اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۷۷۰۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

قنبر‌پور: برانکو، پرسپولیس را رها نمی‌کند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه جدایی برانکو از پرسپولیس گفت: برانکو شخصیت بالایی دارد و به این راحتی پرسپولیس را رها نمی‌کند مگر اینکه تصمیمش به صلاح کشور و تیم ملی باشد.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی قنبر‌پور در حاشیه سمینار هم‌اندیشی مسئولان کمیته داوران با مربیان، سرپرست‌ها و کاپیتان‌ها تیم‌های لیگ برتر فوتبال, گفت: این مراسم‌ها برای هماهنگی بیشتر تیم‌ها با داوران بسیار خوب است و اگر هماهنگی‌های بیشتر انجام شود می‌توانیم تنش‌ها را کم کنیم تا تیم‌ها با آگاهی بیشتر نسبت به داوری بازی‌های سالم و خارج از تنشی را انجام دهند.

وی راجع به وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس, تصریح کرد: با توجه به اردوی بسیار خوبی که در قطر داشتیم, تیم از لحاظ روحی و فیزیکی بسیار آماده است. تیم تمرینات بسیار خوبی زیر نظر برانکو داشته و به نوعی حس غالب بودن و برتری داشتن در بازیکنان به وجود آمده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص دیدار این تیم با پدیده در هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر, گفت: امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه با پدیده داشته باشیم و اگر اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد, در این بازی شاهد پیروزی پرسپولیس خواهیم بود.

قنبر‌پور درباره سؤالی مبنی بر شایعه سرمربیگری برانکو در تیم ملی خاطرنشان کرد: همیشه صادقانه صحبت می‌کنم و نمی‌توانم درباره این موضوع حرف بزنم چون اصلاً اطلاعی ندارم اما با شناختی که از شخصیت برانکو دارم می‌دانم ایشان تعهدی به باشگاه و هواداران دارد و به آن پایبند خواهد بود. برانکو شخصیت بالایی دارد و به این راحتی پرسپولیس را رها نمی‌کند مگر اینکه تصمیمش به صلاح کشور و تیم ملی باشد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود منشا قرار است به استقلال بپیوندد, عنوان کرد: در این‌باره اطلاعی ندارم. منشا بازیکنی بوده که برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است اما برانکو به هر ترتیب تشخیص داده که او دیگر در تیم حضور نداشته باشد. امیدوارم این بازیکن هرجا که می‌رود موفق باشد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا فکر می‌کند منشا در تیمی مثل استقلال موفق ظاهر شود, گفت: منشا در پرسپولیس هم موفق بوده و بازی‌های او در لیگ و آسیا را یادمان هست اما به هرحال تصمیم‌گیری درباره مسائل فنی با برانکو است و او تصمیم گرفت که منشا دیگر در پرسپولیس نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دایی

      مثل کنه و زالو چسبیده خون آلوده لنیها را می مکه.

    • ناشناس

      آخه میخاد تو پرسپولیس مثل فرگوسن تو منچستر رکورد بزنه بعد بره!

    • بدون نام

      بابا جرا پرسپولىس را راه كند شاىد با همىن قرادادهاى خوظش و برادرش به كمك وزىر ورزش و آقاى عرب و دىگر لىدرها باشگاه را بخد

    • بدون نام

      اولا غلط کرده مربی تیم ملی بشه خود فدراسیون میگه با برانکو صحبتی نشده و مد نظر نیست بعد این بدبخت هی یکی از رفیقهاشو میفرسته که بگه نه من مربی تیم ملی نمیشم ..خو اخه کی گفته بشو ؟میخواد اسمشو بندازه تو زبونها که سرمربی تیم ملیش کنند همون حرفی که قبل از جام ملتها تو مصاحبه گفته بود که چه اشکالی داره من یا قلعه نویی یا دایی بشیم سرمربی تیم ملی ..ادم موزی پست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج