۸۳۰۶۵۵
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

آرشا اقدسی: بدلکار فیلم «قسم» هستم

ارشا اقدسی درباره شائبه ایجاد شده درباره نامزدی وی در بخش جلوه های ویژه میدانی فیلم «قسم» در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر صحبت کرد.

خبرگزاری صبا: ارشا اقدسی درباره شائبه ایجاد شده درباره نامزدی وی در بخش جلوه های ویژه میدانی فیلم «قسم» در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر صحبت کرد.

آرشا اقدسی: بدلکار فیلم «قسم» هستم

انجمن صلاحیت صحبت درباره جلوه‌های ویژه میدانی داردبه گزارش خبرنگار صبا، یکشنبه شب ۲۱ بهمن ماه در آخرین روز از برپایی سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر نامزدهای دریافت سیمرغ در بخش‌های مختلف توسط ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره اعلام شد.

در بین اسامی بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، نام ارشا اقدسی بدلکار نیز به چشم می‌خورد که برای جلوه‌های ویژه میدانی فیلم سینمایی «قسم» کاندید شده بود این در حالی است که نام ایمان کرمیان مدیر جلوه های ویژه میدانی فیلم های سینمایی در تیتراژ فیلم «قسم» ثبت شده بود. کرمیان همچنین برای دو فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» و «سمفونی نهم» کاندید دریافت سیمرغ بهترین جلوه‌های ویژه میدانی شده است.

در مورد این موضوع با محمدرضا ترکمان عضو هیات مدیره انجمن جلوه های ویژه میدانی سینما صحبت کردیم که او، مقصر اصلی در این اشتباه را دبیر و هیات داوران جشنواره ملی فیلم فجر اعلام کرد. مصاحبه کامل محمدرضا ترکمان را اینجا بخوانید.

اما ارشا اقدسی بدلکار و طراح بدلکاری در سینما نیز در این باره به خبرنگار صبا گفت: من بدلکاری فیلم سینمایی «قسم» را انجام دادم نه جلوه های ویژه میدانی آن را.

وی در پایان تاکید کرد: انجمن جلوه‌های ویژه میدانی سینما صلاحیت صحبت درباره مباحث مربوط به جلوه‌های ویژه را دارد و اگر بحثی توسط انجمن به میان می‌آید، بر اساس دلیلی آن را مطرح می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج