جاباما
۸۲۷۶۳۸
۴ نظر
۵۰۳۹
۴ نظر
۵۰۳۹
پ

چند اپلیکیشن پیشنهادی خوب برای سال ۲۰۱۹

در این بین برخی از سایت‌ها نیز با سرک کشیدن در دنیای اپلیکیشن‌ها برترین برنامه‌هایی که می‌توانند در سال ۲۰۱۹ انجام کارهای روزانه و حتی کار حرفه‌ای افراد را راحت‌تر کنند ،معرفی کرده‌اند.

روزنامه ایران - مانی آشتیانی: حالا که چند هفته از شروع سال جدید میلادی سپری شده فرصت خوبی است تا محققان و تحلیلگران روند‌های تکنولوژی در این سال را بعد از بررسی معرفی کنند. در این بین برخی از سایت‌ها نیز با سرک کشیدن در دنیای اپلیکیشن‌ها برترین برنامه‌هایی که می‌توانند در سال ۲۰۱۹ انجام کارهای روزانه و حتی کار حرفه‌ای افراد را راحت‌تر کنند ،معرفی کرده‌اند.

بدون شک اگر اپلیکیشن‌ها نبودند قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند بدون استفاده باقی می‌ماند. اگر دوست دارید بدانید در سال جدید میلادی چه اپلیکیشن‌هایی می‌تواند کارایی گوشی و زندگی شخصی و کاری شما را افزایش دهد در ادامه با ما همراه باشید. در گزارش زیر لیستی از بهترین برنامه‌های موبایلی به انتخاب سایت هایی چون CNET، مشیبل، تچ‌ریدر را به شما معرفی می‌کنیم.

برترین برنامه عکاسی و ویرایش عکس

در لیست سایت‌های مختلف که بهترین اپ‌ها برای استفاده در سال ۲۰۱۹ را به کاربران پیشنهاد داده‌اند حداقل نام ۵ برنامه برای ویرایش عکس دیده می‌شود. اما در این بین Snapseedجایگاه ویژه‌ای در تمام بررسی‌ها دارد. این اپلیکیشن معروف‌ترین، محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس برای سیستم عامل‌های اندروید وios است که در سال‌های گذشته به‌خاطر قابلیت‌های ویژه خود توانسته به‌عنوان بهترین برنامه سال نیز انتخاب شود.

چند اپلیکیشن پیشنهادی خوب برای سال ۲۰۱۹

این برنامه آنقدر موفق بود که حتی گوگل هم آن را خرید. قابلیت‌های ویرایش عکس این برنامه هم کاربران حرفه‌ای و هم کاربران نیمه حرفه‌ای را مورد توجه خود قرار داده است. قابلیت‌های این برنامه با هر بار به‌روزرسانی بیشتر هم می‌شود.گرافیک و طراحی این اپلیکیشن از کیفیت بالایی برخوردار است و کار کردن با آن بسیار ساده است. بسیاری کیفیت ویرایش این برنامه را با برنامه معروف و حرفه‌ای فتوشاپ مقایسه می‌کنند. با کمک این برنامه کاربران به بیش از ۲۹ابزار و فیلتر متنوع که شامل گزینه‌هایی چون Perspective, Healing, Brush, HDR, Structure و... می‌شود دسترسی خواهند داشت.

در همین زمینه نام برنامه Filmborn در بین بهترین برنامه‌ها برای عکاسی و ویرایش نیز دیده می شود. این برنامه به زبان ساده‌تر تلفیقی از یک اپلیکیشن عکاسی مدرن و یک دوربین قدیمی است. ابزار نورسنجی، ترازسنج، فلش، چهار کادر مختلف و سه لنز 32، 35 و 50 میلیمتری دیجیتالی همه امکاناتی هستند که به سبک دوربین‌های قدیمی در این برنامه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

چند اپلیکیشن پیشنهادی خوب برای سال ۲۰۱۹

این برنامه برای اینکه به فضای عکس‌ها، رنگ و بوی فیلم‌های قدیمی «کداک» یا «فوجی فیلم» بدهد فیلترهایی در اختیار کاربرانش می‌گذارد که تونالیته رنگی خاص آنها را شبیه‌سازی می‌کند. با ترکیب این فیلترها و امکانات عکاسی اپ می‌توانید تصاویری بگیرید که انگار واقعاً با دوربین‌های قدیمی ثبت شده‌اند. فیلم بورن به غیر از ارائه تنظیمات دستی هنگام عکاسی، یک ویرایشگر حرفه‌ای عکس هم هست و امکاناتی مانند منحنی‌های تنظیم نور و رنگ (در نسخه پولی) را به شما ارائه می‌کند. این برنامه تنها در اختیار کاربران سیستم عامل ios قرار گرفته است.

برترین برنامه سفر و نقشه خوانی

در لیست معرفی بهترین برنامه‌های موبایلی سال ۲۰۱۹ برنامه‌هایی برای نقشه خوانی و استفاده در مسافرت هم جایگاه خاصی دارند. در این لیست حتی نام اپلیکیشن‌های معروفی چون «گوگل مپ» یا «ویز» هم دیده می‌شود.

چند اپلیکیشن پیشنهادی خوب برای سال ۲۰۱۹

اما یکی از برنامه‌های حرفه‌ای در این زمینه که توسط اکثر سایت‌ها معرفی شده برنامه Citymapper است. این برنامه رایگان که هم در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و هم ios قرار گرفته است بهترین برنامه برای مسافران و حتی ساکنان دائمی یک شهر است. البته این برنامه بیشتر برای کاربرانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند کارایی بیشتری دارد. به وسیله این برنامه شما می‌توانید از اطلاعات به روز تمامی وسایل حمل و نقل عمومی باخبر شوید و بهترین راه برای رسیدن به مقصد خود را پیدا کنید.

مهم‌ترین ویژگی این اپلیکیشن این است که بر طبق آخرین اطلاعات به‌روز می‌شود، اطلاعاتی چون تأخیر مترو، نقص فنی اتوبوس و.... در نتیجه با استفاده از این برنامه شما می‌توانید برنامه‌ای بی‌دردسر برای سفر خود بریزید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید. این برنامه بر اساس اطلاعاتی که دارد مدت زمان راهتان از مقصد به وسیله مترو، قطار، اتوبوس، تاکسی و... را محاسبه و به شما اعلام می کند. این برنامه در حال حاضر حاوی اطلاعات 30 شهر مهم دنیا است. اگر قصد سفر به کشورهای مختلف دنیا را دارید قبل ازسفر این برنامه را برای کاهش هزینه و جلوگیری از هدر رفتن هزینه حتماً روی گوشی خود نصب کنید.

Dark Sky Weather یا WeatherPro هم از دیگر برنامه‌های مناسب در این بخش است که البته استفاده از امکانات آن رایگان نیست و برای داشتن آنها باید بین ۹۹ سنت تا ۳ دلار هزینه پرداخت کنید.

برترین برنامه سلامت و تندرستی

اگر بارها برای انجام ورزش و در نظر گرفتن یک رژیم غذایی برنامه در نظر گرفته اید و انجام هم نداده اید شاید بهتر باشد در سال جدید میلادی و با کمک برنامه MyFitnessPal تمام این تنبلی‌ها را جبران کنید. این برنامه که در لیست بهترین برنامه‌های پیشنهادی برای سال ۲۰۱۹ قرار گرفته به شما کمک می‌کند که هم از نظر سلامتی مراقب بدن خود باشید و هم به تناسب اندامی که در نظر دارید برسید.

چند اپلیکیشن پیشنهادی خوب برای سال ۲۰۱۹

این اپلیکیشن فیتنس اطلاعات فردی شما مثل قد و وزن فعلی و وزن ایده‌آل را می‌گیرد و به شما یک برنامه غذایی روزانه ساده می‌دهد. تمام غذاهایی که شما در طول روز می‌خورید توسط برنامه، کالری شماری و اندازه‌گیری می‌شود و شما می‌توانید ببینید که چند کالری در روز باید مصرف کنید و هرکدام از خوراکی‌ها چند کالری دارند. حتی نوع فعالیتی که در طول روز دارید، توسط خود موبایل یا هر نوع ساعت هوشمندی که شما دارید اندازه‌گیری می‌شود و به برنامه رژیم غذایی روزانه شما اضافه می‌شود.

بانک اطلاعات غذایی برنامه «مای فیتنس پل» بسیار بزرگ است و تمام خوراکی‌ها، غذاها و نوشیدنی‌هایی که فکر می‌کنید، با میزان کالری، چربی، قند و مواد غذایی دیگر در آن ثبت شده است. از مزایای این اپلیکیشن بارکدخوان آن است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از بارکد، خوراکی مورد نظر خود را از این بانک غذا پیدا و به منوی خود اضافه کنید. در کنار این امکانات این برنامه به شما ورزش‌های روزانه‌ای را نیز پیشنهاد می دهد و آن‌طور که کاربران در شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند این برنامه به مرور زمان انگیزه زیادی در شما برای اجرای حرکات ورزشی و رعایت رژیم غذایی ایجاد می‌کند. این برنامه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

Runkeeper هم در این زمینه یکی دیگر از برنامه‌های پیشنهادی است که به‌صورت رایگان برای کاربران اندروید و ios قابل استفاده است.

برترین برنامه افزایش سطح دانش

برنامه‌نویسی در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از نوجوانان و جوانان به‌عنوان یک شغل آینده دار قرار گرفته است. برای همین هم در لیست برنامه‌هایی که باید در سال ۲۰۱۹ روی گوشی خود نصب کنید نام برنامه Mimo دیده می شود.

چند اپلیکیشن پیشنهادی خوب برای سال ۲۰۱۹

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ها برای یادگیری برنامه‌نویسی از مبتدی تا حرفه‌ای است. این برنامه مفاهیم پایه‌‌ برنامه‌نویسی را به شما آموزش می‌دهد تا به حدی برسید که اصول اولیه ساخت یک اپ، بازی، طراحی وب سایت، اتوماسیون کارها و اصول بنیادین هک را یاد بگیرید. این برنامه تلاش کرده که این کار را از پایه‌ای‌ترین مفاهیم شروع کند تا پله پله به مباحث پیچیده‌تر برسید. بعد از گذراندن دوره اولیه اپ که اصول و مبانی برنامه‌‌نویسی است، در مرحله بعد می‌توانید در محیط جذاب اپ به‌دنبال دوره‌های آموزشی و رشته‌های مورد علاقه‌تان بگردید.

سوئیفت، پایتون، CSS، HTML، جاوا اسکریپت، SQL، PHP، سی‌شارپ از جمله معروف ترین دوره‌های این برنامه هستند. براساس گزارش‌های مختلف این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا در بهترین حالت اولین برنامه‌ خودتان را با آن بنویسید. تعدادی از دوره‌های آموزشی این برنامه به‌صورت رایگان ارائه شده‌اند، اما برای دسترسی به سطوح بالای آن لازم است که در اپلیکیشن حق اشتراک بپردازید. این برنامه برای کاربران سیستم عامل اندروید و ios قابل استفاده است.

حالا اگر هدفتان برنامه‌نویسی نیست و دوست دارید در بخش‌های دیگر آموزش‌های خوبی یاد بگیرید می‌توانید از اپلیکیشن MasterClass: Learn How To Cook, Sing, Act and More استفاده کنید. شما با این برنامه به درس‌های آموزشی از استادان بزرگ در زمینه‌های آشپزی، فیلم و تلویزیون، موزیک، نویسندگی، ورزش و... دسترسی خواهید داشت. اگر شما به موضوعاتی که به آن اشاره شد علاقه دارید و زبان انگلیسی بدی هم ندارید حتماً این اپلیکیشن را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. کلاس‌های این برنامه توسط استادان بزرگ آموزش داده می شود. این برنامه با محتوا‌های رایگان و پولی در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیما

      هیچی پیکس ارت نمیشععع

    • بدون نام

      اصلا این برنامه هارو من تو پلی استور نمیتونم پیدا کنم دلیل خاصی داره؟ درشت هم تایپ میکنم ولی اصلا انگار همچین نرم افزارهایی وجود نداره

      پاسخ ها

      • sam

        باید از ...شکن استفاده کنید.

      • ساسان شاکری

        شما احتمالا دوست عزیز ایمیلتو به گوگل پلی ندادی اگر این گزینه رو درست کنی حتما میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج