۸۳۳۷۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گواردیولا: باید در تک تک لحظات درخشان باشید

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با شالکه حاضر شد.

ورزش سه: سیتیزن ها فردا شب در دیدار رفت لیگ قهرمانان مهمان شالکه خواهند بود و پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مدعی شد برای موفقیت در اروپا باید در تمامی لحطات نمایش درخشانی ارائه دهید.

گواردیولا گفت: "لیگ قهرمانان رقابت هایی خاص است و همه تیم های بزرگ در آن حضور دارند، پس ما باید قادر به کنترل احساسات خود باشیم و با تحمل و پذیرش لحظات دشوار، اتفاقاتی خوب را رقم بزنیم. سیتی تیمی با اعتماد به نفس بوده و رویاهای زیادی در سر دارد. هدف ما گل زدن در خانه شالکه خواهد بود و رخ دادن این اتفاق برای ما بسیار مهم است. فکر می کنم کیفیت بالایی در شالکه وجود دارد.

گواردیولا: باید در تک تک لحظات درخشان باشید

شالکه همیشه در حال مبارزه است. انتظارات همیشه بالا است و فصل گذشته آنها موفق به برآورده کردن آن شدند..هر تیم می خواهد به لیگ قهرمانان برسد باید اینگونه باشد و شالکه فصل قبل به این موفقیت رسید. در دوران حضورم در بایرن مونیخ، ما در فصل آخر خوب بازی کردیم اما فصل اول نیز اگرچه با سبک همیشگی بازی نمی کردیم اما موفق به کسب عنوان شدیم.

چند هفته پیش گفتید بعد از شکست سیتی برابر نیوکاسل، مردم معتقدند ما فوتبال جذابی ارائه نمی دهیم و من احساس می کنم بازیکنان این موضوع را به عنوان یک چالش برای خود تصور کردند. اگر خودتان نباشید، موفقیت در لیگ قهرمانان امکان پذیر نیست و دیر یا زود از این رقابت ها حذف خواهید شد.

اگر شما رویایی در سر دارید و می خواهید به مراحل پایانی صعود کنید، در تک تک لحظه ها باید نمایشی فوق العاده ارائه داده و سبک خود را به حریف تحمیل کنید.

در فصل گذشته نیز مقابل لیورپول ما خوب بازی کردیم، من در مورد آن مسابقه و تصمیماتم هرگز پشیمان نیستم. مردم می گویند ما لیورپول را دست کم گرفته بودیم، اما لیورپول لیورپول است. آنها دارای پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان و افتخاراتی غنائی باورنکردنی هستند و اینکه هر فصل ما رقیب یکدیگر هستیم برای ما خوشایند است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج