۸۳۲۸۱۴
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

اتفاقاتی که پرسپولیسی‌ها را شاکی کرد

پرسپولیسی‌ها در طول دیدار مقابل استقلال خوزستان حسابی شاکی و عصبانی بودند و همین امر به مهم‌ترین سوژه بازی‌شان تبدیل شد

خبرورزشی: عکس‌هایی از اعتراض شدید سرخ‌ها به عملکرد موعود بنیادی‌فر توسط عکاسان ورزشی شکار شد که جامعه فوتبال را تحت تأثیر قرار داد. عصبانیت سرخپوشان به حدی بود که مورد اعتراض بازیکنان استقلال نیز قرار گرفت و آن‌ها پس از باخت مقابل تراکتورسازی در تبریز، مصاحبه‌هایی علیه قرمزپوشان انجام دادند و نسبت به اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس به این شکل باید به داوران اعتراض کنند و هیچ جریمه‌ای نشوند، معترض بودند.

در این مورد با چند بازیکن پرسپولیس به صحبت پرداختیم. البته پرسپولیسی‌ها می‌گویند هرگز اعتراض‌شان از حد عادی خارج نشده ولی اگر هم این اتفاق افتاده باشد، به خاطر عملکرد داور بوده و آن‌ها «بیمار» نیستند که بخواهند بی‌خود و بی‌جهت به قاضی میدان معترض شوند.

اتفاقاتی که پرسپولیسی‌ها را شاکی کرد

آن‌ها رفتاری از داور دیدند که باعث عصبانیت‌شان شد و البته این قضیه را در مصاحبه‌های پایان بازی نیز بروز دادند. کمال کامیابی‌نیا گفته بود: «بعد از صحنه‌ای که مشخصاً پنالتی به سود ما گرفته نشد، من به کمک‌داور اعتراض کردم، اما متأسفانه داوران با بازیکنان اصلاً خوب حرف نمی‌زنند. آن‌ها جوری با ما بازیکنان صحبت می‌کنند که انگار طلبکار هستند. خیلی بد حرف می‌زنند.

در آن صحنه، واقعاً از لحن داور متعجب شدم. اگر قرار باشد وضعیت داوری‌ها این‌گونه باشد همه تیم‌ها متضرر می‌شوند چراکه هیچ تیمی از وضعیت داوری‌ها راضی نیست!»

شجاع خلیل زاده نیز شبیه همین حرف‌ها را به زبان آورد که نشان از ادبیات و لحن خشن داوران در مواجهه با بازیکنان داشت.

ما یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس، ماجرای جالبی برای‌مان تعریف کرد. او گفت: «در دقیقه ۲۱ بازی، همان پنالتی معروف رقم خورد، اما داور هیچ توجهی به آن نداشت و خیلی راحت از کنار این پنالتی عبور کرد تا حق‌مان ضایع شود. هر قدر هم اعتراض کردیم، فایده نداشت.

واقعاً تعجب کردیم، چون داور نمی‌گفت پنالتی نبود، بلکه فقط می‌گفت پنالتی نمی‌گیرم! وقتی این اتفاق پیش آمد، همه بازیکنان از کوره دررفتند و بازی را با عصبانیت شدید ادامه دادیم. انصافاً پنالتی بود ولی هنوز نمی‌دانیم داور چرا پنالتی نگرفت. قسم می‌خورم برای هر تیمی این اتفاق رخ دهد، بازیکنانش عصبانی می‌شوند و واکنش‌های ما طبیعی بود.»

بد نیست بدانید پرسپولیسی‌ها معتقدند بعد از بازی با ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول، داوری‌ها علیه‌شان شد و همه بازی‌ها، داوران با ذهنیت‌های دیگری وارد زمین می‌شوند. همین امر سبب شده عصبانی باشند و به شدت از داوران انتقاد کنند. با این حال، رفتار سرخپوشان با انتقاد اهالی فوتبال مواجه شده و ممکن است کارت‌های دیگری به خاطر اعتراض به داوران برای بازیکنان پرسپولیس رقم بخورد و باعث محرومیت‌های بیشترشان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ج

      بازیکنان پرسپولیس اگرهم اعتراض میکنن منطقی ومودبانه باداور حرف میزنان فقط اعتراضشان را صدایشان بلندوباعصابانیت میزنند
      امابقیه تیمه هامودب اعتراض نمیکنن حرفهایی توهین آمیزمیزنن ویا داور رالمس میکنن وبعضی بازیکنان تیمهای دیگه حتی داور را هل میدن بایدهم کارت زردبگیران یااخراج شوند چون مثل انسان اعتراض نمیکنن هرچندهیچ اعتراضی به تصمیم داورقابل قبول نیست بایدبازکنان توجیح شوندکه حق اعتراض ندارن اگه باشگاههابازیکن اعتراض کننده وجنجالی را جریمه کنن فکرکنم تاحدودی کنترل شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مودبانه شجاع خدای بی ادبیه

    • بدون نام

      من که میگم پرسپولیسو منحل کنین و خودتونو راحت،جای پرسپولیسم یه تیم از ژاپن بیارین که بچه‌هاشون در ایران خوشحالتر بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه پرسپولیس اتیشتون زده همش زیرشید پماد بدم خدمت اونجات ک میسوزه بزن خوب میشی حالا حالا قهرمانه ب کوری چشمتون شیشششششتایییییهاااااا

    • روزگاررر...

      والا درسته داورها اشتباه میکن واشتباهای تاثییر گزار ولی اونها هم انسانن واین همه اعتراض خوب نیست بخدا.بعدش فدراسیون باید حقوق داورها افزایش بده تاداورها دغدغه مالی نداشته باشن وفکرشون مشغول نباشه تابتونن بهترداوری کننن

    • ناشناس!

      استقلالی ها اگه در تبریز می بردند از این حرفها نمی زدند .دیگه اینکه خودشون هم بدتر از پرسپولیسیها بودند و داشتند داور را می خوردند!!رطب خورده که نمی تواند منع رطب کند پس اینا اول برند خودشونو درست کنند بعد فرافکنی کنند و در بوق و کرنا کنند! و طوری رفتار کنن که پرسپولیس مقصر باخت اونها به تراکتور بوده! همه این کاراشون بخاطر اینه که تو باختاشون هوادارها را توجیه و راضی کنن و گرنه ببری همه جا امن است!

    • بدون نام

      اره بازی سپاهان تراکتور سپیدرود همه به ضررشون گرفت داور خاک بر سر شما که این اراجیف رو چاپ میکنید شما ها باعث شدین این احمق ها اینقدر پررو شدن

    • لنگ سگپدر

      لنگ اگه حکومتی نبود ، جاش ته جدول هم نبود و سقوط میکرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینو که گفتی نمیدونم چی شد که یهویی یاد دسته ۳ و استفراق افتادم

    • بدون نام

      فوتبال ایران با بودن فردی به نام تاج اینقدر کثیف شده که نتایج و قهرمان را تاج و دوستانش تعیین میکنند داور کمیته انضباطی هم مکلف به دستور تاج هستند مخصوصا این دوره فقط کافی است داوریها رای کمیته انضباطی ها را با دقت مرور کنید تماما به نفع سپاهان رقم میخورد هنوز دوره که تراکتور داشت قهرمان میشد را یاد کنید به چه نوع با خبر دروغ سپاهان قهرمان شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج