جاباما
۸۲۸۱۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دایی: همان تیم «نیم‌بند» نیم‌فصل اول هستیم!

محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا گفت: به خاطر شرایط باشگاه و کارخانه نتوانستیم بازیکن اضافه کنیم و همان تیم نیم بند نیم فصل اول هستیم.

خبرگزاری میزان: محمد دایی در خصوص شرایط تیم سایپا در فصل نقل و انتقالات نیم فصل، اظهار داشت: شرایط طوری شد که نتوانستیم بازیکن بگیریم. ما در چند پست مشکل داشتیم و به باشگاه اعلام کرده بودیم که بازیکن می‌خواهیم، اما به خاطر شرایط باشگاه و کارخانه نتوانستیم بازیکن اضافه کنیم و همان تیم نیم بند نیم فصل اول هستیم.

وی در خصوص اینکه با این شرایط چطور سایپا می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود گفت: ما هم آسیا را داریم و هم لیگ، اما دیگر شرایط دست ما نیست و با شگاه می‌خواهد که وضعیت اینطور باشد. بعد از این هم باید انتظارات به نسبت توان تیم وجود داشته باشد.

مربی تیم فوتبال سایپا دامه داد: ما دوست داریم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و اصلا قهرمان بشویم، اما دوست داشتن ما مهم نیست و شرایط همینی است که می‌بینید. بالاخره باید خواسته‌های ما فراهم شود. ما با همین تیم نصفه و نیمه کارمان را ادامه می‌دهیم و مطمئنا توقع‌ها باید نسبت به پتانسیل تیم باشد.

دایی در مورد اینکه آیا واقعا خوب است وضعیت باشگاهی مانند سایپا اینطور باشد، گفت: این وضعیت برای فوتبال ایران و لیگ برتر ما خوب نیست. متاسفانه در لیگ برتر تفاوت‌ها خیلی زیاد است. ۵،۶ تیم می‌توانند هر طور که دوست خرج کنند، اما بقیه آهی در بساط ندارند. این درست نیست و باید وضعیت عادی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی فدراسیون که ادعای غیر دولتی بودن داره بجای درامد زایی خرجشو از دولت میگیره و شکستهاشو گردن وزیر وووو میندازه چه انتظاری از دایی و سایپا و دیگران داریم اینها هم با وجود غول شرکتی مثل سایپا دم از نداری و گدایی میزنن فقط باید گفت زکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج