند و در طبقه چهارم سه نفر وجود داشتند که یک نفر از آنها به دلیل سوختگی تحویل عوامل اورژانس شد و در نهایت از این ساختمان ۲۰ نفر از ساکنین به سلامت از محل خارج شدند آتش کنترل شد و در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی در حال بررسی علت حادثه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج