۸۲۸۰۸۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نگرانی بارسا از خستگی سه ستاره تهاجمی‌اش

به گزارش روزنامه آ اس، بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو، به شدت نگران شرایط سه ستاره بزرگ خود لیونل مسی، لوئیس سوارز و فیلیپ کوتینیو است.

ورزش سه: درحالیکه بارسلونا پس‌فردا چهارشنبه در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری، در خانه خود به مصاف رئال مادرید خواهد رفت کادر فنی این تیم به شدت نگران شرایط سه ستاره بزرگ خود لیونل مسی، لوئیس سوارز و فیلیپ کوتینیو است. با توجه به اینکه این ال‌کلاسیکو که بازی رفت نیمه‌نهایی جام حذفی خواهد بود در نوکمپ برگزار می‌شود، بارسا می‌خواهد با استفاده از امتیاز میزبانی یک پای خود را در فینال کوپا دل ری بگذارد.

اما به گزارش روزنامه اسپانیایی آ اس، صدرنشین لالیگا دو روز مانده به این ال‌کلاسیکو نگران شرایط سه نفر از ستاره‌های بزرگ خود است و این نگرانی البته بی‌دلیل نیست. به گزارش این روزنامه، سه مهاجم اصلی بارسا، لیونل مسی، سوارز و کوتینیو درحالیکه تنها دو روز به ال کلاسیکو باقی مانده به شدت خسته هستند و همین عامل اصلی نگرانی کادر فنی بارسلونا است.

کاتالان‌ها روز شنبه در بازی مقابل والنسیا که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید ۹۰ دقیقه جنگیدند و این جدال نفس‌گیر فشار زیادی به بازیکنان این تیم وارد کرده. البته از بخت خوب بارسلونا، اتلتیکو مادرید هم روز یکشنبه به رئال بتیس باخت تا اختلاف امتیاز دو تیم صدر جدولی به شش امتیاز برسد.

به گزارش آ اس، بعد از بازی مقابل والنسیا مسی از ناحیه ران پای راست دچار مشکل بوده و به ماساژ درمانی احتیاج داشته است. گزارش آ اس نشان می‌دهد که سوارز و کوتینیو هم بعد از بازی مقابل والنسیا از خستگی بیش از حد شکایت داشته‌اند. باید دید آیا ستاره‌های تهاجمی بارسا می‌توانند روز چهارشنبه با آمادگی کامل به مصاف حریف تاریخی‌شان بروند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاااااجیممݥ

      ساعت جند هست بازی؟

    • بدون نام

      بدون مسی پنح تا گل زد . این دفع بیشتر نزنن کمتر نمیزنن

    • بدون نام

      یازده شب
      ایول تاجی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج