جاباما
۸۳۰۷۶۲
۹ نظر
۵۰۱۴
۹ نظر
۵۰۱۴
پ

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۹

اگر اهل دنبال کردن مد هستید و دوست دارید که استایلی به روز داشته باشید، با مد‌های بهار ۲۰۱۹ که در ادامه به شما معرفی کرده ایم، همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: تغییر فصل رابطه مستقیمی با تغییر در رنگ و نوع لباس دارد. طراحان مد برای هر فصل طرح های جدیدی از لباس و اکسسوری ها را روانه بازار می کنند که ممکن است با مدهای قبل از خود زمین تا آسمان فرق داشته یا حتی از مدهای قدیمی تر الهام گرفته باشد. اگر اهل دنبال کردن مد هستید و دوست دارید که استایلی به روز داشته باشید، با مدهای بهار ۲۰۱۹ که در ادامه به شما معرفی کرده ایم، همراه مان باشید.

کیف کمری

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۹

سالهای زیادی ست که ما کیف های کمری را ندیده ایم، اما این مدل کیف امسال بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرد. این کیف های کوچک که روی کمر بسته می شوند، نه تنها دست هایتان را آزاد می گذارند، بلکه امنیت بالاتری نسبت به کیف های دستی دارند. شما می توانید آن را زیر مانتو یا حتی روی آن ببندید. خوبی این کیف آن است که هم با تیپ اسپرت و هم کلاسیک جور در می آید.

کیف های رو دوشی

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۹

این مدل کیف از مدل کیف های دهه های قبل الهام گرفته است. کیفی کوچک که از گردن یا به صورت کج از شانه آویزان می شود. شما می توانید این مدل کیف را برای هر موقعیتی، از گشت و گذارهای دوستانه گرفته تا قرارهای رسمی، استفاده کنید. برای خانم هایی که جز تلفن همراه و کارت بانکی وسیله دیگری ندارند، این مدل کیف بهترین گزینه است.

رنگ سبز نعنایی

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۹

یکی از رنگ های شاد، جذاب و شیک رنگ سبز نعنایی ست که به تازگی مد شده است. این رنگ پاستلی به راحتی با رنگ های دیگر ست می شود و دست شما را در انتخاب باز می گذارد. شما می توانید هم لباس و هم اکسسوری هایتان را به این رنگ انتخاب کنید. البته اگر تصمیم گرفتید که سر تا پا به این رنگ باشید، سعی کنید که از توانالیته های مختلف این رنگ کمک بگیرید. سبز نعنایی رنگ شادی ست که هم به شما و هم به اطرافیان تان انرژی مثبت می دهد.

عینک آفتابی پاستلی

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۹

با گرم شدن هوا، اکسسوری ها نیز به سمت رنگی شدن می روند. اگر شما در پاییز و زمستان از عینک آفتابی های مشکی و قهوه ای استفاده می کردید، حال زمان آن است که به سمت لنزهای رنگی عینک بروید. این مدل عینک آفتابی ظریف، زنانه و روی مد است. اگر لباس هایی به رنگ خنثی به تن دارید، این عینک های رنگی می توانند به ظاهر شما ترنگ و به تبع تنوع دهند. اگر هم رنگ لنز عینک تان با رنگ لباس تان تفاوت داشته باشد، باز هم نگران نشوید زیرا این تضاد رنگی هم جذاب خاص خود را دارد.

گردنبند زنجیری پهن

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۹

مهم نیست که شما چه مدل لباسی را انتخاب کرده اید، یک گردنبند زنجیری پهن، ظاهر شما را تکمیل خواهد کرد. این اکسسوری هیچگاه از مد نمی افتد و با هر مدل لباسی نیز ست می شود. اگر چه تا به حال برای یقه های باز لباس تان گردنبند می انداختید، حال باید یقه لباس تان را ببندید یا این که آن را روی لباس هایی با یقه اسکی بپوشید. از آنجا که این گردنبد بزرگ و بولد می باشد، دیگر نیازی به گوشواره نیست یا اگر می خواهید گوشواره بیاندازید هم بهتر است که گوشواره ای کوچک انتخاب کنید تا شلوغی ظاهرتان خیلی توی ذوق نزند.

رنگ نقره ای براق

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۹

یکی دیگر از رنگ هایی که امسال مد شده است، رنگ نقره ای ست. شما می توانید هم لباس و هم اکسسوری هایتان را به این رنگ انتخاب کنید. فرق این رنگ با رنگ های دیگر آن است که بسیار براق و چشمگیر می باشد. از آنجا که این رنگ خنثی ست، شما می توانید آن را با هر رنگ دیگری ست کنید. اگر می خواهید روی مد باشید، در کنار آن از رنگ های جیغ کمک بگیرید. رنگ زرد، نارنجی یا قرمز در کنار نقره ای براق ظاهر شما را از این رو به آن می کند. البته این تیپ برای افرادی مناسب است که از توی چشم بودن هراسی ندارند.

لباس های پردار

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۹

اگر به پیراهن های زنانه ای که در بازار موجود است، نگاهی کرده باشید، خواهید دید که اکثر آنها با پر تزیین شده اند. برندهای چون گوچی یا مارکز جاکوبز از برندهایی هستند که اولین بار این مد را در فشن شوهای خود معرفی کردند. البته از آنجایی که این مدل لباس خیلی زود از مد خواهد افتاد، تنها اگر به دنبال لباسی به روز هستید، آن را انتخاب کنید در غیر این صورت با چند بار پوشیدن باید آن را کنار بگذارید زیرا زمانی که از مد بیافتد دیگر هیچ جذابیتی نخواهد داشت.

طرح خال خالی

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۹

مدت ها بود که طرح های خالخالی لباس را در بازار نمی دیدیم، اما بهار امسال بار دیگر این طرح مورد توجه طراحان مد قرار گرفت. این مدل لباس برای افرادی که از لباس های رنگی گریزانند و مدام سفید یا مشکی به تن می کنند، می تواند بسیار جذاب باشد. اندازه خال های لباس برخلاف سالها قبل نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است. اگر چه این طرح بیشتر در پیراهن دیده می شود اما شما می توانید اکسسوری هایتان را هم به این طرح انتخاب کنید.

کت های سایز بزرگ

مد‌های زنانه برای بهار ۲۰۱۹

کت های سایز بزرگ از مدل کت های دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته اند. اگر تا به حال به دنبال کت هایی بوده اید که روی تن تان به خوبی بنشیند و به بیان دیگر فیت تن تان باشد، حال کارتان راحت تر است زیرا کت های سایز بزرگ مد شده اند و دیگر نیازی نیست که خیلی در انتخاب سایز آنها سخت بگیرید. اگر چه این مدل کت شانه های شما را پهن تر نشان می دهد اما به جای آن کمرتان را باریک تر می کند. شما می توانید آن را به همراه شلوار جین، پارچه ای یا حتی دامن به تن کنید.

منابع: thetrendspotter، harpersbazaar

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مزخرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گمشو

    • بدون نام

      او کیف کمری کوچیکا خیلی مد شده. همه بلاگرا می ذارن

    • صبا

      :/

    • 7

      خلاصه هرچی داشتید وبودجتون رسید وبهتون اومد بپوشید

    • ebliss

      زیبا بود

    • بدون نام

      واقعا خیلی بی نمک ومزخرفن کسی این لباسا رو می پوشه ؟؟؟

    • بدون نام

      خخخخخ
      تومطلب بالایی گفته لباس سایز خودتونو بپوشید اینجا میگه کت بزرگتر از سایز بپوشید

    • بدون نام

      یعنی یکیش هم نمیشد نگاه کنی آخه اینها چی ان تو رو خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج