۸۳۳۳۸۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

کاشت ۱۱۰۰ درخت چنار کهنسال در خیابان ولیعصر

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران از آغاز کاشت ۱۱۰۰ درخت چنار در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: از سوم اسفند درختان کهنسال بین ۸ تا ۱۲ جایگزین درختان آفت شده و خشک شده در خیابان ولیعصر(عج) خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران از آغاز کاشت ۱۱۰۰ درخت چنار در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: از سوم اسفند درختان کهنسال بین ۸ تا ۱۲ جایگزین درختان آفت شده و خشک شده در خیابان ولیعصر(عج) خواهند شد.

محمدعلی مختاری با اشاره به اجرای طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران اظهار کرد: خوشبختانه امسال ۱۲۵۰ هکتار در قالب طرح کمربند سبز تهران در دامنه جنوبی البرز در دستور کار قرار گرفته است که انشالله روز ۱۵ اسفند ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و لشکری و شهردار تهران این طرح مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کاشت ۱۱۰۰ درخت چنار کهنسال در خیابان ولیعصر

وی تصریح کرد: در هفته درختکاری نیز 7 برنامه پیش‌بینی شده است که این برنامه‌ها با بخش‌های مختلف از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت و درمان، امور خارجه، بنیاد شهید در 7 نقطه از شهر تهران اجرا خواهد شد.

مختاری بیان کرد: امسال برنامه‌های استقبال از بهار با توجه به تاکید شهردار تهران متفاوت‌تر از سال‌های گذشته انجام خواهد شد و کاروان‌های گل نیز در سطح شهر تهران راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران ادامه داد: همچنین در هفته درختکاری توزیع نهال در بین شهروندان انجام خواهد گرفت ضمن اینکه در 120 بوستان و پارک فرامنطقه‌ای، برنامه ویژه‌ای انجام می‌شود، علاوه بر اینکه از اول دی ماه امسال، کاشت نهال در منازل شهروندان آغاز شده است و خانواده‌ها می‌توانند با برقراری تماس با شماره 137 و 1888 ثبت‌نام، درخواست گونه گیاهی مورد نیاز خود را اعلام کنند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از کارهای که در دست اقدام است، ساماندهی درختان چنار در خیابان ولیعصر(عج) است که بر اساس برنامه‌ریزی 1100 درخت کهنسال بین 8 تا 12 سال از استان‌های مختلف به تهران منتقل شده است و قرار است این تعداد درخت در خیابان ولیعصر(عج) جایگرین درختان آفت‌زده و خشک شده شوند، بر همین اساس در روز جمعه هفته جاری( سوم اسفند ماه) با حضور شهردار تهران کاشت درختان چنار در خیابان ولیعصر(عج) آغاز خواهد شد و انشالله تا پایان اسفند ماه 1100 درخت کهنسال در این خیابان کاشته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا خیرت بده شهردار از این کارها اگر همیشه باشه عالیه

    • بدون نام

      کهنسال!!!!!!!! درختای کهنسال ۷۰ یا ۸۰ ساله ر اول قطع کردن بعد مدتی ریششم دراوردن حالا جاش درخت هف هش ساله میکارن اسمش کهنساله ؟؟؟؟!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسم قالیباف را از قلم ننداز ، خشک شدن فضای سبز تهران مخصوصا درخت‌های خیابان ولیعصر از شاهکارهای دوران دوازده ساله ایشونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج