۸۲۸۳۹۳
۵۰۵۹
۵۰۵۹
پ

دو دنباله از انیمیشن «زوتوپیا» در راه است

بنا به گزارش های رسیده، کمپانی دیزنی در حال کار روی نه تنها یک قسمت بلکه دو قسمت جدید از انیمیشن برنده اسکار «زوتوپیا» است.

خبرگزاری صبا: بنا به گزارش های رسیده، کمپانی دیزنی در حال کار روی نه تنها یک قسمت بلکه دو قسمت جدید از انیمیشن برنده اسکار «زوتوپیا» است.

دو دنباله از انیمیشن «زوتوپیا» در راه است

به نقل از اسلش فیلم، همانطور که پیش بینی می شد و قبلا نیز بایرون هاوارد و ریچ مور کارگردانان «زوتوپیا» اعلام کرده بودند دنباله انیمیشن «زوتوپیا» در راه است، اما اکنون با توجه به گفته تامی لیستر صداپیشه این انیمیشن که به تازگی یک مصاحبه انجام داده است، دیزنی در واقع در حال کار روی دو دنباله این انیمیشن است.

کمپانی دیزنی سال ۲۰۱۶ با انیمیشن کمدی «زوتوپیا» موفق شد بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی کسب کند و همچنین توانست با این اثر جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند سال را بدست آورد.

لیستر در این گفتگو درباره ساخت دنباله این انیمیشن گفت: من می توانم به شما اطمینان دهم که در حال کار روی «زوتوپیا» دیگری با دیزنی هستم.

او افزود: این انیمیشن دو قسمت دیگر دارد، ما در حال تولید پرخرج ترین فیلم دیزنی هستیم، پرخرج ترین شان ۲۴۰ میلیون دلار بوده است درحالی که شنیده ام بودجه این انیمیشنی که در راه است ۳۰۰ میلیون دلار خواهد بود این مقدار فقط خرج بودجه است و مربوط به تبلیغات نیست.

«زوتوپیا» در یک دنیای مربوط به حیوانات می گذرد و شخصیت اصلی آن یک افسر پلیس خرگوش است که با یک روباه قرمز متحد می شود تا توطئه ای را آشکار کند.

«زوتوپیا» در سال ۲۰۱۶ به رقم فروش ۱,۰۲ میلیارد دلار دست یافت و به عنوان دومین انیمیشن پرفروش تاریخ دیزنی پس از انیمیشن «یخ زده» نام خود را ثبت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج