۸۲۸۲۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سرجیو: سپاهان می‌تواند منشا را جذب کند

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش پتانسیل مالی تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی را ندارد و نمی‌تواند به راحتی منشا را جذب کند.

ایسنا: پائولو سرجیو، سرمربی صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است. از نظر تیمی و فردی بسیار سازمان‌یافته است. مربی باتجربه‌ای هدایت آن‌ها را بر عهده دارد. از دشواری‌های بازی اطلاع داریم اما تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره جدایی کرار جاسم، بهنام برزای و اکبر ایمانی از این تیم و برنامه‌اش برای ادامه مسابقات، اظهار کرد: کرار، ایمانی و برزای سه بازیکن خوب بودند ولی فوتبال یک کار تیمی است. امیدوارم بازیکنان جدید کمک حال ما شوند و با تلاش خود، موجب بهتر شدن تیم‌مان شوند.

سرجیو: سپاهان می‌تواند منشا را جذب کند

وی درباره برنامه تیمش در نیم فصل دوم گفت: منتظر رسیدن ویزای مهاجم خارجی تیم‌مان هستیم. خیلی سخت بود که در نیم فصل نخست با یک مهاجم بازی کنیم. مشکلات دفاعی خودمان را بررسی و آنالیز کردیم. فکر می‌کنم مشکلات دفاعی ما به خاطر کیفیت فنی بازیکنان خط دفاعی نیست بلکه ما می‌توانستیم از لحاظ تیمی بهتر دفاع کنیم. بعضی مواقع مدافعان مقصر نیستند و مشکلات به خطر هافبک مربوط می‌شود.

سرجیو تاکید کرد: ما پتانسیل مالی سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی را نداریم. باید سراغ بازار متفاوت‌تری نسبت به این تیم‌های متمول برویم. اگر سپاهان منشا را بخواهد، خیلی راحت این کار را می‌کنند اما برای ما دشوار است که بازیکنی مثل منشا را جذب کنیم. در بازاری که ما حضور داریم، پیدا کردن بازیکن خوب و ارزان دشوار است. آقای وینیسوس را به خوبی می‌شناسم چرا که به آپوئل نیکوزیا بردم. سبک بازی او شبیه به آگستو سزار، بازیکن سال قبل تیم است.

وی به جذب سیدیکوف از قرقیزستان اشاره کرد و گفت: من بازی های او را در جام ملت‌های آسیا دیدم و از هیات مدیره خواستم که در صورت امکان این بازیکن را جذب کنند. امیدوارم آن‌ها جواب خوبی به نیاز ما بدهند. مجوز بازی وینیسیوس صادر شده اما کارت بازی عزیز سیدیکوف صادر نشده است.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این سوال که آیا به بالوتلی اعتقاد دارد یا نتوانسته او را متقاعد به جدایی کند، گفت: تا به حال نخواستم که از تیم ما برود. او در کشور دیگری بازی می‌کند و در اواسط مسابقات به تیم ملحق شد. بنابراین نیاز به زمان بیشتری بود. بازی آخر او در لیگ برتر، بسیار خوب بود و می‌تواند برای تیم ما موثر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج