اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۹۰۹۹
۱۵۰ نظر
۵۰۱۲
۱۵۰ نظر
۵۰۱۲
پ

روحانی: اگر آمریکا توبه کند، بازگشت او را می‌پذیریم

رئیس جمهور با بیان اینکه شعار جمهوری اسلامی ایران رابطه با همه جهان است، گفت: اگر آمریکا توبه کند و از مسیر گذشته خود برگردد و از مداخلات گذشته‌اش در ایران عذرخواهی کند و حاضر باشد، عظمت و کرامت ملت ایران و انقلاب بزرگ اسلامی ایران را بپذیرد آماده‌ایم حتی با آمریکایی که سالیان دراز بر ما ظلم روا داشته است، بازگشت و توبه او را بپذیریم.

خبرگزاری ایرنا: رئیس جمهور با بیان اینکه شعار جمهوری اسلامی ایران رابطه با همه جهان است، گفت: اگر آمریکا توبه کند و از مسیر گذشته خود برگردد و از مداخلات گذشته‌اش در ایران عذرخواهی کند و حاضر باشد، عظمت و کرامت ملت ایران و انقلاب بزرگ اسلامی ایران را بپذیرد آماده‌ایم حتی با آمریکایی که سالیان دراز بر ما ظلم روا داشته است، بازگشت و توبه او را بپذیریم.

حسن روحانی عصر چهارشنبه در نشست سفرا و روسای نمایندگی های خارجی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: شعار ما جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری است و بر این شعار یعنی wave تأکید کردیم و تأکید خواهیم کرد.

رئیس جمهوری افزود: ما ملتی هستیم که روابط دوستانه و انسانی را با همه ملت‌های بزرگ تاریخ و بویژه با همسایگان خود خواستار هستیم و در پی روابط حسنه با جهان در چارچوب مقررات بین‌المللی هستیم.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه ملت ایران در ۴۰ سال گذشته با وجود فراز و نشیب ها راه درست و صحیح را انتخاب کرده اند، گفت: ملت ایران قربانی انواع توطئه های دشمنان بوده اما همواره بر مشکلات فائق آمده است.

روحانی پیروزی ملت ایران را غلبه حق بر باطل و مردم‌ سالاری بر استبداد توصیف کرد و فرا رسیدن چهلمین سال حیات این انقلاب را به همه مردم ایران، ملت‌های منطقه و سراسر جهان تبریک گفت.

رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم ایران، کاملاً داخلی و مردمی و بدون هرگونه وابستگی به خارج بود، افزود: در شرایطی که نظام دو قطبی در اوج قدرت خود بود، ملت ایران علیه دست‌نشاندگان یکی از دو ابرقدرت حاکم بر جهان انقلاب کردند و بدون هیچ پشتیبانی خارجی و صرفاً با تکیه بر قدرت ایثار و وحدت توانستند رژیم تا دندان مسلح متکی به این ابرقدرت را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین خونریزی ساقط کنند و پیروز شوند.

روحانی اظهار داشت: این در حالی بود که رهبر انقلاب مردم ایران به خارج از کشور تبعید شده بود، اما انقلاب ملت ایران با قدرت به پیروزی رسید و این پیروزی باعث امیدواری ملت‌های منطقه و وقوع زلزله تکان ‌دهنده برای آمریکا و صهیونیسم بود.

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در برابر انواع توطئه‌های آمریکا و صهیونیست‌ها پیروز میدان بوده‌اند، تصریح کرد: اولین توطئه علیه انقلاب اسلامی ملت ایران در همان ماه‌های اول پیروزی انقلاب، تلاش برای تجزیه ایران بود و در قدم بعدی تلاش برای کودتا علیه انقلاب این ملت که آن هم ناموفق بود. سومین توطئه بدخواهان علیه ملت ایران جنگ تحمیلی بود که در آن توطئه نیز ملت ایران پیروز شدند و پس از آن نیز شاهد چهارمین حضور توطئه بزرگ دشمنان علیه ملت ایران، یعنی اعمال تحریم‌های نابجا و ظالمانه بودیم.

روحانی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها به دلیل از دست دادن یک متحد بزرگ و پایگاه خود در منطقه تمام امکانات‌شان را در چهل سال گذشته علیه ملت ایران بکار گرفتند و البته در تمام عرصه‌های رویارویی با ملت ایران ناموفق بودند.

رئیس جمهور گفت: دلیل شکست‌های پیاپی آمریکایی‌ها در برابر ملت ایران این بود که محاسبات آمریکایی‌ها نسبت به ملت ایران چه قبل و چه پس از پیروزی انقلاب، ناصحیح بود. پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با حمایت رژیم شاه خواهند توانست ملت ایران را به شکست بکشانند و در همین راستا در روزهای پایانی نهضت مردم ایران در تدارک کودتا علیه مبارزات آنها بودند که ارتش ایران زیر بار توطئه آنها نرفت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز آمریکایی‌ها به دنبال آن بودند که با تحمیل جنگ، کمک ارتجاع منطقه و تسلیحات کشورهای مختلف، ملت ایران را شکست دهند که باز هم دچار اشتباه بودند.

روحانی با بیان اینکه مردم ایران در همه فراز و نشیب‌های ۴۰ سال گذشته انتخاب راه درست خود را به رخ جهانیان کشیده است، اظهار داشت: ملت ایران قربانی تروریسم، ‌سلاح‌های شیمیایی و انواع توطئه‌های دشمنان بوده، اما در تمام این عرصه‌ها با تکیه بر توانمندی‌های خود توانسته بر مشکلات فائق آید، ویرانی‌های جنگ را بازسازی کرده، آثار تحریم‌ها را رفع کند و در همه شاخص‌ها موفقیت‌های بزرگ به دست آورد.

رئیس جمهور تصریح کرد: ملت ایران توانسته در همه شاخص‌های انسانی، علمی، بهداشتی، علوم تکمیلی، دانشگاهی، ‌تحقیقاتی و فناوری‌های نوین به موفقیت‌های بسیار بزرگ دست یابد که قابل مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب نیست و در عین حال ملت ایران نشان داده است که به تعهدات خود پایبند بوده و پشتیبان ملت‌های منطقه است.

روحانی ادامه داد: با وجود آنکه صدام ۸ سال کشور ما را مورد تجاوز نظامی قرار داد، اما ایران کشوری بود که در زمان حمله ائتلاف غربی‌ها به عراق به مردم این کشور پناه داد و با وجود اینکه برخی کشورهای منطقه در زمان جنگ با ایران به صدام کمک کردند، این ایران بود که در هنگام حمله صدام به کویت به مردم این کشور پناه داد و حتی پیش از اعضای شورای همکاری خلیج فارس حمله عراق به کویت را محکوم کرد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ملت ایران نه در ۴۰ سال گذشته و نه پیش از آن هیچگاه قصد حمله و تجاوز به همسایگان یا کشورهای دیگر را نداشته و هرگاه که همسایگان نیازمند کمک بودند، بدون هیچ چشم‌داشتی و بدون آنکه ما به ازاء کمک خود را با اعداد و ارقام مالی محاسبه کرده و حساب‌های پس‌انداز کسانی که کمک خواسته بودند را بررسی کند، به آنها کمک کرده است.

روحانی ادامه داد: آمریکایی‌ها در ائتلافی که علیه صدام در زمان حمله به کویت تشکیل دادند، به ظاهر، به کویت کمک کردند، اما پیش از این کمک، حساب‌های بانکی عربستان و کویت را محاسبه کرده و کمک‌های خود را با آنها معاوضه کرده بودند.

رئیس جمهور اظهار داشت: ایران، همواره با کشورهای منطقه روابط فرهنگی و متکی بر پیشینه مشترک تاریخی داشته و نفوذ ایران در منطقه، نفوذ فرهنگ بزرگ اسلامی - ایرانی است که در طول صدها و هزاران سال با فرهنگ مردم عراق، ترکیه، سوریه، لبنان، قفقاز، آسیای میانه، افغانستان، پاکستان، کشورهای جنوبی، و شمال آفریقا و شبه قاره هند پیوند خورده و ایران همواره عمق راهبردی فرهنگ این منطقه بوده و هست.

روحانی خاطرنشان کرد: ایران همواره از آغاز اسلام تاکنون اسلام معتدل را در منطقه و جهان معرفی کرده است و هیچ‌گاه به دنبال تفکر افراطی نبوده‌ایم و هر کجا که اسلام از طریق ایران وارد شد، آن اسلام معتدل در آن منطقه بوده است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: اگر حمایت ایران از مردم عراق و سوریه نبود، شاید امروز شاهد سرنوشت دیگری برای بغداد و دمشق بودیم.

روحانی افزود: اگر حمایت ایران از افغانستان در طول مبارزاتش برای استقلال نبود، شاید امروز شاهد شرایط جدیدی در منطقه بودیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نسبت به هر کشوری که از ما یاری خواست از جمله عراق، سوریه، لبنان، یمن، افغانستان و قطر به یاری او شتافتیم و هیچ‌گاه توقعی خاص جز کمک و تعاون به همسایگان، برادران و دوستانمان نداشتیم.

روحانی اظهار داشت: ما به خوبی در سال‌های گذشته ثابت کردیم در امضای تعهد بسیار دقیق هستیم
، اما زمانی که آن تعهد را امضاء کردیم، پای امضای خود می‌مانیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه توافق هسته‌ای ایران با 6 قدرت بزرگ جهان، یکی از نمونه‌های تعهد ایران اسلامی در سال‌های اخیر بوده است، گفت: ایران از دیگران در این تعهد دقیق‌تر، سریع‌تر و بهتر عمل کرد و هیچ یک از تعهدات خود را زیر پا نگذاشتیم و این را آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها و بارها به صراحت بیان کرده است.

روحانی با تأکید بر اینکه آمریکا در این آزمایش تاریخی دچار شکست، شد و امضاء و تعهد خود را زیر پا گذاشت، افزود: آمریکا به دلایل واهی و بر خلاف همه مقررات ، برای خود، ملت ایران، ملت‌های منطقه، شرکای ایران، شرکت‌های اقتصادی و تجاری منطقه و جهان ، مشکل آفرید.

رئیس جمهور تصریح کرد: علیرغم تخلف آمریکا و اینکه اروپا در اجرای تعهداتش بسیار سست و ناکارآمد بود، اما جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود عمل می‌کند و این به معنای آن است که اخلاق، تعهدات اخلاقی و سیاسی برای ملت ایران بسیار حائز اهمیت است.

روحانی اظهار داشت: علیرغم اینکه امروز در منطقه سخت و مشکلی قرار داریم و زندگی می‌کنیم، اما امنیت ایران در سال‌های گذشته از بسیاری از کشورهای بزرگ جهانی و صنعتی بیشتر بوده است و در مقایسه با حوادث ناامنی در اروپا، فرانسه، انگلیس و حتی آمریکا امنیت ایران از همه این کشورها، برتر و بالاتر بوده است و این به معنای آن است که این ملت برای اهداف ملی، منطقه‌ای، انسانی و جهانی خودش همواره همه توان و تلاش خود را بکار گرفته است.

رئیس جمهور تأکید کرد: شعار جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی از ابتدا عدم تجاوز به دیگران و عدم پذیرش ظلم و تجاوز بوده است و بر این اساس به دیگران سلطه نداشته و سلطه دیگران را نمی‌پذیریم؛ با دوستان و مسلمانان جهان برادر و با هر آن کس که قصد ظلم بر ما ندارد، دارای هر دین و مذهبی که باشد با او بتوانیم به بهترین شیوه عمل کرده و روابط حسنه و دوستانه داشته باشیم.

روحانی خاطرنشان کرد: شعار ما خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌ای و سلاح کشتار جمعی است و بیش از 40 سال است که بر آن پای فشردیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه شعار ما خاورمیانه برای خاورمیانه است، گفت: شعار ما این است که حضور نیروهای خارجی در این منطقه و مداخلات آنها باید پایان پذیرد.

روحانی اظهار داشت: شعار ما جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری است و بر این شعار یعنی wave تأکید کردیم و تأکید خواهیم کرد.

رئیس جمهوری با بیان اینکه شعار جمهوری اسلامی ایران روابط با همه جهان است، گفت: حتی اگر آمریکا هم توبه کند و از مسیر گذشته خود بر گردد و محاسبه دقیق انجام دهد و در برابر مداخلات گذشته‌اش در ایران عذرخواهی کند و حاضر باشد، عظمت و کرامت ملت ایران و انقلاب بزرگ اسلامی ایران را بپذیرد و با احترام با مردم ایران سخن بگوید باز هم آماده‌ایم حتی با آمریکایی که سالیان دراز بر ما ظلم روا داشته است، بازگشت و توبه او را بپذیریم.

روحانی افزود: ما ملتی هستیم که روابط دوستانه و انسانی را با همه ملت‌های بزرگ تاریخ و بویژه با همسایگان خود خواستار هستیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: ما در پی روابط حسنه با جهان در چارچوب مقررات بین‌المللی هستیم.

روحانی تأکید کرد: مطمئن هستیم راه و مسیری که آمریکا انتخاب کرده و برگزیده به جایی نخواهد رسید؛ آمریکا هرگز به اهداف ناصحیح خود دست نخواهد یافت.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: آمریکا در طول یکسال اخیر با همه توان در پی فشار بر مردم ایران و تهدید برای ایجاد یأس، نابسامانی و پریشانی در این منطقه و کشور بود، اما امروز ملت ایران از همیشه متحدتر و مقاوم‌تر در برابر آمریکا و دشمنان خودش است.

روحانی ادامه داد: حتی اگر دغدغه آمریکا در این منطقه برای اسراییل است، این را باید بدانند تا ملت فلسطین به سرزمین خود بازنگردند، امنیت برای این منطقه تاریخی و سرزمین فلسطین تضمین نخواهد شد؛ اگر حتی آمریکا امنیت را برای اسراییل می‌خواهد آن زمانی امکان دارد که مردم فلسطین به سرزمین خود بازگردند و در یک فرایند دمکراسی و آرای عمومی آنچه نظر مردم است در این سرزمین بوقوع بپیوندد.

رئیس جمهور تأکید کرد: راه‌حل منطقه، راه‌حل دمکراسی و احترام به آراء مردم است؛ ما می‌توانیم با وحدت، اتحاد و یکپارچگی بدون خونریزی و بدون آنکه افراطی‌گری را در منطقه گسترش دهیم و تشویق کنیم به این مهم دست یابیم.

روحانی اظهار داشت: آنهایی که در این منطقه داعش و طالبان را بوجود آوردند و مشکلات را ایجاد کردند در فکر آن بودند که نوعی انقلاب اسلامی تقلبی در این منطقه را در برابر انقلاب اسلامی واقعی در ایران بسازند و خود فهمیدند که اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اند.

رئیس جمهور تصریح کرد: افراطی‌گری راه نجات منطقه و برقراری امنیت و صلح و ثبات در منطقه نیست، بلکه راه و اعتدال است.

روحانی تأکید کرد: ما ملت‌های منطقه و جهان بدون اعتدال، احترام و بدون آنکه به حقوق یکدیگر معترف باشیم، نمی‌توانیم به اهداف بلندمان دست یابیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته، خواهان صلح، ثبات و امنیت در منطقه و جهان بوده و باز هم همین اهداف بلند را ادامه خواهد داد.

روحانی افزود: این انقلاب و این نهضت بر مردم ایران، منطقه و جهان مبارک باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ این دیگه آخرشه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از ترس

      • بدون نام

        مرگ بر آمريكا

      • بدون نام

        خدایی خیلی جکی حسن مردم از خنده

      • بدون نام

        بسه دیگه تا کی مارو مسخره دنیا میکنی فکر میکنی با اینجور حرف زدن داری غرور ملتو بالا میبری بخدا حیف رای ما نمیدونیستیم اینقدر بی سیاستی

      • سعید

        فعلا که ما از دست تو توبه کردیم!

      • الیی

        اگه آمریکا نبود مردم رو با چی خر میکردید؟
        خرابکاری خودتون میندازید گردن آمریکا

      • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

        روحانی با این حرفت ثابت کردی که درمانده شدی،
        خاک بر سر من که به تو رای دادم توبه کردم و دیگر هیچ رای نخواهم داد.

      • بدون نام

        واقعأ جای تاسف داره آقای رئیس جمهور این عزت ایرانی است!!

      • بدون نام

        آمریکا دشمن ماست و دولت بیعرضه.

      • hassan.h

        شما ها که به روحانی تمسخر زدید بفرمایید شما در جایگاه روحانی به آمریکا چه می گویید؟؟

    • بدون نام

      الهی العفو

      پاسخ ها

      • دمنا

        خدایی باید دید کی کنسرو تاریخ گذشته به رییس جمهور می ده بخوره؟؟

    • بدون نام

      زنده باد ترامپ زنده باد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر ترامپ

      • بدون نام

        سایبری آمریکایی هستی

      • بدون نام

        سایبری های ترررامپ ریختند تو مجازی

    • بدون نام

      وااااا

    • بدون نام

      اقای روحانی تمام مردم دنیا میدونن که امریکا ی کشور زورگو و ستمگره و حاکمان جنایتکاری داره اما باید قبول کنی که 80 درصد مشکلات کشور مربوط به خودمونه و ربطی به هیچ کشور خارجی نداره

      پاسخ ها

      • مهدی

        توی ایران پراست از امثال ترامپ همه کله شقند در واقع اینها باعث شدند بخاطر چند کشور کوچک عرب ما تحریم بشیم به همین سادگی

    • بدون نام

      اقای روحانی اگر عملکرد مدیران زیردستت را بررسی کنی متوجه خیلی از مسایل میشوی

    • بدون نام

      منتخب طنز۹۷ حسن روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی که دولت ما به ما رحم نمی کنه چه انتظاری از امریکا میشه داشت

      • بدون نام

        دمت گرم حسن کل دنیا خندیدن

    • بدون نام

      اقای روحانی فقط و فقط دلالان خودرو در ده ماه گذشته به اندازه بودجه سال اینده کشور سود کردن و ثروتهای نجومی بدست اوردن چه ربطی به دشمنان مون داره . دشمن اصلی ملت و کشور همین دلالان از خدا بیخبر هستن که خون تک تک مردم را میمکند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دلالان هم همه آقازاده هان

    • بدون نام

      مردحسابی مگه دیشب توی اب نمک خوابیدی؟حرفهای بامزه میزنی؟

    • بدون نام

      اقای روحانی ما ملت ایران تا اخرین قطره خونی که در بدن داریم برای عزت کشور میدیم و زیر سلطه امریکای جنایتکار نمیریم اما عامل فقر و بدبختی مردم بیشتر بخاطر توزیع ناعادلانه ثروت کشور است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موش بخوردت

      • بدون نام

        روحانی از اصولگرایان خیلی بهتره

      • اسد

        شجاعت را برم اخرشی

    • بدون نام

      به نظر من اجازه بدیم خوب تنبیه بشه بعد بپذیریمشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینجوری معذرت خواهیشونوقبول نکن حسن
        اول بگوبایدترامپ سینه خیزبره بعدصدتابشین پاشوبده بهش آخرسرهم بگوفرداباوالدینت بیاتامعذرت خواهیتوبپذیرم

    • بدون نام

      اقای روحانی وقتی شما و وزرا و مدیران در خانه های چندین میلیاردی زندگی میکنید و لوکسترین خودروها را سوار میشید ، نمیتونید برای این مردم و کشور کار مفیدی بکنید با شعار و وعده دروغ فقط داری وقت میخری تا دوره ات تمام بشه

    • ........

      از طرف ملت حرف میزنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توبه گرگ مرگه،هر یه قدمی که ما عقب بکشیم اونا میان جلو،واقعا برای خودم متاسفم که مردم کشورم یه چنین رئیس جمهوری رو انتخاب کردن

      • بدون نام

        مگه در صفوف بهم فشرده به روحانی رای ندادید؟ پس کی زبان ملت باشه؟ ...

    • ایران ازادترین و مرفه ترین کشور خاورمیانه

      واقعا که مسعولین ایرانی نمیخوان واقعیات و ببینن
      چی فک کردین که امریکا بیاد توبه کنه

    • بدون نام

      اقای روحانی چجوری وجدان تون قبول میکنه که خودتون بهترین امکانات را استفاده کنید و بیشتر مردم به نون شبشون محتاج باشن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        کدوم وجدان؟

    • بدون نام

      جل الخالق

    • بدون نام

      امروز ترامپ گفت غلط کردم توروخدا تحریمای مارو بردارید داریم از گرسنگی میمیریم.....

    • بدون نام

      اقای روحانی شجاع باش و از ملت عذرخواهی کن و کمتر دروغ بگو و وعده های واهی به مردم نده

    • تامی

      خخخ جک سال

    • بدون نام

      دیر شده التماس بی فایده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونی که داره التماس میکنه امریکاست که میخواد ایران رو از سوریه بیاندازه بیرون

    • بدون نام

      توبه کند!! ؟ خوشبحالت.

    • اركيده

      واي دق نكنه اگه تو نپذيري!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی بامزه گفتی دمت گرم

      • سانی

        حالا نمیشه خود روحانی توبه کنه و دست از سر مملکت برداره. اینطور بهترنیست

    • بدون نام

      خدا نکشتت حسن

    • میلاد جلیلی

      اگر نماز بخوانید نیز توبه اوراخواهیم پذیرفت

    • بدون نام

      کم کم داری دم تکون میدی ولی خیلی دیرشده

    • بدون نام

      حالا تکلیف مارا روشن کن 22بهمن فحششون بدیم یا نه میخوای باهاشون دوست بشی

      پاسخ ها

      • من

        شما بگو درود بر آمریکای خطاکار

    • وانک علا خلق عظیم

      خخخخخختخخخخ مطمئن هستی این توبه کند خیلی بامزه است دقیقا مثل جوکهای احمدی نژاد میمونه خوب حالا آقای ریس جمهور چطور توبه کند اول حتما میخوای شهادتین رابرزبان بیاورد مسلمان که شد بعدتوبه میکنه بعداحاضری ببخشیشون ولابد کل تحریمهای که شما برای آمریکا کردی رفع میکنی که مشکل معیشت مردم امریکا برطرف بشه آخرش فکر کنی براشون پراید وزنون زنون بفرستی بخورن آقای حسن روحانی تا حرفهای مقام معظم رهبری را موبه مو اجرا نکنید هیچ مشکلی حل نخواهد شد توبه کنن بعد فکر میکند ای خدا اینا مشکل خودشون نمیتونن حل کنند باشه منتظریم

    • بدون نام

      بمیرم که چقدر توبه پذیر و مهربانید

    • فرمانده ارتش ناتو

      الان توبه میکنه البته دو طرفه باشه

    • کیارش

      اخه .............
      چرا فکر میکنی امریکا محتاج ما هست؟
      چرا فکر میکنی امریکا از فقر بدبختی مردم ایران در عذابه که الان باید بیاد توبه کنه که شاید شما توبه ایشان را قبول کنی ؟
      چرا فکر میکنی همه بد هستن ما خوبیم ؟
      بخدا تارک دنیا شدیم !!! غیر از کشورهای فقیر، بدبخت مفلس با کدوم کشور رابطه درست حسابی داریم ؟؟؟

    • بدون نام

      جوک نگووووو با شکم خالی خندم نمیادشعار رابطه با همه جهان!!!اونم شما

    • بدون نام

      روحانی میخاد ترمپو مسلمون کنه

    • بدون نام

      اینو نگی چی بگی

    • بدون نام

      به همین خیال باش اقای روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیدونم چراهرکی رئیس جمهورمیشه قشنگ جوک میگه اون ازمموتی اینم ازحسنی

    • بدون نام

      اصلاح ساختاری و پذیرش توبه چی شده

    • بدون نام

      مثل برجام اون پشت حرف زدین به این نتیجه رسیدین به بزرگی امریکا پی بردین اخرش

    • بدون نام

      پارسال چرااینو نگفتین حالا که همه چی سیصد درصد گرون شده چطوری برمیگرده به اولش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جواب روحانی:اگه آمریکا توبه کنه . ما قیمتها را به سال قبل بر میگردونیم

    • بدون نام

      این حرفای خاله زنگی با سیاست جهانی سازگار نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترررامپ سیاست جهانی حالیش میشه؟ شما خاله زنکها نمیشه در مورد سیاست حرف نزنید؟

    • بدون نام

      ما اصلا مقاوم متحد در مقابل تحریم و امریکا نیستیم اشتباه نکن

    • بی بصیرت

      اگر توبه نکرد گزینه های زیادی روی میز داریم : اونوقت صد ضربه شلاق بهش می زنیم، یا می فرستمیش کمیته انضباطی یا قطع رابطه می کنیم با هاش و یا تحریمش می کنیم خاویار و پسته و فرش و تخمه و گل گاوزبون بهشون نمی دیم تا دلشون درد بگیره یا و آقا زاده ها مون رو نمی زاریم برن امریکا یا شعار علیه شون می دیم

    • بدون نام

      توبه گرگ مرگه

    • 7

      اول دولتمردان و مسئولین توبه کنن از دورویی دزدی رشوه و دروغ اون وقت چنان رونق اقتصادی بشود که نیازی به دوستی با آمریکا نباشد

    • بدون نام

      فرارروب جلوی روحانی عوام فریب

    • ابی

      وای خدا

    • بدون نام

      هیچ مذاکره مجدد با آمریکا صورت نمی پذیرد

    • بدون نام

      توهم زدین ها....
      شمابایدبپذیرین؟؟؟؟؟؟؟
      مردم روهالوو فرض کردین؟؟؟

      پاسخ ها

      • سرباز ۴۰۲سومار

        شیخ حسن فریدون(روحانی ) فیلم های تخیلی و افسانه ای زیاد میبیند ...

    • بدون نام

      آمریکا توبه کند ؟ بحق چیزای نشنیده !!!

    • بدون نام

      پس توبه گرگ مرگه چی میشه، آقی انصاری یه توصیه به روحانی کن که صحیفه امام رو بخونه

    • بدون نام

      فعلا تو داری التماس میکنی گوشت شد ۱۲۰ هزار آقای بیخیال

    • بدون نام

      باش تا صبح دولتت بدمد

    • رضا۰

      این حرفا مصرف داخلی داره در عمل روحانی داره التماس اروپا واسه یه کانال مسخره میکنه امریکا که جای خود.

    • بدون نام

      خخخخ

    • بدون نام

      باید هر چی نماز روزه تو این هفتاد سال نخونده بیاد بخواند و روزه بگیرد شاید بپذیریم توبه اش را

    • بدون نام

      باید مشروب را کنار بگذارد و پکنیک و سیخ سنگ را بپذیرد شاید توبه اش راقبول کنیم

    • بدون نام

      باید نماز و روزه هر چی قضا داره بجا بیاره بعد بیاد دست روحانی رو ببوسه تا بپذیریم واقعا این حسن فریدون جک میگه

    • بدون نام

      باید در کاخ سفید دیگ شله زرد درست کنه تا توبه اش پذیرفته بشه

    • بدون نام

      چی میزنی آقای روحانی؟؟؟؟

    • بدون نام

      برو بینم بابا

    • بدون نام

      واگر شما توبه کنید آمریکا تحریمها را لغو میکند که مردم را ذلیل کردید

    • علی

      باور کردیم جناب روحانے

    • بدون نام

      آقای روحانی عزیز امام خمینی ره فرمودن آمریکا شیطان بزرگ است .بعدش شیطان اگر توبه میکرد حال ادم ابوالبشر این نبود. از طرفی شیطان دشمن قسم خورده انسان است برای گمراهی حالا شما از شیطان توبه میخواهی.البته این حال و هوای آلزایمری که در کشور شیوع پیدا کرده کم نیست.

    • بدون نام

      زرشک

    • بدون نام

      ترامپ هی میاد حرف میزنه میگه من ابهشون گفتم خوب روحانی راست میگه این همه ستم به ما کردین یه عذر خواهیی از ملت ایران نشد

    • بدون نام

      سالهای سال از ژاپن یه عذز خواهی نکردن چون شعور اینو ندارن

    • بدون نام

      آمریکا تا به این مدت خیرو برکتی برای ما نداشته اون زمان شاه کثیف اینم از الان مردمو زیر فشار گذاشته

    • بدون نام

      آمریکا فقط عذرخواهی می پذیره چون خیال میکنه خداست

    • بدون نام

      شعار هر ایرانی مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      آمریکا تو هر کشوری پا گذاشت اون کشورو به فنا داد

    • بدون نام

      الان بعضیا میان میگن باید ما از امریکا عذر خواهی کنیم چون غیرت ندارن

    • بدون نام

      عمری شعار دادیم ما عاشق جهادیم
      پس کی جنگ میشه اسراییل رو با خاک یکسان کنیم

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      بو مذاکره میاد خدا کنه بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این آرزو رو به گور خواهید برد.به امید خدا

    • بدون نام

      غلط ميكند هر كس با امريكا سازش كند

    • ‌‌‌‌ ( شب دراز است قلندر بیدار )

      روحانی واقعا چقدر فکر کردی که این مطلب توبه ترامپ را بیان کردی
      جهت اطلاع کسانی میتوانند توبه کنند که هم خدا و هم کتاب خدا را قبول داشته باشند

    • بدون نام

      من واقعا از آقای روحانی انتظار این حرفهای بچگانه
      و حداقل این حد از چیپ بودن رو نداشتم...
      برای خودم تاسف میخورم که به ایشون رای دادم.

    • دونالد ترامپ

      میخوان با امریکا مذاکره کنن روشون نمیشه

    • بدون نام

      به‌امید خدا دارین کم میارین ولی روتون نمیشه مستقیم اعلام کنید‌.

    • بدون نام

      تو رو خدا اینقدر به آمریکا سخت نگیرید. گناه داره بخدا. نابودش کردید رفت...

    • عادل

      حالا اگه توبه هم نکرد اشکالی نداره ، فقط زودتر محل مذاکرات را جناب آقای ترامپ مشخص کنند و چهارشنبه یواشکی اطلاع دهند . فقط دلواپس ها فعلا نفهمند !

    • بدون نام

      خخخخ چقد خندیدم به حرفات

    • مهران مهدی پور

      سیاست کثیف و دو رویی

    • بدون نام

      چقدر بدبختیم ما. این کسی که این حرف ها را زده رئیس جمهور هست! ...

    • بدون نام

      حسن این تو بمیری ازاون که تو فکرش میکنی نیست....

    • والنتیناخانم

      سناربده اش به همین خیال باش حسن کلید

    • بدون نام

      باشه هم توبه میکنم هم نماز میخوانم کفتربازی راکنارمیگداریم دعای کمیل وندبه راازبرمیخوانم پنجشنبه ها قبرستان فاتحه میخوانم صبحهای جمعه میام حوزه باتو ضرب ضربا میخوانیم دیگه دست از سر ما بردارقول میدم با ملانیا بیام نماز جمعه تهران که توخوشحال بشی

    • نااشنا

      جوک سال

    • بدون نام

      علت بدبختی مردم ما مسئولین هستند و دیگر هیچ

    • بدون نام

      آقای روحانی به حرفهای آقای احمدی نژادمیخندیدی؟
      به حرفهای سیاسی نسنجیده شمابایدگریه گرد!!!

    • مرتضی

      بدون شرح........کجایی. ....

    • بدون نام

      روحانی شما که چیزی دست شما نیست چرا وعده بی خودی می دهی

    • علی

      چه حرفایی میزنی حسن آقا !!! کلی خندیدیم . هههه هههه . توبه کنه . خیال میکنی داری با یه بچه دبستانی رو تهدید می کنی . خخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      من که اگه توبه هم بکنه باهاش دوست نمی شم قهر فهر تا روز قیامت والاا با این نوناشون

    • بدون نام

      این باز حرف زد

    • احمد خوش سیما

      این چرا اینجوریه؟؟؟هکش میخواد با آمریکا دوست شه.واقعا نمیفهمه یعنی آمریکا کیه؟اون از برجام این از توبه.روحانی این همه مدت یعنی نشناخته آمریکارو یا خودشو زده....

    • علی

      خخخخخ..منتظر باش تا عذرخواهی کنه...خخخخخخ

    • احمد خوش سیما

      کسی که‌ باید توبه کنی خودتی البته نمیکنی.

    • بدون نام

      علی برکت الله.........

    • بدون نام

      تو کی توبه میکنی که دروغ نگویی

    • بدون نام

      توبه مال شما هست وگرنه امریکا چکار کرده با مردمش و مردم ایران که توبه کنه

    • بدون نام

      حرف هاش مثل احمدی نژاد شده

    • بدون نام

      آقای روحانی لازمه اول خودتان توبه و رسما از ملت ایران عذر خواهی کنید .آمریکا به فکر اقتدار کشور و مردمش هست .

    • اسكول

      بنظرم بهتره بگيم ترامپ بياد با سى ان ان مصاحبه كنه و اونجا رسما اعلام كنه تمام روساى جمهور امريكا از جورج واشنگتن تا خود ترامپ گوه خوردن ، بعد ما اعلام كنيم حالا بايد بررسى كنيم ببينيم ميشه اونا را بخشيد يا نه ،بيخود بهشون رو نديم ، اول ازهمه هم حسين شريعتمدارى بايد اونا رو ببخشه ، خوب گفتم ،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره خوب گفتی

      • 7

        هه دست منم باید ببوسن

    • دونالد و حسن

      دونالد : ما توبه میکنیم . شما چکار میکنید ؟
      حسن : همون کاری که تو این چهل سال کردیم !

    • بدون نام

      آقای بیدار! تو اصلا رای دادی که الان پشیمان شده ای؟ درود بر روحانی عزیز مرگ بر امریکا

    • حسن

      آقای روحانی آدم خنده اش میگیرد اگر شما غول برجام را نمیخوردی وضع ما بهتر از این بود هم هسته ای ما معلق شد وهم تحریم بیشتر چند سال است که ما در تحریم هستیم ولی به این وضع سخت نبود ولی بعد از توافق فشارها بیشترشد که فقط شما ژست بدهید و اوروپایها ما را سرکار بگذارد اگر از برجام خارج بشوید وضع بهتر میشود حتاقل پیشرفت هسته ای شروع میشود

    • بدون نام

      توبه گرگ مرگه.والسلام

    • شهاب سنگ کجایی بیا

      چرا حرف رهبر بزرگ گوش نمی کنند بابا توبه اه خنده داره

    • ali

      کاش رییس جمهور روحانی توبه کند و به جای توجه به امریکا و خارج
      توجه به ملت و داخل کند.

    • بدون نام

      من که دیگه به هیچ کس رای نمیدم تازه فهمیدم با کیا طرفم

    • احمدم احمد

      حسن جان انقدر جوک نگو

    • بدون نام

      اثلا توبه برای انها معنی ندارد انها کار خودشان میکنند به ترامپ بگو توبه کن اگر نگفت حسن دیگه دیر شده در ضمن ملت ایرانه مسخره نکن

    • جواد

      چرا حرفای خنده دار میزنید.بابا هر چیز راهی داره راهی پیدا کنید که دنیا جلوتون زانو بزنه خدا خیلی ظرفیت به ایرانیان داده فقط مسئولین با غیرت بذارید سرکار.

    • بدون نام

      داره به امریکا میگه بازم میزارم کلاه بزاری سر ایران بیا

    • بدون نام

      داره چراغ سبز نشون میده برای برجام ۲

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج