جاباما
۸۲۶۵۳۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«خون خدا» به رقابت در فیلم فجر ادامه می‌دهد

کارگردان «خون خدا» گفت: به احترام همین مخاطبان و همچنین سینمادوستان از این ماجراها چشم پوشی کرده و در رقابت حضور خواهیم داشت.

ایسنا: مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان فیلم سینمایی «خون خدا» درخصوص انصراف این فیلم از جشنواره که روز گذشته در پی اتفاقات و بی نظمی های روز اول اکران از سوی تهیهکننده اعلام شد، گفت: طبیعی بود که تهیهکننده فیلم ما بعنوان مسئول صیانت از حقوق اثر و عواملی که برای این فیلم زحمت کشیده اند به بی نظمی و جابه جایی های غیرحرفه ای سانس ها واکنش نشان دهد، تا این مساله و اعتراض به گوش مدیران جشنواره برسد.

«خون خدا» به رقابت در فیلم فجر ادامه می‌دهد

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از روز گذشته و با صحبت هایی که داشتیم و با تمام اتفاقات و بی احترامی هایی که در قبال فیلم ما و همچنین مخاطبان پیش آمد و منجر به چنین واکنشی از طرف سیاوش حقیقی، تهیهکننده اثر شد، در نهایت به احترام همین مخاطبان و همچنین سینمادوستان از این ماجراها چشم پوشی کرده و در رقابت حضور خواهیم داشت و با قدرت به راه خودمان در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ادامه خواهیم داد و امیدواریم که در ادامه شاهد چنین بی برنامگی و بی احترامی در خصوص هیچ یک از آثار جشنواره نباشیم و رویدادی منظم و بدون تبعیض را پیش رو داشته باشیم.

«خون خدا» به عنوان دومین فیلم بلند سینمایی «مرتضی علی عباس میرزایی، در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و رضا اخلاقی راد، فرید سجادی حسینی، سعید داخ، علیرضا ثانی فر، خسرو احمدی، وحید نفر، امین میری، میثاق جمشیدی، حسین غایبی شباهنگ و شیوا ابراهیمی بازیگران «خون خدا» هستند.

در خلاصه داستان «خون خدا» که آمده است: علی کارتن خوابی‌ست که دورانِ نقاهت ترک اعتیادش در خیابان‌ها، مصادف شده است با دهه اول محرم. او شب عاشورا در جعبه‌ی غذای نذری که برایش آورده‌اند، پاکتی آغشته به خون می‌یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج