۸۲۶۳۷
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

نصب پرچم‌ عزاداری محرم در کلیسا +عکس

همواره شنيده شده که بسياري از پيروان دين مسيحيت نيز عشق و علاقه خاصي به سيد و سالار شهيدان، أبا عبدالله الحسين عليه السلام پيدا کرده اند از همين رو در مراسم عزاداري هاي مختلف آن حضرت شرکت مي کنند.

عصر ایران: همواره شنيده شده که بسياري از پيروان دين مسيحيت نيز عشق و علاقه خاصي به سيد و سالار شهيدان، أبا عبدالله الحسين عليه السلام پيدا کرده اند از همين رو در مراسم عزاداري هاي مختلف آن حضرت شرکت مي کنند.

شیعه آنلاین نوشت: امسال براي اولين بار در اقدامي جالب يکي از کليساهاي شمال عراق به احترام حضرت امام حسين عليه السلام،‌ در طول ماه محرم الحرام پرچم هاي سياه رنگي را نصب کرده اند.

گفتني است بر روي اين پرچم ها، عبارت هاي مختلفي همچون «السلام عليک يا أبا عبدالله»، «السلام عليک يا أبا الحسن يا أبالفضل العباس» و غيره نوشته شده است.

نصب پرچم‌ عزاداری محرم در کلیسا +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      اما ما هیچوقت درمراسم های مسیحیان به عقایدشون احترام نمی گذاریم، درسته برخی از مقامات مثلا میلاد مسیح و کریسمس رو به مسیحیان تبریک میگن اما در هیچ مسجدی صلیب نصب نمیشه

      پاسخ ها

      • mary

        آقای بابک
        دلیلش اینه که ما اصلا اعتقادی نداریم که مسیح کشته و مصلوب شده و این نص صریح قرآنه... ایشون همونطور که تولد استثنائی داشتن ... عروج استثنائی هم داشتن ... دلیلی نداره که در مقابل هر اندیشه ای پاسخی بدیم و باید اینگونه باشه که ما به مسیح بهتر و بیشتر از دیگران اعتقاد داشته باشیم........

      • بدون نام

        بابک جان همیشه هم اظهار نظر نکنی بد نیستا!!!!

      • babak

        اینکه شما میگی روایتی هست مثل روایات دیگه، مهم نیست مسیح به چه صورت کشته شده یا به معراج رفته ، چه کشته شده باشه چه پرواز به ملکوت کرده باشه بهرحال از مردم دور شده و این دور شدن به خاطر نامردی ها و ناملایمتی ها بوده به خاطر ظلم و فساد اون زمان بوده ، رفتن یا ظلم شدن برجسم و روح او حرف من نیست من میگم مهم اینه که الان درکنارما هزاران یا میلیون ها نفرمسیحی هستند که نماد صلیب رو قبول دارن مثل مایی که مثلا برای نشون دادن علاقه مون به امام حسین از پرچم و کتل و علامت های چند تیغه استفاده می کنیم، خیلی از متعصبان مسلمون حتی حاضرنیستند با مسیحیان دست بدهند آنها را نجس می دانن، منظور من انتقاد از کسانی هست که اینطوری فکرمی کنن

    • محبوب

      عزيزم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج