۸۲۷۷۹۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مکرون به رفراندوم فکر می‌کند

روزنامه ژورنال دو دیمانش گزارش داد، امانوئل ماکرون احتمال برگزاری یک رفراندوم در فرانسه را بررسی می‌کند تا به این بحران اجتماعی - اقتصادی در فرانسه که موجی از راهپیمایی‌های اعتراضی در سراسر این کشور به راه انداخته، پایان دهد و مقام‌های فرانسوی هم تدارکات را آغاز کردند تا با تأیید او وارد عمل شوند.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه ژورنال دو دیمانش گزارش داد، امانوئل ماکرون احتمال برگزاری یک رفراندوم در فرانسه را بررسی می‌کند تا به این بحران اجتماعی - اقتصادی در فرانسه که موجی از راهپیمایی‌های اعتراضی در سراسر این کشور به راه انداخته، پایان دهد و مقام‌های فرانسوی هم تدارکات را آغاز کردند تا با تأیید او وارد عمل شوند.

مکرون به رفراندوم فکر می‌کند

منابع مطلع به روزنامه ژورنال دو دیمانش گفتند، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه به فکر برگزاری رفراندومی در تاریخ ۲۶ مه است و قطعیت برگزاری همه‌پرسی در این روز که مصادف با انتخابات پارلمان اروپاست، بالاست.

منابع تاکید کردند، مسؤول بخش انتخابات در وزارت کشور فرانسه، مسؤول برگزاری این همه‌پرسی است و هم‌اکنون تدارکات برای فراهم کردن ملزومات رفراندوم را آماده کرده و منتظر چراغ سبز رئیس‌جمهوری فرانسه مانده‌اند.

این روزنامه فرانسوی مدعی شد که ماکرون تقریباً درباره رفراندوم به نتیجه‌گیری رسیده است، با این حال این نشریه جزئیاتی از رفراندوم بالقوه ارائه نکرده است. جزئیات این رفراندوم مشخص نیست اما به نظر می‌رسد ماکرون بخواهد امتیازات بیشتری به معترضان بدهد.

موج راهپیمایی‌های موسوم به جلیقه زردها که با خشونت، درگیری با مأموران اجرای قانون و اخلال در نظم عمومی همراه شد، اواسط نوامبر سال گذشته در فرانسه آغاز شد. در حالی که دولت از تصمیم برای افزایش مالیات سوخت منصرف شد، که در ابتدا جرقه آغاز اعتراضات را زد و تدابیر دیگری را اعلام کرد تا شرایط اجتماعی - اقتصادی را ارتقا دهد، ده‌ها هزار معترض همچنان هر هفته به خیابان‌ها می‌آیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مکرون بروایرانم به رفتن روحانی امیدوارمیش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج