۸۲۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تولید پژو ۲۰۶ و سمند پايه‌گازسوز

رانا جايگزين روآ خواهد شد

ايران خودرو بنا بود توليد روآ را از ابتداي امسال متوقف كند، اما با توجه به اقتصادي بودن آن و درخواست ستاد حمل و نقل و مصرف سوخت براي استفاده از اين خودرو در قالب طرح جايگزين كردن ناوگان فرسوده حمل و نقل كشور، توليد ۲۰ هزار روآ براي سال جاري در برنامه قرار گرفت.

مدير نظرات بر اجراي استانداردهاي ايران خودرو، با اعلام خبر بالا بگفت: ايران خودرو بنا بود توليد روآ را از ابتداي امسال متوقف كند، اما با توجه به اقتصادي بودن آن و درخواست ستاد حمل و نقل و مصرف سوخت براي استفاده از اين خودرو در قالب طرح جايگزين كردن ناوگان فرسوده حمل و نقل كشور، توليد ۲۰ هزار روآ براي سال جاري در برنامه قرار گرفت.

وي با تاكيد بر اين‌كه ايران خودرو قبلا براي توقف توليد روآ تصميم گيري كرده بود، بيان كرد: ظرفيت توليد سالانه روآ در ايران خودرو ۱۵۰ هزار دستگاه بوده است كه بعد از توقف توليد آن، اين ظرفيت بين دو خودرو پژو ۲۰۶ و سمند پايه‌گازسوز تقسيم خواهد شد.

به گفته او ايران خودرو در شش ماهه دوم امسال از ۱۳۰ هزار دستگاه ظرفيت باقي مانده توليد روآ بين ۶۵ تا ۷۰ درصد آن را به توليد پژو ۲۰۶ و بين ۳۰ تا ۳۵ درصد باقي مانده را هم به توليد سمند پايه‌گازسوز اختصاص خواهد داد.

وزيري در پاسخ به اين سوال ايسنا كه آيا با حذف روآ در سال آينده محصول جديدي به سبد محصولات اين شركت اضافه خواهد شد كه جايگزين آن باشد؟ بيان كرد: برنامه ما اين است كه در سال جاري توليد آزمايشي رانا را آغاز كنيم و در سال آينده با آغاز توليد انبوه اين خودرو يك محصول جديد به سبد محصولاتمان اضافه و آن را جايگزين روآ كنيم.

اين مقام مسوول در ايران خودرو در پاسخ به اين سوال كه علت تاخير بيش از ۱۸ ماهه ايران خودرو در ارائه محصول رانا به بازار چه بوده است؟ گفت: با توجه به شرايط اقتصادي كل جامعه و شركت ايران خودرو در سال ۱۳۸۸ يك فاصله در اجراي پروژه‌هاي توسعه محصول اين شركت رخ داد تا ايران خودرو بتواند حجم بدهي‌ها را مديريت كند و مسائل مالي را زنجيره تامين قطعات برطرف كند كه البته در سال‌هاي ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ با مديريت بخشي از اين مسائل توانستيم اجراي پروژه‌هاي توسعه‌اي را دوباره از سر گيريم.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

رانا جايگزين روآ خواهد شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج