۸۲۸۳۴۵
۳۷ نظر
۵۰۰۵
۳۷ نظر
۵۰۰۵
پ

برنامه نود؛ کی‌روش با حرف‌های طعنه‌آمیز رفت!

عادل فردوسی‌پور پس از یک ماه و نیم مجددا برنامه نود را اجرا می‌کند و یک ساعت روی آنتن شبکه سه خواهد بود.

ورزش سه: برنامه نود که طی ۶ هفته اخیر به دلیل مسابقات جام ملت‌های آسیا و تعطیلی بازی‌های داخلی روی آنتن شبکه سه نمی‌رفت، از ساعت ۲۲:۳۳ دوشنبه شب(پانزدهم بهمن ماه) آغاز شده که پخش آخرین مصاحبه با کارلوس کی‌روش قبل از ترک ایران، آنالیز عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، بررسی دیدار جام حذفی سپیدرود رشت و پرسپولیس و ... ازجمله بخش‌های این برنامه است.

* نظرسنجی

مخاطبان برنامه نود می‌توانند در پاسخ به سوال «آیا از عملکرد ۸ ساله کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران راضی هستید؟»، یکی از گزینه‌های «بله» یا «خیر» را انتخاب و ارسال کنند.

برنامه نود؛ کی‌روش با حرف‌های طعنه‌آمیز رفت!

* فردوسی‌پور در آغاز برنامه عنوان کرد: «از اظهار لطف به من و برنامه نود در 6 هفته گذشته تشکر می‌کنم؛ دوباره تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شکست خورد؛ تیم خیلی خوبی داشتیم، اما در بازی تراژیک مقابل ژاپن باختیم و حذف تلخی شاهد بودیم؛ در کل جام ملت‌های آسیا برای ما تلخ به پایان رسید؛ کارلوس کی‌روش هم بعد از هشت سال از تیم ملی ما رفت و باید دید در دوره جدید چه اتفاقاتی رقم می‌خورد و سرمربی جدید چه کسی است.»

* آیتم ابتدایی برنامه نود به پخش خلاصه دیدارهای جام حذفی بین «سپیدرود رشت صفر- پرسپولیس 1» و «داماش گیلانیان 2- سایپا 1» اختصاص داشت.

* کارشناسی داوری با مسعود مرادی

- داماش گیلانیان و سایپا

در دقیقه 20 بعد از ارسال توپ از جناح راست زمین، امید قربانی خطایی روی رضا علیاری مرتکب نشد و صفایی، داور مسابقه تصمیم درستی در عدم اعلام پنالتی برای سایپا داشت.
در دقیقه ۸۵ حاج‌محمدی خطایی روی مدافع داماش مرتکب نشد و داور به اشتباه گل سایپا را مردود کرد.

- سپیدرود و پرسپولیس

شایان مصلح خطایی روی مهاجم سپیدرود مرتکب نشد.
برخورد رضا نورمحمدی با بودیمیر به درستی پنالتی اعلام نشد.
تکل شایان مصلح روی پای مهاجم سپیدرود خطا بود و باید یک پنالتی به سود رشتی‌ها اعلام می‌شد.
خطای منجر به گل برتری پرسپولیس به اشتباه اعلام شد چراکه امید عالیشاه روی بازیکن سپیدرود خطا کرد و باید به سود این تیم خطا گرفته می‌شد.

* با سبک جدیدی، خلاصه‌ای از لحظات جذاب و حساس 6 مسابقه تیم ملی ایران در جام ملت‌های 2019 پخش شد.

** کی‌روش- بخش اول: مربی بعدی از اشتباهات من درس بگیرد/ ۸ سال فوق‌العاده داشتم

کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران بعد از بازگشت از جام ملت‌های آسیا به تهران و در آخرین گفت‌وگوی خود قبل از ترک ایران، بامداد روز چهارشنبه هفته قبل مصاحبه‌ای با عادل فردوسی‌پور داشت که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

* امیدوار هستم آخرین مصاحبه ما نباشد ولی در هر صورت خیلی ممنون هستم.

* هشت سالِ خیلی مثبت در ایران داشتم؛ بسیار خوشحال هستم و به خودم افتخار می‌کنم؛ در نهایت چیزی که اهمیت دارد این است که احترام بیشتر مردم را جلب کنی، اینکه این حس را داشته باشی که بخاطر مردم و مخصوصا بازیکنان کار کردی؛ بعد از هشت سال، عشق و محبت زیادی را از طرف مردم احساس می‌کنم و بخشی از وجودم در ایران باقی می‌ماند.

* اگر اجازه بدهید امروز متوازن نباشم؛ شخصا بسیار احساس غرور می‌کنم چون افتخار و سربلندی را در همه جا بین مردم دیدم؛ خیالم راحت است و بخشی از وجودم در ایران خواهد ماند.

* آن گل(مقابل ژاپن) یکی از اتفاقاتی است که در فوتبال می‌افتد؛ وضعیت نامتعارفی بود که در هشت سال نیافتاده بود؛ لحظه‌ای بود که در آن خوش‌شانس نبودیم ولی وقتی به تصویر کلی قضیه نگاه می‌کنیم، مهم‌ترین مسئله، پیروز شدن است؛ تمام ما این آرزو و رویا را داشتیم تا برنده شویم و رو به جلو حرکت کنیم؛ این مهم‌ترین مسئله است ولی همه چیز نیست.

* برای من مشخص بود؛ تیمی بودیم که به چنین وضع و عقب بودن از حریف عادت نداشتیم و معمولا بازی‌ها را نمی‌باختیم؛ اگر درست یادم باشد 100 بازی در هشت سال انجام دادیم که 11 یا 12 مسابقه را باختیم؛ بخاطر همین بازیکنان ما به گل خوردن و باختن عادت نداشتند.

* در 20 دقیقه ابتدایی ژاپن را متوقف کردیم، بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم، جدی‌ترین موقعیت نیمه اول برای ما بود و با عملکرد بهتری به رختکن رفتیم.

* در نیمه دوم دیدار مقابل ژاپن هم شروع خوبی تا قبل از دریافت گل داشتیم ولی آن گل همه چیز را عوض کرد؛ یک لحظه، احساس و عملکرد را تغییر داد؛ بازیکنان نیز وقتی به بازی برگشتند و فهمیدند چه اتفاقی افتاده که از نظر روانی احساسی کار سختی برای آنها شده بود.

* نتوانستیم بعد از آن لحظه(گل اول برابر ژاپن) به وضعیت عادی برگردیم؛ چیزی نبود که دلمان بخواهد و انتظارش را داشته باشیم، اما آیا این 30 دقیقه می‌تواند عملکرد هشت ساله ملی پوشان را تحت الشعاع قرار دهد؟؛ افتخاری که آنها برای کشور کسب کردند و اعتباری که برای فوتبال ایران در جهان به دست آوردند، ارزش زیادی دارد؛ آنها شایسته قدردانی از سوی طرفداران فوتبال هستند.

* درباره بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بهتر نظرات خودم را دارم و آنها را بیان می‌کنم؛ گفته بودم در برخی شرایط باید در مسیر متفاوتی حرکت کنیم.

* عادل عزیز! فکر می‌کنم در چند سال اخیر بارها این بحث(کی‌روش به فکر بالا بردن رنکینگ تیم ملی و صدرنشینی در آسیا است) را داشتیم و الان زمان مناسبی نیست که بگوییم چرا نمی‌توانیم بعضی بازی‌های بزرگ را برگزار کنیم؛ تلاش زیادی کردیم ولی در نهایت با تیم‌های معقول رقابت داشتیم؛ البته در حدی نبود که انتظارش را می‌کشیدیم ولی برنامه ما 10 بازی تا جام ملت‌ها بود ولی به همان دلایل، فقط پنج مسابقه انجام دادیم.

* کاملا از مدافعان وسط رضایت داشتم و عالی بودند؛ در بیشتر بازی‌ها گل نخوردیم و مدافعان تیم ملی فوق‌العاده بودند؛ طبیعی است نمی‌شود همه را راضی نگه داشت؛ امکان ندارد یک مربی یا تیم 100 درصد هواداران را راضی کنند.

* بازی در تیم ملی فقط به جنبه‌های تکنیکی و تاکتیکی مرتبط نمی‌شود و جنبه‌های روانی، هماهنگی و تعهد هم وجود دارد؛ باید بازیکن تیم ملی و آماده کمک به تیم ملی کشورت باشی؛ درست مثل بازیکنانی که انتخاب می‌کنم. اگر فرصت داشتم به گذشته برگردم، مجددا همین بازیکنان را انتخاب می‌کردم.

* (بازی بیشتر به مهدی ترابی و سامان قدوس؟): حالا که بازی تمام شده، هر کاری شدنی به نظر می‌رسد؛ امیدوار هستم منتقدان و مربی بعدی از اشتباهات من درس بگیرد؛ امیدوار هستم در 100 بازی بعدی بهتر کار کند؛ ما در 100 مسابقه، 12 شکست داشتیم ولی امیدوار هستم مربی بعدی در 100 بازی بعدیی دو یا سه باخت داشته باشد که برای تیم ملی عالی خواهد شد.

* هرگز نگفتم رویای ما رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا است؛ گفتم هدف ما است که این دو، رویکردهای متفاوتی هستند؛ در تورنمنت اگر خودتان را به فینال نرسانید، نمی‌توانید برای مدال بجنگید و باید خودتان را در آن مرحله ببینید.

* این یک رویکرد استراتژیک است که باید به بازیکنان یاد بدهید قبل از سقف خانه، باید بنیان خانه را بسازند؛ قبل از فینال باید در 6 مسابقه بازی کنید؛ همه چیز از بازی اول شروع می‌شود؛ قدم به قدم تا نیمه نهایی بالا آمدیم و برابر ژاپن که بدون تردید بهترین تیم آسیاست شکست خوردیم؛ آنها تجربه بیشتر، بازیکنان پخته‌تر و تاریخچه غنی‌تری داشتند؛ توسعه بیشتری داشتند و در ترتبیت مربی و جوانان موفق‌تر بودند؛ ضمن اینکه تجهیزات و آماده سازی بهتری دراختیارشان بود؛ به همین خاطر فکر نمی‌کنم باخت به ژاپن کسر شان باشد.

* خداحافظی با بازیکنان خیلی احساسی بود.

* ما 6 ماه قبل در زمان پایان قرارداد یک صحبت شفاف با فدراسیون داشتیم؛ موضع فدراسیون کاملا متفاوت بود؛ مخصوصا آن زمان می‌گفتند که باید بمانم؛ آن زمان چیزی مشخص نبود ولی خودم گفتم برای یک تیم خوب نیست که فقط یک روز بعد از یک تورنمنت، قرارداد یک مربی به پایان برسد؛ به هر حال برنامه فدراسیون بود که برای آن احترام قائل هستم؛ هر چیز، یک آغاز و پایانی دارد؛ هشت سال، دوران فوق‌العاده‌ای بود.

* فقط یک کلمه نسبت به ایران دارم و از شما تشکر می‌کنم؛ هرگز و هرگز یادم نمی رود مردم چطور احساس‌شان را به من نشان دادند؛ هنوز برای من احساسی و دردرآور است؛ بله، می‌توانم از کلمه دردآور استفاده کنم؛ وقتی شما عاشق چیزی می‌شوی، این لحظه‌ها سخت است. امیدوار هستم و انتظار دارم تعهدی که به این مسوولیت داشتیم، بتواند و باید ... ؛ دیگر نمی‌توانم چیزی بگویم.

* آنالیز کاملی از عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا با اشاره به نحوه ایجاد حملات، دفاع کردن، اشتباهاتی که بازیکنان داشتند، تاکتیک گلزنی و نفوذ به قلب دفاع حریف و ... پخش شد.

* نتیجه نظرسنجی

حدود یک میلیون و 500 هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند که بیش از 53 درصد آنها از عملکرد هشت ساله کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران رضایت داشتند.

* عادل فردوسی‌پور عنوان کرد باید در برنامه دیگری عملکرد هشت ساله کی‌روش با حضور کارشناسان مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ او همچنین با ابراز تاسف اشاره کرد مجوز پخش میزگردی که با سه تن از اصحاب رسانه راجع به دوران حضور کی‌روش در تیم ملی و اشاره و بررسی دستاوردهای او داشتند، صادر نشد.

* برنامه نود این هفته ساعت 23:50 دوشنبه، پانزدهم بهمن ماه، به دلیل پخش برنامه هفت از شبکه سه، زودتر از همیشه به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از عملکرد کی روش مردم راضی بودن تو دهنی به مخالفانش فدراسیون وزارت ورزش و دلال ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۴۶% ناراضی هم قاق
        ما هم هیچ ما نگاه

    • بدون نام

      تیم حکومتی بازم داور وزیر ورزش لللنننگگگپپووللییسس

      پاسخ ها

      • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

        چ ربطی داشت

      • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

        چ ربطی داشت

      • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

        چ ربطی داشت

    • بدون نام

      من جز طرفدارهای عادل بودم ولی با مصاحبه ای که امشب ازش با کیروش دیدم برای خودم متاسف شدم که این همه وقت طرفداری این ادم رو میکردم کسی که اونقدر جرعت نداشت مثل زمان قلعه نویی که به چهار میخ کشیدش از کیروشم چند تا سوال میپرسید که حداقل دلمون خوش بشه اقای فردوسی پور به نظرم تمام حرف هایی که دربارت میزنن درسته ادم پاکی نیستی و هیچوقت نیودی امیدوارم به زودی این برنامه تعطیل شه تا دیگه همچین اوم چند رو و دروغگویی رو نبینیم حیف وقت و سرمایه که واسه همچین ادمی تلف شد

      پاسخ ها

      • سلام داداش گلم

        تو از اول برنامه دشمن فردوسی‌پور بودی، چه سوالی باید میکرد؟ نکرده، ای انسان م ارزو

      • بدون نام

        تو طرفدار فردوسی پور نیستی، مردم ایران طرفدار فردوسی پور هستن، بخاطر صداقت و راستی که در وجود انسان شریف فردوسی پور هست، تو برای تخریب،وحاشیه سازی مطلب میزاری بدبخت،

      • رفیع زاده

        دقیقا موافقم
        منم-طرفدار-عادل بودم
        اما حیف ک خودشو خراب کرد
        واقعا با قلعه نویی و برانکو و قطبی چیکا کرد??
        حکایت عادل زاهدیه ک 30 سال عبادتو با یک شب ب باد داد

    • تاااااجیممݥ

      به به کارشناس داوری هم گفت بازی سپیدرود ولنگ کثیف پنالتی سپیدرود نگرغتم وبعدش خطایی نبوده ک برای لنگ گرفتن تامنجربه گل بشه.لعنت برپدر ومادرت اقای داور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاژژژی تاززززی که میدونی چیه؟؟؟ازهمه کثیفتره چونکه نجسنه نجس

    • یاران 57

      جناب کیروش عزیز ممنون وتشکر فراوان،
      آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما کادر فنی تیم ملی آقای اسیانو و جناب مارکار آقاجانیان
      جناب کیروش بزرگ شما در قلب ما جا گرفتی
      خداوند متعال پشتیبان شما باشد

      پاسخ ها

      • سعید

        درود بر عالی جناب کیروش کبیر.به خاطر اینکه این مدیران نادان قدر شما را ندانستند از شما عذرخواهی می کنم.خلایق هر چه لایق

    • حسین

      درحال حاضر بزرکترین معضل ورزش مملکتمان فقط بی کفایتی بعضی از مدیران و نداشتن سیستم باعث میشود سیستم فقط بلی قرابانی شود که باعث میشود هر چی افراد بیسواد یا دلال چه مربی خارجی چه داخلی چه کارشناس چه گزارشگر دلال لباس ورزشی و....بصورت باندی هرچا میرسند هرچه میتوانند به امثال کیروش که دارای تجربه و دانش بالا است میکوبند تا از میدان خارج کنند و فضا برای ادامه خالی بندی و دلالیشان زیادتر باز شود.کی درست میشود خدا میداند.
      ز

    • بدون نام

      همون بهتر که رفت کی روش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گروبان پولی آنکو اوکرانی دلال هم باید به همراه برادرش باید برود چون هردو جایشان فقط در آسایشگاه سالمندان است نه در باشگاه پرسپوابیس

    • دلال کرواتی

      الان بازم چرتپولیسی ها میگویند حق ما خورده شد و برانکو از داور ها شکایت میکنه خاک تو سرتون با این جام کثیفتون

    • ایرانی

      منفورنرین آدم ایران همینه . بازم دیشب کلیپ های حماسی ساخته بود از تحقیر شدن کیروش . واقعا بعضیها نون بی شرمی و پرروییشونو میخورن . والا از گشنگی میمردن .

      پاسخ ها

      • سلام داداش گلم

        کفار همه را به کیش خود پندارد پاک ترین انسان همین آقای فردوسی پور هست متاسفانه افرادی قلم فروشان وحسودان نوحه دروغین خیابانی انداختن به کدامین گناه بی وجدان ایرانی هستی؟

      • بدون نام

        مردان ایستاده میمیرن، نامردان با حقارت،
        درود فراوان بر کیروش کبیر و فردوسی پور استاد دانشگاه

      • رفیع زاده

        دقیقا

    • بدون نام

      برو به جهنم مرد ترسو خالی بند

    • بدون نام

      کلا تمام مسئولان بسیج شدندکه تیم حکومتی را قهرمان کنند ،اخه مظلوم تر از سپیدرود هم در لیگ تیم داریم که به ناحق سرش را می برند، متاسفم برای این فوتبال که همه را حتی تیم ملی را قربانی تیم چرتپولیس میکنند.لعنت به وزیرورزش،داوران فدراسیون،خیابانی،تنهاشادی ما همین فوتبال بود که انهم به گندکشیدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اسدقلالیها حواستون به تیم پوکیده و مسخره خودتون باشه، چکار دارید که داور به نفع پرسپولیس سوت زده یا به ضررش، اون موقع که کیروش رحمتی رو از تیم ملی کنار گذاشت هر چه فحش و بد بیراه بود نثارش کردین وقتی که کیروش با پرسپولیس و برانکو به مشکل خورد عین گربه از چیزش بالا رفتین

    • بدون نام

      هر چی میکشم از دست ناعادل فردوسی پوره.حمایت های همه جانبه و مشکوک تو باعث این همه توهین به پیشکسوتان و ملت ایران شد خواهشا برو فقط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید نا عادلان از عادل زجر روحی وروانی ببرد، عادل فردوسی پور در قلب مردم ایران هستند استاد گرامی اینها که علیه شما مطلب مینویسن چند نفر بیش نیست با اسم مستعار و بی نام هستن که از مافیایی فوتبال خط میگیرن، مردم ایران شما را با تمام وجود دوست دارند، این حسودان کوردل شناخته شده است برای مردم
        عادل جان خداوند متعال پشت وپناهت باشه،،

      • بدون نام

        چه سبکی کیروش آورد.درجام جهانی طالبی بابرد.برگشت.ودرآسیاژنرال باباخت درپنالتی برگشت.امایارودلال کیروش چه اورد

    • اکبر

      کیسه زباله ها نترکید از عصبانیت ... نابودتون میکنیم نیم فصل دوم از فردا ببینید کت تن کیه یه ساله بازیکن نگرفته بودیم هار شده بودید

    • بدون نام

      جواب کامنت سلام داداش گلم داداش یه سوال از تو دارم قبول نداری اگر مربی ایرانی بود میز گرد تشکیل میداد کارشناس میاورد و تا تک تک تکل ها و کرنر های تیمو انالیز نمیکرد و طرفو به غلط کردن نمینداخت ول کن قضیه نبود ؟؟؟ چرا اینقدر راحت از همه چیز میگذرید ؟؟؟ تیمو برد جام جهانی دستش درد نکنه پول و پاداششم گرفت پول اورد تو مملکت دستش درد نکنه به همون نسبت پول در اختیارش گذاشته شد ولی ایا به همین نسبت کاری واسه این فوتبال کرد؟؟؟مربی برای بعد از خودش تربیت کرد؟؟؟نه نکرد چون اصلا تو کشور نبود این اقا اگه انگلیسی حرف نمیزد و چشم ابی نبود خود شما هم مخالفش بودی

    • مهدی

      بازم داور به کمک پرسپولیس اومد کارشناس نود قبل از گل پرسپولیس خطای عالیشاه بود روی بازیکن سپید رود ضمنا ی پنالتی به نفع سپید رود گرفته نشد عجب ...................

    • بدون نام

      کی روش مرد بزرگی بود نخواستن تیم ملی قهرمان بشه و کی روش اسطوره همینکار و اگه یادتون باشه با علی پروین کردن و قانون 27 ساله ها رو اورردن پروین در 40 سالگی اقای گل شد باور میکنید وقتی نیمه دوم به زمین میامد جوی میشد هر تیمی میباخت بهترینش شاهین پرسپولیس بود وقتی پروین امد بازی 2بر 1 باخته رو 6بر 2 بردیم و هیچوقت تلویزیون این بازی رو نشان نداد ودر اخر پرسپولیس را 3بر صفر بازوندن چرا چون تماشاگران عاشق علی پروین بودن و تیم نباید نتیجه میگرفت و پروین

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      من دیشب نتچنستم ببینمش مگه چیچی میگفتن ؟؟؟

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      چ سوالی پرسید؟

    • پرویز

      از مدتها پیش مشخص بود که یک نظر سنجی مهندسی شده توسط برنامه نود و نوچه کی روش صورت خواهد گرفت البته اینبار فرقش با ۴ سال قبل این بوده که آمار را کمی بهم نزدیک کده بود خلاصه اینکه واقعا فردوسی پور تاج و کفاشیان به ملت ایران خیانت کردند خدا جای حق نشسته است چوب خدا صدا ندارد ولی اگر بزند دیگه دوا ندارد

    • بدون نام

      کاربر محترم1021کی طرفدار استقلال هستش، استقلال وپرسپولیس هر دو تیم حکومتی هستند و با پول وامکانات دولتی برعلیه سایر تیم قرار گرفته اند ودر این راستا چون چرتپولیس تیم کارگری است و طرفداربیشتر دارد دولت بیشتر هزینه میکند تا به نسبت استقلال که در گذشته اسم تاح را یدک میکشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاج مال شاه گوربه گورشده بودکه به فاک فنا رفت ورفت داخل کیسه ی زباله الان اگه اینابخان برگردن به تاریخ گذشته ی نحسشان البته اگه بشه بایداسم تیمشونوبزارن همون اسم اولیه دوچرخه سواران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج