۸۳۲۵۷۶
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پاداش تی‌تی‌ها زیر برف و باران!

هواداران تیم تراکتورسازی در بازی مقابل استقلال علی رغم هوای سرد و بارانی تبریز، حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند و حتی بارش برف نیز مانع حمایت آن ها نشد.

ورزش سه: روز جمعه تیم تراکتورسازی در دیداری حساس میزبان استقلال بود و موفق شد با استفاده از امتیاز میزبانی اش، برنده بازی شده و آبی های تهران را با باخت بدرقه کند. شاگردان ژرژ لیکنز که پس از تساوی مقابل نساجی به پیروزی در مقابل استقلال نیاز داشتند، در این مسابقه حمایت پرتعداد و پرشور هواداران خود را پشت سر خود احساس می کردند و همین حمایت نیز باعث شد تا دلگرمی و انگیزه بیشتری پیدا کنند.

اما آنچه که روز جمعه دوربین های تلویزیونی پوشش دادند، حاصل اتحاد جامعه ورزشی آذربایجان از چند روز قبل بود که منجر به حمایتی عظیم و گسترده از تیم تراکتورسازی تبریز شد. بر اساس تصاویر شبکه های اجتماعی، بسیاری از هواداران تیم فوتبال تراکتور از شهرهایی چون ارومیه، اردبیل، کرج، میانه و... راهی ورزشگاه شده بودند.

از صبح روز بازی نیز تبریزی ها راهی ورزشگاه شدند تا روزی تاریخی را رقم بزنند. حدود ۳ ساعت مانده به شروع مسابقه، جایگاه قسمت تی تی و روبروی جایگاه به صورت نسبتا کامل پر شد و دیگر تماشاگران مجبور شدند به جایگاه های پشت دروازه بروند.

حدود ۹۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه نیز سکوهای طبقه دوم به روی هواداران باز شد تا آن ها در صندلی های این طبقه مستقر شوند. سرانجام یک ساعت پیش از سوت شروع بازی تمام صندلی ها و راهروها به تسخیر هواداران درآمدند اما همچنان ورود تراکتوری ها به ورزشگاه ادامه داشت.

اوضاع به شکلی پیش رفت که خیلی ها سرپا بازی را تماشا کردند و همچنین عده ای موفق به تهیه بلیت و ورود به ورزشگاه نشدند و بالاجبار استادیوم یادگار امام را ترک کردند؛ استادیومی که طرفداران فوتبال برای حضور در آن باید پیاده روی نیم ساعته طاقت فرسا بدون اتومبیل داشته باشند.

حالا تراکتوری ها منتظر میزبانی از دیگر قدرت های فوتبال ایران هستند. پرسپولیس، سپاهان و پدیده مهم ترین تیم هایی هستند که در نیم فصل دوم میهمان تراکتور خواهند بود و نماینده فوتبال آذربایجان امیدوار است با حمایت تی تی ها بتواند این تیم ها را زمین گیر کرده و ۹ امتیاز حساس را از آن ها بگیرند.

پاداش تی‌تی‌ها زیر برف و باران!

پاداش تی‌تی‌ها زیر برف و باران!

پاداش تی‌تی‌ها زیر برف و باران!

پاداش تی‌تی‌ها زیر برف و باران!

پاداش تی‌تی‌ها زیر برف و باران!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ورزشی نویس آخرین من که تراندیده ام ونمیشناسم ولی ازطرزنوشتن پیداست که خیلی خیلی خامی یعنی چه تی.تی یامینویسی سلطان یاژنرال این لوس بازیهاچیه ازخودت درمیاری خجالت بکش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه شما هیچ شناختی از هواداران فوتبال در آذربایجان ندارید وگرنه حتی اگر آشنایی بسیار جزئی داشتین هیچ‌وقت همچین حرفی رو نمیزدین.

      • بهزاد

        داداش چرا ناراحتی ازین حضور؟اتفاقا باید خوشحال باشی که همچین طرفدارانی به فوتبال ایران عظمت و ابهت میده.این کینه ناشی از چیست؟

      • علی امینی کرکندی

        کار بر ۱۰:۵۹ متاسفم برای چیزی که نمیدانی اظهار نظر میکنی تی تیها پشت نیمکتهای ورزشگاه یادگار امام مینشین،اوز به اوز روبه روی نیمکت،و این برای کل بازی های تیراختور است،یک کم اطلاعت را بیشتر کن بعد چرت وپرت بنویس،

    • اوسیراک

      امیدوارم به دسته یک سقوط کنن این تیم مزخرف چرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پماد بدم خدمتت بالاخره شما چش اینو ندارین که ببینین یه تیم پرطرفداری مثل ترختور این همه طرفدار داره

      • بدون نام

        خاک برسر نژادپرست حقییرت کنن که آرزوت شده سقوط کردن یک تیم مردمی به دسته یک آخه نفرت و کینه ورزی تا چه حد نکبت بی لیاقت!

    • بهزاد

      تمام رسانه های ترکیه و چندین رسانه ی اروپایی گزارشی از طرفداران تیراختور تهیه کردن و بهشون لقب کاتالان های ایران دارن و اونهارو نه تنها از لحاظ فوتبالی بلکه از خیلی از جهات باهم مقایسه کردن.مو به تن آدم سیخ میشه وقتی اون گزارش هارو میبینه.
      توو دربی تهران کل طرفدارای دو تیم نمیتونن کل ورزشگاه رو پر کنن اما آذربایجانیها کل ورزشگاه رو پر کردن، حالا دیدید گفتم جام فلزی برای ما اهمیتی نداره و مهم اتحاد آذربایجان و ترک زبانهاست؟
      توو شبکه های اجتماعی میبینم حضور بیش از صدهزاری تیرختوریها از طرف طرفدارای تیم های پایتخت مورد تمسخر قرار گرفته، ما ازین حرکت ناراحت نیستیم، کل فرهنگ و هواداری شما خلاصه شده در شعارهایی چون استخلال سرور پرسپولیسه، به لطف یزدان و بچه ها ... قهرمان میشه، پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله، کل شعارهای شما خلاصه شده در این جملات مضحک اما نگاهی به تشویق های اروپایی و خواسته های قانونی تی تی ها هم بکنید.متاسفم به فرهنگتان

    • بدون نام

      یاشاسین ازربایجان

    • کریس...... Ronaldo

      یاشاسین آذربایجان و طرفداران تیم شهیر آذربایجان تراختوراز :نخجوان.جلفا.هادیشهر.مرندوتبریز.بستان آباد.میانه.زنجان.قزوین.کرج.تهران.اردبیل.ارومیه.خوی.ماکو.............

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فلسطین.لبنان.عراق.افغانستان.سوریه

    • خوزستااااان

      انصافا خیلی عجیب غریب زیاد بودن مردم گنجایش ورزشگاه به کنار که فول کیپ پرشده بود تمام راهروها و اطراف استادیوم و جاده ها هم وحشتناک زیاد بودن بخاطر همین هم بود که تو رسانه معروف خارجی هم بازتاب خوبی داشت و گفت که بیش از صدهزار نفر در ورزشگاه و اطراف ورزشگاه
      کاش بشه تو تمام تیمهای جنوب و سایر استانها هم مردم مثل هموطنان آذربایجانی تیم منطقه خودشون رو تشویق کنن نه تیمهای سرخابی تهران رو البته باز تو این چند سال بهتر شده ولی خیلی فاصله هست بین تراکتور و سپاهان نساجی و الان تاحدی فولاد با سایر تیمها بویژه تراکتور که خب شرایط خاص خودش رو داره و بسیار پرطرفداره

    • تفاوت تیم پرهوادار تراکتور با دو تیم پرهوادار تهران

      آذربایجانیها دقایق ابتدایی تیم خودشون رو تشویق میکنن دقیقه پانزده اشاره به بند پانزده خاک خورده قانون اساسی شعار میدن برای حفظ زبان و آداب اقوام دقیقه بیست و پنج شعار ورود بانوان در ورزشگاه ها رو صدا میزنن
      تحت عنوان جای بانوان و دختران سرزمینم ستاره های آذربایجانم تو استادیوم ها خالیه ، اونوقت هواداران تیمهای سرخابی تهران تو ورزشگاه میگن استقلال سرور پرسپولیسه و پرسپولیس سرور استقلاله!
      واقعا کدوم یک از اینها قشنگتره؟ تیمهای سرخابی تهران برای هوادارانش فقط یک سرگرمی و عشق و عادت به یک تیم هست ولی تیم تراکتور برای هوادارانش فقط یک تیم فوتبال نیست بلکه نماد اتحاد و عشق و علاقه وصف ناپذیر به آذربایجان و حق طلبی انسانها و اقوام و همبستگی هستش که تو نوع شعارهایی که ذکر شد کاملا تفاوت این تیم پرطرفدار با سایر تیمهای پرطرفدار رو نشون میده و این از ویژگی های این تیم دوست داشتنی ایران هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج