جاباما
۸۳۳۵۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خبر جدید از فیلم «جیمز باند»

اسکات زد. برنس فیلمنامه نویس فیلم های «التیماتوم بورن» و «شیوع» برای بازنویسی فیلمنامه «باند ۲۵» به کارگردانی کری فوکوناگا استخدام شده است.

خبرگزاری صبا: اسکات زد. برنس فیلمنامه نویس فیلم های «التیماتوم بورن» و «شیوع» برای بازنویسی فیلمنامه «باند ۲۵» به کارگردانی کری فوکوناگا استخدام شده است.

خبر جدید از فیلم «جیمز باند»

به نقل از پلی‌لیست، منابع نزدیک به پروژه «باند ۲۵» به پلی لیست گفته اند که اسکات زد. برنس فیلمنامه نویس فیلم های «التیماتوم بورن» و «شیوع» برای بازنویسی فیلمنامه «باند ۲۵» نوشته نیل پورویس و رابرت وید استخدام شده است.

برنس به مانند تونی گیلروی و کریستوفر مک‌کوری به عنوان یکی از چند فیلمنامه نویس شاخص هالیوود که بر کار دیگر فیلمنامه نویسان نظارت دارند، شناخته می شود.

در چند روز گذشته خبر تعویق اکران این پروژه پر سرو صدا در رسانه های دنیا اعلام شده بود. تاریخ اکران «باند ۲۵» طبق برنامه ریزی جدید از روز ولنتاین ۲۰۲۰ به آوریل ۲۰۲۰ موکول شده است.

«باند ۲۵» را در ابتدا قرار بود دنی بویل کارگردانی کند. بویل چند روز پیش از آغاز برنامه تولید از پروژه کنار رفت و جای خود را به کری فوکوناگا کارگردان سریال «کاراگاه حقیقی» سپرد.

پیش از این در برخی خبرها اعلام شده بود که احتمالا پل هگیس فیلمنامه نویس و کارگردان برنده جایزه اسکار کار بازنویسی فلیمنامه این فیلم را انجام خواهد داد که البته با اعلام نام اسکات زد. برنس حضور وی در این پروژه رسما منتفی شد.

بسیاری از پروژه «باند ۲۵» به عنوان آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ سخن به میان می آورند.

از دیگر بازیگرانی که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده است می توان به رالف فاینس، لیا سدو، نائومی هریس و بن ویشاو اشاره کرد.

کمپانی MGM«باند ۲۵» را در همراهی با آناپورنا پیکچرز اکران خواهد کرد. پخش جهانی فیلم نیز برعهده کمپانی یونیورسال خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج