۸۳۲۵۶۶
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش اصولگرایانه به حمایت اردشیر زاهدی از ایران

سردار نقدی درباره این سخنان اردشیر زاهدی گفته بود: «اردشیر زاهدی که جزء صمیمی‌ترین افراد به شاه و همچنین داماد اوست که پرونده سیاه و تاریکی نیز نزد ملت ایران دارد، این دستاورد‌ها را بیان می‌کند و دست به انکار نمی‌زند و می‌گوید افتخار می‌کنم جزء این کشور هستم».

فرارو: پرویز سروری، عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر اردشیر زاهدی، وزیر خارجه رژیم گذشته، مبنی بر اینکه به افتخارات ۴۰ساله جمهوری اسلامی افتخار می‌کنم، گفت: «این نکته شاذ و قابل تأملی است؛ کسی که در داخل سیستم ستم‌شاهی مسئولیت وزارت خارجه را داشته و بر همه امور نظام گذشته اشراف داشته، امروز اظهاراتش برگرفته از واقعیت‌هایی است که مشاهده می‌کند. این فرق می‌کند با کسی که در درون نظام، از موضع نظام و دستاورد‌های آن حمایت می‌کند».

واکنش اصولگرایانه به حمایت اردشیر زاهدی از ایران

او به فارس گفته است: «این اظهارات کسی است که در طول عمرش و بعد از انقلاب همواره به‌عنوان مخالف نظام حرکت کرده است؛ اما امروز وقتی به خدمات ارائه‌شده توسط جمهوری نگاه می‌کند، متوجه عزت و اقتداری می‌شود که ایران در منطقه و دنیا پیدا کرده؛ همچنین حوزه تأثیر جمهوری اسلامی در تصمیم‌های تأثیرگذار در منطقه و به‌ویژه در رابطه با منافع و مصالح مردم کشور خودش را می‌بیند».

سروری به تحقیر رژیم سابق توسط آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: «زاهدی می‌داند که در زمان شاه، مستشاران حقوق‌های گزافی می‌گرفتند درحالی‌که جز تحقیر پرسنل نظامی هیچ کار دیگری انجام نمی‌دادند و عملا همه مسئولان و وزرا و امرا دست‌نشانده‌های سفارت آمریکا محسوب می‌شدند و قادر نبودند خارج از اراده آمریکا اقدامی انجام دهند».

او افزود: «اکثر نخست‌وزیر‌ها صریحا با تسخیر سفارت آمریکا تعیین می‌شدند و این‌ها چیز‌هایی است که وزیر خارجه ستم‌شاهی به آن‌ها وقوف کامل دارد و می‌بینید که امروز آمریکا قادر نیست کوچک‌ترین موردی را به جمهوری اسلامی تحمیل کند».

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه اظهارات زاهدی کاملا از یک موضع کارشناسی برمی‌خیزد، افزود: «هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید اردشیر زاهدی سمپات و طرفدار ایران است یا مثلا نفوذی جمهوری اسلامی است؛ او کسی بوده که تمام‌قد در خدمت شاه بوده؛ امّا به‌عنوان یک فردی که از قبل از انقلاب بر همه موضوعات اشراف داشته، امروز خوب متوجه می‌شود که چه تغییراتی ایجاد شده و چه عزت و عظمتی برای ملت ایران به ارمغان آمده است».

سردار نقدی هم درباره این سخنان اردشیر زاهدی گفته بود: «اردشیر زاهدی که جزء صمیمی‌ترین افراد به شاه و همچنین داماد اوست که پرونده سیاه و تاریکی نیز نزد ملت ایران دارد، این دستاورد‌ها را بیان می‌کند و دست به انکار نمی‌زند و می‌گوید افتخار می‌کنم جزء این کشور هستم».

شبکه «آر تی» روسیه هفته گذشته در سالگرد پیروزی انقلاب گفت‌وگویی با اردشیر زاهدی انجام داد. زاهدی در این مصاحبه گفته بود: «امروز ایران با آنچه ۴۰ سال پیش از این بود متفاوت است و من به این مسئله افتخار می‌کنم، چون این کشور من است و این چیزی است که در این ۴۰ سال گذشته رخ داده است. امروز ایران ۸۳ میلیون نفر جمعیت دارد. ۶۰ درصد مردم ایران تحصیلات عالیه دارند و می‌توانند بخوانند و بنویسند و دوره دوم یا سوم مدرسه را گذرانده‌اند. ۴۰ میلیون نفر داخل ایران در موضوعات مختلف تحصیل کرده‌اند و رهبران آینده‌اند.۳۰ میلیون نفر از این ۸۳ میلیون نفری که درباره‌شان با شما صحبت می‌کنم کسانی هستند که کار می‌کنند.

دکتر هستند. فارغ‌التحصیل‌اند. رئیس بیمارستان، وزیر یا رئیس دانشگاه هستند. دو سوم از این ۳۰ میلیون نفر زنان هستند، زنان تحصیل‌کرده. من به این مسئله افتخار می‌کنم، چون کشور من است. این چیزی است که در این ۴۰ سال گذشته رخ داده است. آنان در اداره چنین کشوری با دشواری‌هایی در زمینه اقتصادی و زمینه‌های دیگر مواجه‌اند. بله من برای آن‌ها مبارزه می‌کنم و برایم مهم نیست که چه کسی حکومت می‌کند. بله من به آن‌ها احترام می‌گذارم، چراکه آن‌ها طبق یک منطق عمل می‌کنند و من از آن‌ها تمجید می‌کنم. آمریکا دنبال تغییر رژیم است و رضا پهلوی یکی از گزینه‌های آنهاست.

این خوش‌خیالی است؛ او البته مانند پسر من است، اما بخواهم کلی درباره اپوزیسیون بگویم، آن‌ها پولشان را از چه کسی می‌گیرند؟ چه کسی قرار است از آن‌ها پشتیبانی کند؟ چقدر نیروی نظامی با خود دارند؟ به همین راحتی که نمی‌شود به ایران رفت. ایران امروز ارتش دارد، پلیس دارد. چطور می‌خواهند بروند؟ قرار است جت ویژه‌ای آن‌ها را ببرد؟ این‌ها خوش‌خیالی است. من به آن‌ها توجهی نمی‌کنم، چون می‌توانم بگویم خیلی از آن‌ها فاسد هستند و از خارجی‌ها علیه مردم خود پول می‌گیرند. من او را خائن می‌خوانم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب کیهان موضع نگرفت !بگه این کجایه تا کله ش رو جدا کنیم!!!!

    • کوروش کبیر

      ایول دمت گرم

    • بدون نام

      انصاف انهاازشمابیشتره

    • بدون نام

      زاهدی یک وطن فروش اصیل

    • بدون نام

      آره حرفهاش انصافا دلگرم کننده و باعث غرور ما است .البته انشالله اون دسته از مسئولین نخاله که باعث مشکلاتی شدن و همه ما آرزوی نابودیشون رو داریم ازبین برن و ایران بیفته دست اهلش ..بهتر از این هم خواهد شد

    • بدون نام

      عجب چقدر جالب حالا اگه یه چیز دیگه ای گفته بود چی؟

    • بدون نام

      در سیاهی پرونده کسی به گرد پای شما هم نمی رسد !!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج