جاباما
۸۲۶۶۳۹
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

موگرینی: SPV تا چند ساعت دیگر اعلام می‏‌شود

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‎گوید در راستای برخورداری ایران از مزایای اقتصادی برجام، طی ساعات آتی، ثبت مکانیزم مالی ایران-اروپا رسماً اعلام خواهد شد.

خبرگزاری مهر: فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در آغاز نشست وزرای این اتحادیه که در رومانی در حال برگزاری است، در خصوص کانال مالی ایران-اروپا گفت: می‌دانید که ثبت این کانال مالی تا چند ساعت دیگر به طور رسمی از سوی همکاران فرانسوی، انگلیسی و آلمانی من اعلام خواهد شد.

وی افزود: شما شاهد واکنش رسمی من به این موضوع خواهید بود که البته با استقبال و حمایت من از SPV همراه است. این تصمیمی است که ما در اواخر سپتامبر ۲۰۱۸ در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل و در جریان نشستی که با هدف اجرای کامل برجام برگزار شد، اتخاذ کردیم.

موگرینی ادامه داد: اتحادیه اروپا به طور کامل از اجرای کامل توافق هسته‌ای با ایران حمایت می‌کند آن هم به این دلیل که شاهد کارایی آن هستیم. تاکنون آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ۱۳ گزارش، پایبندی کامل ایران به تعهدات خود را تایید کرده و ما نیز به برجام به عنوان عاملی کلیدی در تضمین امنیت منطقه نگاه می‌کنیم.

وی تاکید کرد: برجام همچنین یک جنبه اقتصادی مبنی بر رفع تحریم‌های هسته‌ای ایران دارد و اقدامی که فرانسه، انگلیس و آلمان طی ساعات آتی اعلام می‌کند، مکانیزمی خواهد بود که تجارت مشروع با ایران را در راستای تداوم اجرای برجام میسر خواهد ساخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ٢٠٠٠

      يك وقت خدا نكرده كاسبان تحريم و دلواپسان نگران از ارامش مردم ناراحت نشن ؟! يك وقت اونايي كه مخالف fatf و بقيه سندها هستن و ميدونن با امضا اونها وضع معيشتي مردم بهتر ميشه ناراحت نشن

    • بدون نام

      وایییییی!نمیدونم از خوشحالی چیکار کنم!عجب واقعه ای!

    • بدون نام

      یعنی اگه را تجارت با اروپا با بشه ارزانی میشه خیر برجام که ندیدیم فکر نکنم این هم مثمر ثمر باشه

    • بدون نام

      خخخخخخ چقدر اروپا واسه هیچ داره منت میزاره از دوشنبه گذشت تا حالا همش از کانال مالی میگن ولی در عمل هیچ کارایی نداره قرار نیست اروپا با تحریم آمریکا مقابله کنه .خانم موگرینی هم گفت قبلا با دوستانمان در دو سوی اقیانوس اطلس هماهنگی شده تل آمریکا نگران نباشه .اندک نفتی که اروپا از ایران میخره پس از کسر نصفش به عنوان کارمزد و حقوق کارمندان این کانال با منت دارو و غذا میده به ایران ..همین ...پس کو دریافت یورو بجای دلار ..همش دروغه و تبلیغات واسه فریب مردم

    • بدون نام

      همین اعضای اتحادیه اروپا دربست در کنفرانس ورشو شرکت میکنند حالا ببین .قصد تحریم ایران در برنامه موشکی هم دارن که بزودی اعلام میشه

    • بدون نام

      از این کانال ابی گرم نمیشه چک بیمحل بجای چک برگشتی دادن

    • بروسلی

      هیچ کارایی نداره فقط از ایران نفت می گیره دارو و مواد غذایی تحویل ایران می ده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج