۸۳۱۸۹۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

منزوی: مشکل پاتوسی حل خواهد شد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران، گفت: برای صدور کارت بازی پاتوسی مذاکرات خوبی با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتیم و امیدوارم این مشکل هرچه سریعتر برطرف شود.

ایرنا: کامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: باشگاه استقلال با قدرت پیگیر شکایت خود در رابطه با قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام باشگاه های ایران از طریق دادگاه عالی ورزش خواهد بود و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهد آمد.

او افزود: متاسفانه شایعاتی در فضای مجازی پیرامون استقلال مطرح می شود که صحت ندارد. در تازه‌ترین این شایعات موضوع پرونده استقلال در دادگاه عالی ورزش را به مجوز پاتوسی ربط دادند که این موضوع را تکذیب می کنم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط پاتوسی خاطرنشان ساخت: صدور کارت بازی این بازیکن مراحل اداری خود را طی می کند که مسولان باشگاه استقلال از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر درصدد برطرف کردن موانع موجود هستند.

منزوی تصریح کرد: پیگیری حقوق باشگاه استقلال که طرفداران میلیونی دارد از وظیفه اصلی هیات مدیره آبی پوشان است و این عزیزان مطمئن باشند از منافع و مصالح آن ها نخواهیم گذشت.

وی درباره اختلافاتی که میان وینفرد شفر و یکی از اعضای معاونان باشگاه استقلال وجود دارد اعلام کرد: اسم آن را اختلاف نمی گذارم و اعتقاد دارم اختلاف دیدگاه در هر خانواده ای وجود دارد اما باید در همان خانواده حل شود.

منزوی افزود: استفاده کردن برخی واژه ها در فضای عمومی اصلا خوب نیست و نباید هوادران استقلال را آزرده خاطر کرد. هواداران به آرامش و نشاط احتیاج دارند که این موضوع باید رعایت شود.

منزوی در پاسخ به این پرسش که هیات مدیره باشگاه استقلال به اختلاف شفر ومعاون این باشگاه ورود می کند یا خیر گفت: هیات مدیره طبق اساسنامه عمل می کند و اساسنامه استقلال می گوید این مسائل در اختیار مدیرعامل است و به طور حتم امیر حسین فتحی این موضوع را حل خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله که حل میشه!! چرا نشه؟ به هر حال هرچی نباشه، استقلال یه تیم مردمی هست. مثل پرسپولیس نیست که حکومتی باشه و مشکلاتش حل نشه!! حل میشه جانم، حل میشه!
      بی شرفی و پررویی هم که حد و مرز نداره، داره؟

    • بدون نام

      بله اینقدر باج میدین تا حل بشه

    • پورسنایی

      بله که حل خواهد شد فقط همه متوجه میشویم که او تحت هیچ شرایطی نیاید روز بازی با تراکتور مجوز داشته باشد تا مبادا کفه ترازو به نفع استقلال شود حالا چند روز دیگه مجوز صادر میشه وهمه میگن آفرین بر مدیران اس اس دیدید بالاخره پیروز شد ند بابا بابا بابا جان هدف فقط نبودن پاتوسی در مقابل تراکتور بوده واقعا اگر این احتمال که در صدش بالا است درست باشد به خدا قسم که خدانشناسند

    • بدون نام

      بله کیسه با وزیر و فدراسیون همه بسیج شدند تا مشکل رو غیر قانونی حل بکنند . کیسه حکومتی شرمت باد

    • تاااااجیممݥ

      ازبس جرت گغتین والکی گغتین حل میشه ب دروع ماطرفدارها هم ازتون خسته ضدیم.یه کم عرضه مدیرات بیشرف لنگ داشته باشین هه

    • رام

      اقا کامران شما هرچه زودتر کاری کن که فامیلت محمود فکری هم سمتی در استقلال پیدا کنه

    • رام

      اقا کامران شما هرچه زودتر کاری کن که فامیلت محمود فکری هم سمتی در استقلال پیدا کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج