جاباما
۸۳۴۹۸۱
۱۸ نظر
۵۰۹۰
۱۸ نظر
۵۰۹۰
پ

ستاره‌هایی که در عشق شانس ندارند!

ستاره های هالیوود از ثروت و قدرت لبریزند اما آیا این دو به تنهایی برای آنها خوشبختی می آورد؟ آنها طرفداران زیادی در نقاط مختلف جهان دارند؛ با این وجود برخی از آنها در رابطه عاطفی خود شانس نیاورده اند. مشغله کاری زیاد، عدم تفاهم یا حتی عدم توانایی لازم برای انتخاب فردی مناسب، باعث شده که برخی از آنها نتوانند یک رابطه عاطفی بلند مدت را تجربه کنند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ستاره های هالیوود از ثروت و قدرت لبریزند اما آیا این دو به تنهایی برای آنها خوشبختی می آورد؟ آنها طرفداران زیادی در نقاط مختلف جهان دارند؛ با این وجود برخی از آنها در رابطه عاطفی خود شانس نیاورده اند. مشغله کاری زیاد، عدم تفاهم یا حتی عدم توانایی لازم برای انتخاب فردی مناسب، باعث شده که برخی از آنها نتوانند یک رابطه عاطفی بلند مدت را تجربه کنند. اگر دوست دارید با ستاره هایی که در عشق شانس ندارند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

جنیفر آنیستون

ستاره‌هایی که در عشق شانس ندارند!

جنیفر آنیستون در سالهای اخیر در عشق هیچ شانسی نداشته است. زمانی که او فکر می کرد همسر وفاداری چون برد پیت دارد، برد پیت رابطه اش را به طور پنهانی با آنجلینا جولی آغاز کرد که در نهایت منجر به طلاق آنها از هم شد. پس از آن شکست عشقی، جنیفر با جاستین ثرو ازدواج کرد اما رابطه آنها تنها چند سال، یعنی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸، دوام آورد. اما هیچ کدام از اینها مانع از ادامه زندگی جنیفر نشد به طوری که او جشن تولد ۵۰ سالگی اش را در لس آنجلس با افتخار جشن گرفت.

کیتی پری

ستاره‌هایی که در عشق شانس ندارند!

اگر چه کیتی پری در زمینه موسیقی موفق بوده اما از روابط عاطفی که تا به حال داشته هیچ رضایتی نداشته است. او اعتراف می کند که عشق با او سر ناسازگاری دارد. زمانی که راسل برند در کمال ناباوری، تنها با یک پیامک به ازدواج اش با کیتی خاتمه داد، او تصمیم گرفت که با جان مایر وارد رابطه شود اما متاسفانه رابطه آنها نیز به خوبی پیش نرفت. پس از 2 شکست عشقی، کیتی با مرد مشهور دیگری با نام اورلاندو بلوم رابطه خود را آغاز کرد. خوشبختانه عشق آنها تاکنون پایدار بوده به طوری که با هم نامزد کردند و به فکر برپایی مراسم عروسی شان هستند.

هلی بری

ستاره‌هایی که در عشق شانس ندارند!

اگر چه هلی بری جزو یکی از جذاب ترین ستاره های عصر حاضر می باشد، اما حتی این زیبایی هم رابطه عاطفی او را تضمین نکرده است. اگر از او در مورد روابط عاطفی اش سوال کنید، به شما خواهد گفت که هیچگاه یک رابطه شاد بلند مدت را تجربه نکرده. او تاکنون ۳ بار طلاق گرفته است. اولین ازدواج او با بازیکن بسکتبال، دیوید جاستیس، دومین ازدواج اش با خواننده اریک بنت و سومین با اولور مارتینز بوده است. البته این تمام شکست عشقی های هلی بری نبود. پس از گذراندن تمام این سختی ها، او با فردی به نام شیکاگو وارد رابطه می شود اما پس از این که تمام قرض های او را می پردازد، شیکاگو رابطه اش را با او بهم می زند. هلی بری ستاره ای ست که به ثروت و شهرت قابل توجهی رسیده اما عشق در زندگی او جایی ندارد.

ساندرا بولاک

ستاره‌هایی که در عشق شانس ندارند!

ساندرا بولاک از ستاره هایی ست که شکست عشقی های زیادی را در کارنامه اش رقم زده است. او تاکنون با افردی چون رایان گاسلینگ، تیت داناوان، متیو مک کانهی و غیره.. در ارتباط بوده اما هیچکدام از آنها به سرانجام نرسید. او از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ با جسی جی. جیمز زندگی کرد اما شرایط برای او زمانی غیر قابل تحمل شد که او فهمید همسرش به او خیانت کرده است. خوشبختانه ساندرا خیلی زود توانست از آن رابطه ناسالم خودش را نجات دهد. در حال حاضر او با عکاسی با نام برایان راندال در ارتباط است. این که این رابطه به سرانجامی می رسد یا خیر، تنها خدا می داند!

تام کروز

ستاره‌هایی که در عشق شانس ندارند!

یکی از خوش تیپ ترین ستاره های هالیوود، تام کروز است. او نه تنها در ظاهر، بلکه در بازیگری نیز حرف اول را می زند اما تمام این موفقیت ها رابطه عاطفی او را تضمین نکرد. او در طی سالهای متمادی با زنان زیادی در ارتباط بود. افرادی چون پنه لوپه کروز، میمی راجرز، نیکل کیدمن و کیتی هولمز از ستاره هایی بودند که تام کروز را ترک کردند. او ۲ فرزند را در ازدواجش با نیکل کیدمن به سرپرستی گرفت و ۱ فرزند خونی هم از کیتی هولمز دارد. با وجود این که تام کروز یکی از محبوب ترین ستاره هاست که توانسته به خوبی خودش را در دل مردم جا کند اما گویا نمی داند که در روابط عاطفی اش چگونه عمل کند.

تیلور سوئیفت

ستاره‌هایی که در عشق شانس ندارند!

حتما طی سالهای اخیر اخبار داغ را در مورد روابط عاطفی ستاره دنیای پاپ، تیلور سوئیفت، با مردان مختلف شنیده اید. اگر هم نشنیده اید، به سراغ آهنگ های او بروید، او برای هر یک از شکست عشقی هایش آهنگی خوانده است. جان مایر، جیک جیلنهال، هری استایل و تیلور لاتنر... مخاطب شعرهای او بوده اند. البته لیست شکست عشقی های او به اینجا ختم نمی شود. او با دی جی کلوین هریس نیز رابطه ای عاشقانه برقرار کرده بود که در نهایت کلوین آن را بهم زد. درست چند هفته پس از آن ماجرا، تیلور با تام هیدلستون وارد رابطه شد که آن هم به سرانجامی نرسید. در حال حاضر تیلور با بازیگر بریتانیایی، جو آلوین، آشنا شده است، باید ببینیم که آیا او با این انتخاب اش به تفاهم می رسد یا خیر.

بریتنی اسپیرز

ستاره‌هایی که در عشق شانس ندارند!

یکی دیگر از ستاره هایی که در عشق شانس خوبی ندارد، بریتنی اسپیرز است. روابط عاطفی او نیز هر چند وقت یک بار سوژه روزنامه ها و مجلات می شود. پس از رابطه نافرحام او با جاستین تیمبرلیک، بریتنی اولین بار در سال ۲۰۰۴ با جیسون آلن الکساندر ازدواج کرد اما ۵۵ ساعت بعد از او طلاق گرفت. چند ماه بعد، او وارد رابطه ای عاشقانه با کوین فردرلین شد. ازدواج آن دو ۳ سال، یعنی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷، به طول انجامید که حاصل آن نیز ۲ فرزند بود. پس از آن، بریتنی با یکی از اعضای گروه اش با نام جیسن تراویک رابطه ای عاشقانه را آغاز کرد که تا سال ۲۰۱۳ بیشتر طول نکشید. اخیرا هم او با یک ایرانی با نام سام اصغری وارد رابطه شده است. اینطور که بریتنی می گوید او این بار طعم واقعی عشق را چشیده است.

ریحانا

ستاره‌هایی که در عشق شانس ندارند!

مشکلاتی که ریحانا در رابطه اش با کریس بروان داشت، جنجال زیادی بر پا کرد. زمانی که او عکسی از ضرب و شتم کریس روی تن اش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، با عکس العمل های زیادی رو به رو شد. این رابطه ناسالم حتی زندگی کاری کریس را هم تحت تاثیر قرار داد. نه تنها کریس، بلکه ریحانا هم تا مدت ها اعتماد به نفس خود را از دست داده بود اما زمان زیادی نگذشت تا او توانست بار دیگر قلب اش را باز بگذارد. البته رابطه او با افرادی چون دریک، لئوناردو دی کاپریو و تراویس اسکات، خیلی جدی نبود اما خب برای بالا بردن اعتماد به نفس او کافی بود. ریحانا پس از کریس، اولین رابطه جدی خود را با حسن جمیل آغاز کرد. همه چیز میان آنها به خوبی پیش می رفت تا زمانی که تصاویری از دعوای آنها در تابستان گذشته منتشر شد. امیدواریم که ریحانا این بار در انتخاب اش دقت بیشتری به خرج دهد.چ

منبع: omglane

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیلور سوئیفت و تام هیدلستون واقعا به هم میومدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکرکن فامیلی بچه بریتنی اسپرز اصغریه

      • بدون نام

        21:15
        :))))))))

    • بدون نام

      جنيفر و بريتني چقدر پير شدند:((((

      پاسخ ها

      • شناس ٢

        كاش همه بدشناسي ها اينطور باشه

    • بدون نام

      از بس دمدمی مزاج هستن ثروت هم که دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی به ثروت داره مگه ثروت برای آدم عشق و علاقه میشه؟

    • بدون نام

      تیلورو خیلی دوست دارم صداش خیلی خوبه

    • بدون نام

      البته مقاله ت كه كلا سانسوري و منشوري هست.
      ولي تو همه اينا فقط تيلور ... بقيه كه يا پير شدن يا از اولش هم مالي نبودن.
      تيلوووووووووووور... خخخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جنیفر وقتی جوونتر بود صد برابر از تیلور خوشکلتر بود ریحانا هم خیلی زیباست

    • بدون نام

      تام کروز رو تو گوگل سرچ کنید و داستان عجیبش با کلیسای ساینتولوژی رو بخونید این کلیسا به شدت تام رو تحت سلطه داره و هر زنی که نمیخواد تحت اعتقادات این کلیسا باشه رو به شدت از دور تام طرد میکنه حتی اجازه ندادن تام به وظایف پدریش برسه حتی خودتونم میتونید یه مقاله درموردش بنویسید

    • بدون نام

      هر کدوم با 20 نفر رابطه داشتن،خوب معلومه تنوع طلب شدن و از همدیگه سیر میشن.کلاٌ عاشق میشن که بیکار نمونن.

    • بدون نام

      بد شانسي نداريم بلكه بايد بگي خودخواه و بدون گذشت

    • آرامش

      واقعا این تیلور چی کار می کنه؟همیشه ازش بدم میومده
      در مورد کیتی پری اشتباه کردید چون جان مایر گفته بعد از اینکه از اورلاندو جدا شه دوباره برمیگرده پیشش و کیتی هم گفته تو نامزدای سابق و الانش که اون موقع سابقش بوده اونو ترجیح میده ولی راسل خیلی خرابش کرد و بعد از اون دیگه به خوبی قبل نشد ولی الانم از همه بهتره

      پاسخ ها

      • Ariana

        تیلور به محبتت نیاز نداره اینقدر دوسش دارن که نه به دوست

    • آرامش

      واقعا این تیلور چی کار می کنه؟همیشه ازش بدم میومده
      در مورد کیتی پری اشتباه کردید چون جان مایر گفته بعد از اینکه از اورلاندو جدا شه دوباره برمیگرده پیشش و کیتی هم گفته تو نامزدای سابق و الانش که اون موقع سابقش بوده اونو ترجیح میده ولی راسل خیلی خرابش کرد و بعد از اون دیگه به خوبی قبل نشد ولی الانم از همه بهتره

    • بدون نام

      چرا وقتی جدا شدند شماها زنه رو شکست خورده میدونید؟؟؟ این رابطه ها طرفهای دیگری هم داشتند
      که اکثرا معروف و ستاره بودند خودشون!

    • ضحا

      ایرانیارو بنویسیدکدومشون شکست عشقی خوردن لطفا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج