جاباما
۸۲۶۱۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توضیح پلیس درباره تیراندازی در خیابان ستارخان

دو متهم سابقه دار لوازم خودرو که این بار با حضور در اطراف دانشگاه صنعتی شریف اقدام به سرقت‌های سریالی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایلنا: دو متهم سابقه دار لوازم خودرو که این بار با حضور در اطراف دانشگاه صنعتی شریف اقدام به سرقت‌های سریالی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا شعبانپور، رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان در تشریح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش سرقت های لوازم خودرو در محدوده طرشت، دانشگاه صنعتی شریف و اطراف شدت می گیرد و با توجه به حساسیت موضوع، در این زمینه گشت های محسوس و نامحسوس تشکیل می شود.

وی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده، مشخص می شود سارقان بیشتر از خودروهای پلاک شهرستان و در بعضی موارد از خودروهایی که اطراف دانشگاه پارک می کنند سرقت هایشان را انجام می دهند.

وی افزود: ماموران در مرحله بعدی، با استفاده از تصاویربه دست آمده از دوربین های مداربسته، سارقان را شناسایی می کنند و متوجه می‌شوند این دو سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و در بیشتر موارد خودروی پراید، سرقت هایشان را مرتکب می شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: شیوه و شگرد آنها نیز به این شکل بود که یکی از آنها به سراغ خودروی مورد نظر می رفت و فرد دیگر نیز به زاغزنی می پرداخت تا در صورت رسیدن پلیس متواری شوند.

وی بیان داشت: روز گذشته ماموران به خودروی پرایدی که با سرعت کمی در حال گشت زنی بود، مشکوک و با بررسی موضوع متوجه می شوند آنها همان سارقان خودرویی هستند که باید دستگیر شوند.

وی تصریح کرد: در ادامه، تیمی از ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شده و در اقدامی سریع و هماهنگ به سارقان دستور ایست می دهند که آنان بی توجه به دستور ایست سرعت خود را بالا برده و متواری می شوند.

سرهنگ شعبانپور ادامه داد: ماموران پس از چند بار ایست کشیدن، با توجه به قانون به کارگیری سلاح، بعد از شلیک دو تیر هوایی و یک تیر مستقیم، بالاخره به خودروی سارقان رسیده و جلوی فرار آنها را می گیرند.

وی گفت: این دو سارق سابقه دار پس از دستگیری به کلانتری دلالت داده شدند که از خودروی آنها پنج عدد باتری خودرو کشف شد و با فراخوان مالباخته ها به کلانتری، همگی باتری خودروی خود را شناسایی و تحویل گرفتند.

بنابراین گزارش، هر دو متهم که سه سابقه و محکومیت کیفری داشتند، به مقام قضائی معرفی شدند و شکاتی که احتمال می دهند از سوی این دو متهم هدف سرقت قرار گرفته اند می توانند برای شناسایی آنها مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج