۸۲۶۵۶۸
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

درخواست اهالی شوش و هرندی از شهرداری تهران

جمعی از معتمدین و شهروندان محله‌های شوش و هرندی از شهرداری درخواست کردند که بوستان زندگی در این محله را زودتر به بهره‌برداری برسانند.

خبرگزاری ایسنا: جمعی از معتمدین و شهروندان محله‌های شوش و هرندی از شهرداری درخواست کردند که بوستان زندگی در این محله را زودتر به بهره‌برداری برسانند.

در حاشیه بازدید دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر و رئیس پلیس پایتخت از محله‌های شوش، هرندی و مولوی جمعی از معتمدین و شهروندان ساکن در این محله با اشاره به طولانی شدن و ساخت و بهره‌برداری بوستان زندگی در این محله از شهرداری تهران درخواست کردند که نسبت به تأمین اعتبارات و فراهم کردن امکان بهره‌برداری از این پارک اقدام کنند.

به گفته اهالی، امکانات داخل این پارک و همچنین مجتمع فرهنگی در حال احداث در آن می‌توانند سرانه‌های محله را افزایش داده و همچنین به فضای مناسبی برای گذران اوقات فراغت شهروندان تبدیل شود.

در پیگیری‌های اولیه قرار شد شهرداری منطقه ۱۲ توضیحاتی را در این زمینه ارائه کند و پیگیری شود که حداقل فاز نخست این پارک زودتر بهره‌برداری شود و مجتمع فرهنگی آن در مراحل بعدی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر طرحی جدیدی دادن دیدم افزایش سرانه محله که همون خوردن و اعضا و ساندویچ خریدن برای خودشون هست و معتاد را نگاه نمیکنن تو محله ما دروغ ننویسید و شهرداری پول نده به سرای محله یه مشت دغل بازن . یارو از با اتوبوس از روستاشون که اسمم مینونم ببرم تو شوش صبح اورد ناهار و غروب حسینه هیئت و بعدم رفتن این بزرگ بشه چی میشه؟ احتمالا نماینده مجلس یادش داده با ۶۰ رای انتخاب در سرای محله پنجاه تا سیا.....های مقیم شوش بود

    • بدون نام

      بودجه نده شهرداری خودش بسازه این بودجه بیچاره کرد و اصلا معتاد را باچوب میزنن و دیدگاه اینا با بقیه فرق داره ونمیشه گفت .شوشی باشی میدونی که کسی به کس کاری نداره؛خصوصا معتاد وبفکر بدبختی خودشون هستن این چرندیات را ننویسید

    • بدون نام

      تابیکاری وفقرنجومی هست همین بدترازاینهاهم میش

    • بدون نام

      تابیکاری وفقرنجومی هست همین بدترازاینهاهم میش

    • سانسور بی سانسور

      تا زمانی که پلیس و قوه قضاییه نسبت به ساقی ها ی مواد فروش و اشپزخانه های مواد مخدر صنعتی تو محله شوش و هرندی بی تفاوت باشن ۵۰تا پارک و شهر بازی هم بسازن بی فایده است ،تازه پارکهای جدید محل پاتوق و کشیدن مواد میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج