۸۳۱۹۸۲
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

بیانیه نویسی به میکسدزون‌ها کشیده شد!

اعتراض ها به داوری و شرایط موجود در بین ۴ تیم مدعی لیگ برتری هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد و حاشیه های پیرامون آن بیشتر می شود.

ورزش سه: بعد از پایان نیم فصل اول ۵ ضلعی قهرمانی فوتبال ایران به طور کامل شکل گرفته است و در بین این ۵ تیم شاید فقط پدیده باشد که وارد فضای پرتننش بیانیه ای نویسی علیه شرایط موجود نشده است و ۴ تیم پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و استقلال در کنار رقابت های فوتبالی با بیانیه ای نویسی و کارهای از این دست تلاش می کنند هم داوران را تحت تاثیر قرار بدهند و هم شرایط را بیرون زمین به نفع تیم خود تغییر بدهند.

از بیانیه تراکتورسازی بعد از تساوی برابر نساجی گرفته تا اعتراض رسمی باشگاه سپاهان و استقلال به اظهارات برانکو در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان و البته بیانیه تند باشگاه پرسپولیس علیه این دو باشگاه تنها بخشی از بیانیه هایی است که در این مدت بین ۴ تیم پرطرفدار فوتبال ایران دست به دست شده است و فضای فوتبال را ملتهب تر از گذشته کرده است.

بیانیه نویسی به میکسدزون‌ها کشیده شد!

اما امروز در پایان بازی استقلال برابر تراکتورسازی اعتراض ها وارد فاز جدیدی شد، جایی که روزبه چشمی و داریوش شجاعیان به عنوان دو بازیکنی که در بازی به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند روبروی خبرنگاران قرار گرفتند و مدعی شدند قوانین برای همه تین های لیگ برتری یکسان اجرا نمی شود و اعتراض شدید پرسپولیسی ها در دو هفته گذشته همان جریمه ای را داشته است که اعتراض سبک تر آنها در بازی با تراکتورسازی به همراه داشته است.

اشاره داریوش شجاعیان و چشمی به صورت غیر مستقیم به اعتراض شدید بیرانوند و شجاع خلیل زاده در بازی با فولاد و استقلال خوزستان است که داور آنها را با کارت زرد روبرو کرد، جریمه که از نظر دو بازیکن استقلال کمتر از جرمی بوده که آنها مرتکب شده اند. البته صحبت های شجاعیان و چشمی اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت و پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی این باشگاه نسبت به آن واکنش نشان داد و البته شجاع خلیل زاده هم دقایقی پیش با انتشار یک پست اینستاگرامی از خجالت دو بازیکن استقلال درآمد.

این صحبت ها بوی جنگ جدیدی در فوتبال ایران می دهد، جنگی که ظاهرا از بیانیه نویسی خارج می شود و بازیکنان این بار در میسکدزون ها با هم طرف می شوند و علیه هم مصاحبه می کنند. البته پیش از این هم یک بار مهدی رحمتی در پایان بازی با پدیده پرسپولیسی ها را متهم به بهره بردن از لطف داوری کرد که صحبت های او با واکنش تند بیرانوند، همتایش در پرسپولیس همراه شد.

آنچه مسلم است هرگونه بیانیه نویسی و اعتراض به داوری و البته تیم های رقیب نه به نفع تیم است و و نه به نفع فوتبال و بعید است سودی جز متشنج کردن اوضاع نابسمان فوتبال داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فردوسی

      آخه تو خدای سوتی هستی پلشت اینقدر به اون دلال موزامبیکی رشوه دادین دعوت کرد تیم ملی حالا واسه ما آدم شدی هیچ ارگانی قبولت نداره پس لال شو در مورد سرورت وراجی نکن

    • سالم حنفی

      تو داوری لیگ ایران عدالت نیست. نمی دانم عمدی است یا سهوی؟ الله اعلم

    • بدون نام

      والله به خدا به پیر به پیغمبر آگه قراره به اعتراض وبی ادبی کارت بدن شجاع شلیل زاده به خاطر بی تربیتی باید هر بازی اخراج بشه جلال حسینی هم بخاطر اعتراض وتحت فشار گذاشتن داور باید هر بازی محروم بشه به والله قسم این کارها از طرف مربی شونه که داور وتماشاگرا رو تحت تاثیر بذارن خواهش میکنم کمیته اخلاق وارد بشه به این همه بی اخلاقی

    • بدون نام

      چشمی حرف حق زده! لنگیه داور رو هل میده، آب از آب تکون نمیخوره! این کجاش عدالته؟!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشمی درست میگویید به لنگی اصلا کارت نمیدادند

    • بدون نام

      قابل توجه( پشمی بد قواره )، گل به خودی !

    • عادل

      وقتی برانکو که یک مربیه به بازیکنان استقلال حمله می کنه شما چه توقعی از بازیکنان دارید شجاع که کلا تعطیله فر دوسی پور هم تایید کرد که جوگیره

    • بدون نام

      نتیجه داوران فاسد وقهرمانی فرمایشی این خواهد شد

    • بدون نام

      تو دربی بزنین این خلیل زاد ه رو بترکونیم تا کمیته داوران ببینیم میتونه چکار کنه

    • بدون نام

      باختین بسوزین عوضی ها

    • بدون نام

      واقعا خدا لعنت کنه هر داوری که بین بازیکنان فرق بزاره نوع داد کارت زرد

    • تاااااجیممݥ

      اخه حقیقت تلخه.همه جیزبه نفع تیم لجن وحکومتی پیروزیه.لعنت ب مسلولین وتاح وسلطانی ارآ

    • نجیب زاده

      عواقب این همه بد رفتاری فقط متوجه پیشرفت فوتبالمونه
      برای همین چیزاس از همه اسیایی ها عقب افتادیم
      قطر داره میشه قطب فوتبال آسیا
      ما هم شدیم دلقک آسیا

    • بدون نام

      کیسه کشا ساکت

    • بدون نام

      این احمق های بیشعور با هر تیمی بازی میکنند به پرسپولیس اعتراض میکنند یکی نیست بگه آخه بیعورهای بی وجود اگر مردی تو زمین کا کنید نه با حرف درضمن تیمی که سابقه دسته سومی داره در حد پرسپولیس نیست بازیکنانش صحبت کنند واقعا بی همه چیزها پرسپولیس صدها کیلومتر از شما دو بوده که شما سوراخ شدید به پرسپولیس چه ربطی دارد کیسه کش های بی شعور ونفهم

    • موسوی

      خدایا!!!!! شهر بی کلانتر،قورباغه هفت تیر کش میشود!!!!اخه آقای چشمی و شجاعیان ۴ کلاس سواد دارند که در مورد داوری نظر میدن!!!!؟؟؟ به این آقایون یادآوری میشه ،پرسپولیس و بازیکنانش سرور کیسه و بازیکنانش هستن،آدم نباید در مورد بزرگتر از خودش اینطوری صحبت کنه.اقایی که اسمت هم بلد نیستی بنویسی ....

    • بدون نام

      چه زودیادمون رفت که چرابه ژاپن باختیم

    • پرسپولیسیم

      اخه کیسه فروش تو اندازه یه کارگر سواد داری درمورد داور حرف مفت میزنی پشمی مفت خور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج