۸۲۹۹۵۷
۳۴ نظر
۵۰۰۸
۳۴ نظر
۵۰۰۸
پ

خاتمی: مردم در عذاب هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به واقع نمی توان مشکلات مردم را انکار کرد، مردم در عذاب هستند، اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود و شورای عالی اقتصادی تشکیل نمی دادند و به قوه قضاییه دستور نمی دادند که با متخلفان قاطعانه برخورد کند وضعیت از این بدتر می شد.

خبرگزاری ایرنا: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به واقع نمی توان مشکلات مردم را انکار کرد، مردم در عذاب هستند، اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود و شورای عالی اقتصادی تشکیل نمی دادند و به قوه قضاییه دستور نمی دادند که با متخلفان قاطعانه برخورد کند وضعیت از این بدتر می شد.

آیت الله سید احمد خاتمی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی اغتشاشات سال ۱۳۹۸ را پیش بینی کردند. دشمن می خواهد کسانی که در فشار گرانی هستند به کف خیابان بریزند و ضدانقلابی که مردم را نمی خواهد و در نقش اول خیانت به مردم قرار دارند سوار بر این موج شود.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد از شرایط سخت مردم سوء استفاده کند اما مثل آفتاب برای ما روشن است که مردم بصیر ایران به دشمنان سیلی خواهند زد. اکنون زمان نفس های آخر ضدانقلاب فرا رسیده است. آنها هم تا حدی کشش دارند، ملت ایران نشان داده است که خسته نمی شود اما دشمنان خود را خسته می کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: ساعات و روزهای آخر توطئه های دشمنان فرا رسیده است. راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن با ۴۰ سال گذشته فرق دارد. راهپیمایی امسال ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مانور سیاسی است که ملت در آن خواب خوش و خیال باطل دشمنان را از بین می برد.

وی افزود: استکبار می خواهد ببیند فشارهای اقتصادی بر ملت ایران اثرگذار بوده است یا خیر، یا اینکه مردم در ۲۲ بهمن در خانه ها خواهند نشست و یا به خیابانها می آیند و چون سالهای گذشته شعارهای ضداستکباری سرمی دهند.

خاتمی ادامه داد: با شناختی که از ملت ایران داریم امسال باشکوهترین راهپیمایی ۴۰ ساله در ۲۲ بهمن ماه رقم خواهد خورد. در شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی در قدرتمندترین وضعیت خود قرار دارد. این شعار نیست بلکه به اتکای واقعیتهای بیرونی می گویم.

وی گفت: یک دلیل این سخن توطئه های بیشمار علیه ملت ایران است. ترامپ می گوید بی نظیرترین تحریم را علیه ایران بکار گرفته است، اتحادیه اروپا هم که متاسفانه برخی به آن دلبسته اند به صراحت می گوید ایران باید موشکهای بالیستیک خود را کنار بگذارد.

وی افزود: موشک بالستیک موشکهایی با برد هزار تا ۱۵۰۰ کیلومتر هستند. ایران از شهرکهای موشکی و همچنین موشکهای میان برد ۵۰۰ تا هزار کیلومتر برخوردار است. ماه رمضان پارسال که داعشیها در مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل عملیات خرابکارانه داشتند، به دستور رهبر معظم انقلاب موشکی با برد ۷۰۰ کیلومتر به مقر فرماندهی داعش پرتاب شد و همه فرماندهان آن به درک واصل شدند. این فقط گوشه ای از قدرت موشکی ایران بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اقتدار موشکی برای ایران حیاتی است زیرا در دنیایی زندگی می کنیم که استکبار و هم پیمانانش مانند گرگ هستند و فقط قدرت را در غارتگری و تجاوزگری می دانند لذا دو مسئله شامل اقتدار هسته ای و اقتدار موشکی ایران این گرگها را سرجایشان می نشاند.

وی گفت: ایران هیچگاه قصد ساختن بمب اتمی نداشته است. البته فرمول آن را دارد ولی نمی خواهد از سلاحهای کشتار جمعی استفاده کند اما داشتن انرژی هسته ای را برای خود حیاتی می داند. شیطنتهای آمریکا فتیله اقتدار هسته ای ایران را پایین کشید، برجام هم تمام شد. آنچه ایران را در این شرایط حفظ می کند همین اقتدار موشکی است. اگر این اقتدار را از ما بگیرند روز ملت ایران را تبدیل به شب سیاه می کنند، اقتدار موشکی ما باعث قدرتمندی و ترس استکبار است.

آیت الله خاتمی افزود: به دلیل اقتدار و سرافزاری نظام اسلامی، استکبار طی ۴۰ سال گذشته سختترین شرایط را بر ملت ایران تحمیل کرد، این گرانیهای افسارگسیخته در این ۴۰ سال سابقه نداشته است. یک عامل گرانیها شیطنتهای بیرونی است زیرا سرمایه ملت ایران نفت است، نامردهای آمریکایی فروش نفت ایران را به حداقل رسانده اند، کشورهایی که از ایران نفت می خریدند از ترس آمریکا جرات نمی کنند، کشورهایی هم که جرات پیدا می کنند و نفت می فروشند به دلیل تحریم بانکها نمی توانند پولش را به ایران بدهند.

وی ادامه داد: آمریکا حاکم بر دنیا نیست اما کشورهای دیگر برای خرید نفت از ایران به آمریکا التماس می کنند، قصه امروز آمریکا در دنیا قصه یک لات چاله میدان است زیرا این کشور دیگر کشورها را تهدید می کند و به آنها آسیب می زند. همپیمانان آمریکا نیز اروپاییان هستند، اخیرا اروپا به چند بانک اجازه داده که با ایران رابطه داشته باشند تا کشورهایی که از ایران نفت می خریدند پول نفت را به این بانکها بدهند و بانکها پول غذا و دارویی که به ایران داده می شود را از پولی که کشورهای خریدار نفت واریز می کنند، بردارند.

او گفت: عامل دوم گرانیها نداشتن نظارت دقیق بر فروش کالا در بازار است. عامل سوم گرانیها نیز سوء مدیریتها و نداشتن مدیریت جهادی می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد 40 سال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAAAA

        مردم مهم نیستن شما حقوقت را بگیر و راحت باش راستی گفتی حقوق پسرم چقدر است؟

      • بدون نام

        حاجی شما غصه ما رو نخور برو قصه خودتو بساز

    • بدون نام

      شما آسوده باش چون مردم تحت فشارند نه شما

    • پ ع

      چرا در زمان احمدی نژاد که گرانی شد نگفتی مزدم در عذابند جلیل القدر

      پاسخ ها

      • سخا

        زمان احمدی نژاد نسبت به این زمان بهشت بود بنده در اوج گرانی سال 91 و 92 خانه خریدم الان برای پراید پول به خونه رو باید بدی.

    • بدون نام

      خوب بلاخره حاجی کی روز خوش خواهیم داشنت

    • بدون نام

      که چی!اگه الان بی حجابی بود که دستور میدادین زود برخورد بشه!این حرفا و فیلما تکراری شده خود شما هم تو گرونی و بدبختی مردم شریک هستین و برعکس ما مردم در کمال رفاه و آسایش و خوشگذرونی هستین

    • بدون نام

      عجب چه عجب شما هم یه حرف راست کفتی آقای طلبکار مردم

    • بدون نام

      عجب چه عجب شما هم یه حرف راست کفتی آقای طلبکار از مردم

    • آ زاد

      حاجی به خاطر دشمن ،یا دشمنی

    • بدون نام

      شما که اون بالا نشستین از رنج و عذاب و فشار مردم بینوا چه میفهمین

    • بدون نام

      در پی مردان از جان گذشته باشید، این قوم دیگر درفکر محرومان نیستند این ساز و دهل ها رو بریزید توی زباله دان تاریخ باید مبارزه را از نو شروع کرد

    • بدون نام

      خوب مقدمه چینی میکنین فقط ...اولش میگن مردم در عذابن و اخرش هم به خود مردم واگذارش میکنن و میگن تحمل کنین تا ما بتونیم مسوول بمونیم

    • عادل

      شما غصه نخورید اگه میتونید کاری کنید....

    • م.م

      اره شناخت شما از ملت ایران کاملا صحیح هستش جناب خاتمی!!!

    • بدون نام

      دیگه مردم توان سیلی زدن ندارن , توی ابتدایی ترین نیازشون موندن ....

    • بی نام‌

      تازه این همه تدبیر حاصلش این است خواهش می‌کنم دیگر همه‌با هم تدبیر نکنید خسته نباشید
      چطور دشمن تا حدی کشش دارد و خسته میشود ولی ملت از این وضع توقع دارید خسته نشده باشند

    • یک شهروند

      فقط حرررررررررررررررررررف،،،

    • بدون نام

      غیر مردم در رفاه و آسایش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما که نمیتونیم گوشت اهو وگوسفند بخوریم داریم گوشت خر میخوریم اتفاقا خیلی هم هوشیار شدیم

    • علی

      که اینطور

    • بدون نام

      حاجی مدیریت و اداره کشوراگر با مسئولیت باشد ، سخته ، و الا هر کسی می تواند حراف و فرصت طلب باشد .

    • amir _lo

      کی گفته ،خیلی هم راحتیم بهمون خوش میگذره بهترین غذاها و میوه ها رو میخوریم از نظر سلامتی روح و جسم در دنیا نفر اول هستیم ،روی میز پر از انواع آجیل هستش آنقدر آجیل خوردیم که حالمون داره بهم میخوره .اصلا یه آدم بیکار و فقیر و درمند به چشم من نمیخوره، سرتون درد نیارم آقا همه چی عالیه من چقدر خوشبختم تو به من دل بستی بازم من خوشبختم

    • بدون نام

      مشکلات و گرونی ها , هم علت خارجی و هم علت داخلی داره. علت و مسببان خارجی همون دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم هستند و مسببان داخلی هم خودباختگان و کوردلانی که چشم امیدشان به دست بیگانگان و مستکبران است خواسته یا ناخواسته هیچ قدمی برای حل مشکلات مردم برنمی دارند تا مردم را نسبت به این انقلاب و نظام بدبین و مایوس کنند. مردم عزیز هوشیار باشید.

    • بدون نام

      شماسلامت مردم کیلویی چند. فقط زمان راهپیمایی ورای گیری نیازشان داریم

    • بدون نام

      دوران طلایی احمدی نزاد حیف چه زود گذشت به امریکا بد وبیرا هم میگفت موشک هم میزد هسته ای هم بود اما ملت تورفاه بودن کار فراوان بود عیدی هم میداد به همه ملت اخ اخ به گناه عده ای خس وخاش نعمت از دستمون رفت. بازم میاد ایشالا

    • بدون نام

      یه کارمند شرکتی هستم با پنج سر عایله که تا آخر برج فقط ۹۰ هزار تومن پول مونده و یه بچه یکساله که فردا باید براش پوشاک بخرم از موقعی که چشم باز کردم تو فشار بودم

    • بدون نام

      مشکل مردم بیشترروحی است تااقتصادی، مردم می‌توانند با یک وعده غذا یایک عددنان هم شب وروزراسرکنند، اما آینده تاریک ونامعلوم، دائم درحال جنگ وتهدید، دشمن تراشی، موشک پرانی، نبود شادی ولغو مجالس شادی، دوازده ماه سال درعزاداری و واینها باعث عذاب مردم است..

    • بدون نام

      خدایا فقط اینا میتونم بگم بهت بگم خودت ظهور کن

    • بدون نام

      خدامسبشوعذاب بده بی نهایت که عوام فریبی کردوعده الکی دادوتارای جمع کنه

    • بدون نام

      سرت سلامت شما اصلا خودتو ناراحت نکن، حق مردم همینه نگران نباش.!!!!!!!

    • بدون نام

      شما هم میدونی عذاب چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      فقر و بدبختی مردم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      واقعا متاسفم برا دولتمردان کشورمون

    • بزبزه قندی

      اقای خاتمی چرانظارت برتوزیع کالاهابرای دولت سخت است؟ چون خودعامل گرانی است ، اگراین وضع تداوم داشته باشد ، دیگر. انتظار نباشدمردم کوچه وبازآر برای انقلاب ایثارکنند، چؤن من لامعاش له ، لامعادله این یک فرمول اقتصادی است که بزرگان دین به ان اشاره نموده ؤبه سردمداران هشدارداده که عدالت رادربینن مردم رعایت کنند وازمردم غفلت نکنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج