۸۲۷۸۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

درآمد هفتگی فلینی از پوگبا هم بیشتر شد

«مروان فلینی»، منچستریونایتد را به مقصد باشگاه «شاندونگ لیونگ» چین ترک کرد و جزئیات این قرارداد تازه و سودآور حاکی از آن است که وی حالا نه تنها ۳ برابر آنچه در یونایتد به دست می آورد، درآمد دارد بلکه از «پل پوگبا» نیز بیشتر درآمد دارد.

ایرنا: «مروان فلینی»، منچستریونایتد را به مقصد باشگاه «شاندونگ لیونگ» چین ترک کرد و جزئیات این قرارداد تازه و سودآور حاکی از آن است که وی حالا نه تنها ۳ برابر آنچه در یونایتد به دست می آورد، درآمد دارد بلکه از «پل پوگبا» نیز بیشتر درآمد دارد.

روزنامه سان انگلیس روز یکشنبه نوشت: فلینی ۳۱ ساله پس از پنج سال و نیم حضور در اولدترافورد، با قراردادی ۲ ساله و با بند تمدید یک ساله به شاندونگ لیونگ در سوپر لیگ چین ملحق شد.

براساس گزارش ها، هافبک بلژیکی با این قرارداد جدید به طور خالص هفته ای ۳۶۵ هزار پوند درآمد خواهد داشت؛ رقمی که بیش از سه برابر درآمد وی در یونایتد و همچنین بیشتر از در آمد کنونی «پل پوگبا» (هفته ای۲۹۰ هزار پوند) ستاره فرانسوی این است.

درآمد هفتگی فلینی از پوگبا هم بیشتر شد

فلینی که سه هفته به دلیل مصدومیت نیمکت نشین بود، تحت هدایت «اوله گانر سولسشر» سرمربی تازه وارد یوناتیدها، در مجموع 31 دقیقه و آن هم به عنوان بازیکن جانشین در بازی مقابل ریدینگ و کاردیف به میدان رفته است.

او در سال 2013 و در زمان حضور «دیوید مویس» با قراردادی به ارزش 27.5 میلیون پوند از اورتون راهی اولدترافورد شد.

این در حالی است که او تابستان سال گذشته و تحت هدایت «خوزه مورینیو» برکنار شده، قرارداد تازه ای به ارزش هفته ای 140 هزار پوند به امضا رساند اما ظاهرا دوران او تحت هدایت سولسشر در جمع قرمزهای اولدترافورد به سر رسیده است.

لازم به ذکر است هافبک تیم ملی بلژیک از 177 بازی که برای یونایتد به میدان رفته، 106 بار در ترکیب اصلی قرار داشته و 22 گل نیز به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج