۸۳۴۷۳۵
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

فرجام مرگ برای قاتل رقیب عشقی

پسر عاشق پیشه که در اقدامی کینه جویانه با انداختن کوکتل ‌مولوتوف به خانه رقیب عشقی‌اش مرگ ۲ جوان را رقم زده بود با حکم قضات دادگاه به دو بار قصاص محکوم شد و با تأیید حکم از سوی دیوانعالی کشور، در برابر چوبه‌دار قرار گرفت.

روزنامه ایران: پسر عاشق پیشه که در اقدامی کینه جویانه با انداختن کوکتل ‌مولوتوف به خانه رقیب عشقی‌اش مرگ ۲ جوان را رقم زده بود با حکم قضات دادگاه به دو بار قصاص محکوم شد و با تأیید حکم از سوی دیوانعالی کشور، در برابر چوبه‌دار قرار گرفت.

ماجرای این جنایت خرداد سال گذشته با آتش‌سوزی در یک خانه دوطبقه قدیمی متروکه در خیابان دماوند تهران آغاز شد و تحقیقات پلیس نشان داد که جوان ۲۹ ساله‌ای به‌نام فرید به‌خاطر اختلاف با رقیب عشقی‌اش - محمد - خانه وی را به آتش کشیده که این حریق سبب جان باختن محمد و دوستش - حمید - شده است. پس از آن مأموران پلیس با سرنخ‌های به دست آمده فرید به همراه دو همدستش را دستگیر کردند.

دفاعیات متهمان در دادگاه

متهم - فرید - هنگام محاکمه در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: مدتی بود با دختر جوانی به‌نام سهیلا آشنا شده بودم و قصد داشتم تا با او ازدواج کنم تا اینکه متوجه شدم یکی از دوستانم به‌نام محمد با سهیلا آشنا شده و با او رابطه دوستانه برقرار کرده است، به‌همین خاطر چند بار با این جوان در خیابان درگیر شدم اما او توجه‌ای به حرف هایم نداشت.

او پسر خلافکاری بود و پس از مرگ پدر و مادرش خانه پدری‌اش را به پاتوق معتادان تبدیل کرده بود. حتی ۵ سال در زندان فشافویه دربند بود و به تازگی آزاد شده بود. من روز حادثه تصمیم گرفتم برای انتقام از او خانه‌اش را آتش بزنم به همین خاطر کوکتل مولوتوف دست‌سازی درست کردم و ساعت حدود چهار صبح همراه دوستانم به مقابل خانه‌اش رفتیم و دست به این کار زدیم. اما فکر نمی‌کردم آتش به داخل خانه نفوذ کند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده دوست فرید - کیارش - ۲۵ ساله به اتهام معاونت در قتل در مقابل قاضی ایستاد و گفت: روز قبل پس از درگیری فرید و محمد، فرید را که خیلی عصبانی بود به خانه بردم تا آرامش کنم اما او اصرار داشت که باید از محمد انتقام بگیرد به همین خاطر از باک موتورش بنزین کشید و با آن کوکتل مولوتف درست کرد و آن را به داخل حیاط خانه محمد انداخت.

پس از دفاعیات متهمان دادگاه وارد شور شد و فرید متهم ردیف اول را به دوبار قصاص و ۳ سال زندان محکوم کرد و کیارش متهم ردیف دوم هم به ۲ سال زندان و بهنام متهم ردیف سوم به یکسال و نیم زندان محکوم شدند.هفته گذشته قضات دیوانعالی کشور احکام صادره را تأیید کردند و بدین ترتیب - فرید - متهم ردیف اول در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      ای خاک عالم توسرت بیشعوربخاطریه دخترخودتوبدبخت کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر محترم 09/38همین را بگو، حتی اگر هر دو دوستش داشتند با سابقه ای که دختر با هر دو دوست شده بوده ادامه میدادند، نمیدانم این جماعت چطوری فکر میکنند خودش میگه من ميخواستم بگیرم اونو ولی با یکی دیگه دوست شده بود، خوب اگر بیمار نبودی تو کوتاه می اومدی نه جوانهای مردم را بقتل برسانی بعد بگی خلافکار بود آخه بتو چه،!! اینها مردن با بدترین شرایط حقشونه،

      • بدون نام

        کاربر محترم 09/38همین را بگو، حتی اگر هر دو دوستش داشتند با سابقه ای که دختر با هر دو دوست شده بوده ادامه میدادند، نمیدانم این جماعت چطوری فکر میکنند خودش میگه من ميخواستم بگیرم اونو ولی با یکی دیگه دوست شده بود، خوب اگر بیمار نبودی تو کوتاه می اومدی نه جوانهای مردم را بقتل برسانی بعد بگی خلافکار بود آخه بتو چه،!! اینها مردن با بدترین شرایط حقشونه،

    • بدون نام

      خوب اینکه حکمش آمده چرا معطل میکنید اعدامش کنید تا درس عبرتی بشه برای بقیه که بدانند نقشه قتل وجنایت نکشند البته اون هم که مرد آشغالی بیش نبود وخوب شد که مرد مردم را باید از دست این شرهای جامعه پاک کرد

    • بدون نام

      اون دختر تن فروش بوده با همه لاس می زده و خود فروشی مکرده احمق تو بودی که گول اونو خوردی حالا بمیر که حقته

    • دونالد ترامپ

      اون دختره رو هم بازداشت کنید تا جامعه رو ب گند نکشه ازادی براش زیادیه

    • سهیلی.

      رزچیزی بگو؟؟

    • بدون نام

      پارسال گفتم نزدیک بود رفتم دیدم و رقیب عشقی درکار نیست وخونه دختر وبقیه بی صاحب بودن ...الان برا توجیه میگه ازدواج..؛ سر قر زدن به قول خودشون بوده...دختره قاطی چهارتا معتاد بوده ! اما اصلش میخواسته بترسونه که موتور نزدیک راهرو وموکت،تینر ،اتش به دوسوت کل خونه رو گرفت ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج