۸۲۷۶۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قضاوت در مورد خارجی‌های استقلال زود است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به جذب دو بازیکن خارجی برای نیم فصل دوم گفت: عیار واقعی این بازیکنان زمانی مشخص می‌شود که در ترکیب تیم به میدان بروند و الان نمی‌شود قضاوت کرد.

خبرگزاری مهر: مهدی پاشازاده اظهار داشت: آبی پوشان در نیم فصل چند بازیکن جدید به خدمت گرفتند که امیدوارم این خریدها در نیم فصل دوم به کار تیم آمده و کمک کنند تا استقلال شرایط بهتری داشته باشد.

کاپیتان سابق آبی پوشان در خصوص دو بازیکن خارجی جدید گفت: به شخصه شناخت چندانی از این دو بازیکن ندارم و تنها می توانم ابراز امیدواری کنم آنها بازیکنان با کیفیتی باشند. قضاوت بر روی این دو بازیکن را بگذارید برای زمانی که به میدان رفتند و عیارشان را نشان دادند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: امید نورافکن بازیکن خوب و تاثیرگذاری است اما باید ببینیم شفر چه برنامه ای برای استفاده از او دارد و قصد دارد از این بازیکن در چه پستی استفاده کند. چون استقلال ۳ بازیکن در پست دفاع چپ و ۲ بازیکن خوب هم در پست هافبک دفاعی دارد. امیدوارم این تراکم بازیکن منجر به ایجاد حاشیه در تیم نشود.

وی در خصوص شرایط کلی تیم اظهار داشت: شرایط کلا نسبت به نیم فصل اول باید بهتر شده باشد اما به اعتقاد من هنوز شرایط تیم کاملا ایده آل نیست. به خصوص در مقایسه با شرایط حریف و رقیب سنتی که پرسپولیس باشد می بینیم آبی ها خیلی شرایط مطلوبی ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج