جاباما
۸۲۷۹۱۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

انتقاد تند کارگردان «خون خدا» از سلبریتی‌ها

در نشست خبری «خون خدا»، عباس میرزایی از این‌که بسیاری از سلبریتی‌ها، فیلمنامه را نخوانده، حضور در این کار را با بی‌احترامی رد کرده‌اند، لب به انتقاد گشود.

خبرآنلاین: نشست خبری فیلم «خون خدا» با حضور مرتضی‌علی عباس میرزایی (نویسنده و کارگردان)، سیاوش حقیقی (تهیه‌کننده)، شیوا ابراهیمی، رضا اخلاقی‌راد، خسرو احمدی، سعید داخ، میثاق جمشیدی، علیرضا ثانی‌فر، امین میری، فرید سجادی حسینی، حسین غایبی (بازیگران)، لعیا عباس میرزایی (تدوینگر)، هاشم فغانی (طراح چهره‌پردازی)، شهرام نجاریان (مدیرفیلمبرداری)، پیام آزادی (آهنگساز)، بهزاد جعفری (طراح صحنه و لباس) عصر امروز (یک‌شنبه ۱۴ بهمن) در سینمای اهالی رسانه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر برگزار شد.

در ابتدای این نشست، عباس میرزایی درباره «خون خدا» گفت: «این فیلم دغدغه روزگار من است. اینکه دنبال معانی جدید در مفاهیمی که می‌شناسم،‌ بگردم. اگر فکر می‌کنید فیلم من متفاوت است،‌ چون شبیه خودم هست. من سعی نمی‌کنم ادای کسی را دربیارم.»

سیاوش حقیقی، تهیه کننده فیلم هم در پاسخ به این سوال که چطور تهیه‌کننده این فیلم شده و هزینه ساخت آن را تامین کرده است، گفت: «وقتی تهیه این فیلم به من پیشنهاد شد، چون من چنین مفاهیمی را دوست دارم،‌ سفری را که قرار بود بروم، لغو کردم.

تمام عوامل هم از دستمزدشان برای تهیه این فیلم به خاطر امام حسین (ع) گذاشتند. ۲۰۰ میلیون تومان را از فارابی برای ۳۰ درصد این پروژه پول گرفتیم.»

عباس میرزایی درباره اینکه این فیلم چقدر می‌تواند نظر مردم را جلب کند، عنوان کرد: «اگر مردم دنبال کار متفاوت باشند که به نظر من هستند، حتما از این فیلم استقبال می‌کنند و آن را می‌بینند.

این را باید بگویم که هیچ مشکلی با سینمای هنر و تجربه ندارم. هر زمانی که فیلم می سازم به این موضوع فکر نمی‌کنم که برای سینمای هنر و تجربه یا عمومی است.»

در ادامه نشست خبری «خون خدا»، رضا اخلاقی راد در مورد دشواری بازی در این فیلم به دلیل اینکه دیالوگ و مراوده خاصی در فیلم ندارد، گفت: «طبیعتا هرنقشی سختی‌های خاص خود را دارد. من در این فیلم شرایط خاصی داشتم که با دیگر فیلم ها فرق می کرد.

فکر می‌کنم ما باید بتوانیم هر فیلمی را هم خوب ببینیم، هم خوب حس کنیم. من برای بازی کردن در این فیلم تجربه میدانی داشتم و به سراغ کارتن خواب‌ها رفتم؛ کارتن خوابی که رتبه ۱۰۷ کنکور بود و یا یک کارخانه‌دار. البته کارتن خوابی اصلا پدیده عجیب و غریبی نیست و ما همه این را می‌بینیم.»

فرید سجادی حسینی، دیگر بازیگر فیلم «خون خدا» در مورد رضایت خودش از نقشی که در این فیلم بازی کرده است، گفت: «من هیچوقت از خودم در هیچ نقشی راضی نیستم.حتی آن نقش‌هایی که به‌خاطر آن جایزه برده‌ام. زیرا آن کمالی که لازم است را در کار خودم نمی‌بینم.»

خسرو احمدی هم در مورد بازی‌اش در این فیلم گفت: «من آن شبی که آقای عباس میرزایی فیلمنامه را برای من فرستاد من شوکه شدم. همان شب به آقای عباس میرزایی زنگ زدم و گفتم این کار عجیبی است. و همانجا قرار گذاشتیم که برای کار باهم جلسه بگذاریم.

من کلیت فیلم را خیلی دوست داشتم. خیلی خوشحالم که فیلمساز جوانی مثل مرتضی علی عباس میرزایی وارد این عرصه شده است.»

مرتضی‌علی عباس میرزایی کارگردان «خون خدا» در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد تند از چهره های سرشناس سینما گفت: «یکی از دوستان به من پیشنهاد داد که از سلبریتی‌ها دعوت کنید تا در کار حضور داشته باشند.

من شخصا تماس گرفتم با برخی بازیگران اما آن‌ها فیلم‌نامه را نخوانده، ما را روی هوا فرستادند و حتی بی احترامی‌های عجیبی را هم از طرف آن‌ها شنیدیم.

سلبریتی‌ها حاضر نیستند فیلم مذهبی بازی کنند. البته که من در نهایت خوشحالم که به آن تیمی رسیدم که خودم می‌خواستم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلبریتی ها هر طرف که باد می وزه می چرخند.الان مذهبی بودن مد نیست

    • بدون نام

      سلبرینی فیلمی بازی میکنه که توش لباسهای عجیب وجلف بپوشه،ماشین لاکچری سوار شه ودستمزدنجومی بگیره
      مثل فیلم مزخرف آینه بغل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج