۸۳۲۱۹
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

جزییات تصادف مرگبار «بنیامین» و همسرش

بازهم يك تصادف ديگر در اتوبان‌هاي تهران، شهروند ديگري را به كام مرگ فرستاد. «نسيم حشمتي» همسر «بنيامين بهادري» موزيسين و خواننده ايراني، در يك سانحه رانندگي كشته شد اما راننده‌يي كه از عقب با خودروي ماتيز آنها تصادف كرده بود به جاي آنكه توقف كند پايش را بر پدال گاز فشرد و از محل حادثه دور شد. حادثه ساعت چهار بعدازظهر روز جمعه اتفاق افتاد.

روزنامه اعتماد: بازهم يك تصادف ديگر در اتوبان‌هاي تهران، شهروند ديگري را به كام مرگ فرستاد. «نسيم حشمتي» همسر «بنيامين بهادري» موزيسين و خواننده ايراني، در يك سانحه رانندگي كشته شد اما راننده‌يي كه از عقب با خودروي ماتيز آنها تصادف كرده بود به جاي آنكه توقف كند پايش را بر پدال گاز فشرد و از محل حادثه دور شد. حادثه ساعت چهار بعدازظهر روز جمعه اتفاق افتاد.

وقتي بنيامين به همراه همسر و دختر دوساله‌اش سوار بر خودروي ماتيز از خروجي بزرگراه شهيد باكري وارد بزرگراه شهيد همت مي‌شد. نسيم حشمتي بر صندلي راننده نشسته بود و بنيامين در كنارش و هر دوي آنها نيز كمربندهايشان را بسته بودند. اما تكان‌هاي سخت خودرو، راننده را به‌شدت مجروح كرده و او را دچار خونريزي داخلي كرد.

محسن رجب پور تهيه‌كننده آلبوم‌هاي بنيامين و از نزديكان او گفت: «اين‌طور كه بنيامين تعريف كرده است، يك خودروي ۲۰۶ نوك مدادي در ابتدا با عقب خودروي ماتيز برخورد كرده اما چون سرعت بالايي داشت مجددا از پهلو با ماتيز برخورد كرده و ماتيز به بيرون اتوبان پرتاب شده است.» به گفته او «بعد از رسيدن آمبولانس اورژانس، همسر بنيامين را به بيمارستان رساندند. حتي او را به اتاق عمل هم بردند اما به گواه گواهي فوت، او بر اثر خونريزي داخلي فوت كرد.» اين در حالي است كه دختر دوساله بنيامين كه بر صندلي عقب نشسته بود با وجود نبستن كمربند ايمني حتي يك خراش هم برنداشته است.

از عهده پليس راهور خارج است

سرهنگ عين‌الله جهاني معاون آموزش و فرهنگ ترافيك پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ به پرسش اعتماد پاسخ داد. او گفت: «در چنين حادثه‌يي ديگر پيگيري حادثه از دست پليس راهنمايي و رانندگي خارج است.» به گفته او «در چنين مواردي نزديكان متوفي بايد به كلانتري مراجعه كنند و پس از طرح شكايت، پرونده به دادسرا فرستاده مي‌شود.

روال به اين صورت است كه با دستور از دادسرا، اگر در آن منطقه دوربيني وجود داشته باشد و اگر جهت دوربين در آن لحظه به سمت محل حادثه باشد و اگر تصاوير را ضبط كرده باشد، مسوولان اين امر در شهرداري، تصاوير ضبط شده در روز و ساعت مورد نظر را بررسي كرده و آن را بر روي سي‌دي كپي كرده و به دادسرا مي‌فرستند تا خودروي مورد نظر شناسايي و توقيف شود.»

اما اين همه ماجرا نيست. به گفته سرهنگ جهاني اگر هر يك از اين «اگرها» محقق نشود، بايد به دنبال سرنخ بود: «سرنخ‌هايي مانند اينكه شايد فردي خودرو ي مورد نظر را ديده باشد مثلا خودروي مورد نظر پس از آنكه به سرعت از محل حادثه دور شده است در محلي توقف كرده و ساير رانندگان هم مسير با او توانسته باشند پلاك او را يادداشت كنند يا شايد سرانجام يكي از سرنشينان خودروي ۲۰۶ عذاب وجدان بگيرد و به پليس مراجعه كند.» او تاكيد كرد: «اگرچه شرايط روحي خانواده داغديده اكنون مساعد نيست اما توصيه مي‌كنم سريعا به پليس مراجعه كنند. در چنين مواردي حتي اگر نتوانند ضارب را پيدا كنند بر اساس قانون، ديه متوفي از صندوق دولت پرداخت مي‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      متاسفم که درشهرو کشوری زندگی می کنیم که کمترکسی به جان مردم اهمیت می دهد وباسرعت ها و ویراژهای آنچنانی با جان خود و مردم بازی می کنند، سالانه هزاران نفرپیروجوان و کودک بیگناه درپی اینگونه حوادث که همه اش به خاطر بی احتیاطی و عدم تجربه درست رانندگیه جونشون رو ازدست میدن، درکشورهای اروپایی و آمریکایی اگرکسی بخواد گواهینامه بگیره ماهها تلاش و جدیت و تمرین نیازداره تا از امتحانات و آزمایشات رانندگی موفق بیرون بیاد اما درایران باوجود بودن چندین میلیون ماشین غیراستاندارد که مرگ دراونها دراثرتصادف حتمیه بازهم براحتی میشه گواهینامه گرفت و حکم قتل مردم رو با امضاسرهنگ های محترم در جیب قرارداد و درنهایت با بیمه و دیه سروته قضیه را فیصله داد، حتی رانندگان مجرمی که باعث مرگ انسانی شدن بعد از پرداخت دیه بازهم امکان سوارشدن و رانندگی رو دارند و هیچ عاملی برای دورنگه داشتن اونها از رانندگی مجدد وجود نداره، فقط خدا به دادمون برسه که با چنین مرگهای فجیعی این دنیا رو ترک نکنیم

    • بدون نام

      ای وای بچه ام داشتن!!!!!
      خداصبر بده.

    • بدون نام

      بمیرم برا آن بچه 2 ساله که از الان از مهر مادری بی نصیب شد .واقعا" چه اتفاق وحشتناکی بود.

    • میترا

      این چندمین بار است که در اتوبان های تهران راننده زن تصادف کرده و فوت کرده و ضارب هم سر صحنه نبوده چند تاش که توی همین سایت خبرش اومده بود چرا پلیس فکری نمیکنه چزا یک نفر داره با راننده های زن این کارو میکنه به نظر من که مشکوکه
      مشکوک!!!!!!!!!!!!!

    • صبا

      با اهنگهات عاشق شدم با اهنگهات در غم از دست دادن عشقم گریه کردم وامروز درعزای از دست دادن عشق بزرگ زندگیت به اهنگت گوش میکنم ودر غم بزرگت شریکم

    • مجتبی

      فقط کافیه سرعتت از 80 بشه 81 .اونوقت یکی از جلو یکی از عقب نوازش میشی.بعد عکسش خیلی شیک میاد دم در.اما امان از روزی که ماشینتو ببرن.یا جرمی اتفاق بیوفته.در این موارد اصولا دوربینها کار نمیکنن!!!

    • راد

      مردم تهران و زندگي تهران يعني همين. انسانيت در پايتخت مدت هاست مرده. اگه در هركدوم از شهرستان ها بود نيازي به دوربين و تجهيزات جاده اي نبود. كما اينكه نيست. اما اونجا اگه انسانيت راننده متخلف جليحه دار نشه مردم رهگذر عادي حسابشو ميرسند و حداقل شمارشو به پليس گزارش ميكنند
      اين اتفاق هم آيينه اي ديگر از ساكنين تهران هست. جامعه شناسان و روانشناسان و حقوق بشري هاي داد و بيداد كن بيان از اينجا شروع كنند

    • محمد علیپور

      واقعا تسلیت میگم و در غم بزرگ شریکت هستم

    • بدون نام

      واقعا تسلىت مىگم خىلى ناراحت شدم

    • لاله

      چراوقتی میزنی صحنی تصادف نمیاد:-)

    • الناز

      من که به ختم آن هارفتم خیلی گریه دار بود

    • هادي نوررر

      واقعاًًًً خيليييي سخته.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج