۸۲۶۱۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نژادمهدی: نیم فصل اول هم تیم برتر میدان بودیم

مدافع ذوب آهن می گوید این تیم برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا کار سختی دارد.

ورزش سه: مدافع ذوب آهن می گوید این تیم برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا کار سختی دارد. محمد نژاد مهدی در این باره گفت: می دانیم راه سختی برای رسیدن به رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا داریم و باید از دو مصاف سنگین پلی آف با قدرت عبور کنیم ولی برای این هدف از جان مایه می گذاریم.

وی افزود:خوشبختانه نیم فصل کابوس وار ما به پایان رسید. در نیم فصل اول شرایط تیم اصلا خوب نبود و هیچ یک ما از شرایط تیم راضی نبودیم. همه دغدغه آقای منصوریان در تمرینات نیم فصل این بود که بتواند بار روانی نیم فصل اول را از ذهن ما پاک کند و ما را با شرایط جدیدی به نیم فصل دوم بفرستند. باید بگویم خوشبختانه در این راه شرایط تیم مناسب است. ما به لحاظ روحی و روانی خود را آماده کرده ایم و مطمئن با یکی دو برد خوب به ذوب آهن آماده قبل برمی گردیم.

مدافع ذوب آهن ادامه داد:فوتبال بازی لحظه هاست. در همه بازیهای نیم فصل اول تقریبا ً تیم برتر زمین ما بودیم ولی همیشه دلیلی بر نبردن بود از اشتباهات داوری، تا اشتباهات فردی ما بازیکنان و البته برخی اشتباهات دیگر.

محمد نژادمهدی در پایان گفت: من و همه بازیکنان تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم نیم فصل دوم را بهتر شروع کنیم. ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت ولی مصمم هستیم که به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. البته این یک عزم جدی توسط ما بازیکنان و حمایت مردم و مسوولین را می خواهد.

ذوب آهن از نشدها بارها شدن ساخته و این بار هم به نظرم می شود آسیایی شد. البته همه تمرکز ما بازی با نساجی است و در حال حاضر باید در مقابل این تیم محبوب بازی کرد و نتیجه گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج