۸۳۵۲۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پوچتینو: از برخوردم با داور پشیمان هستم

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام بابت حرکتی که در پایان باخت تیمش در خانه برنلی انجام داد، ابراز پشیمانی کرد.

خبرگزاری تسنیم: مائوریسیو پوچتینو پس از باخت ۲ بر یک روز گذشته (شنبه) تاتنهام در خانه برنلی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، برای ابراز نارضایتی خود از عملکرد داور مسابقه «مایک دین»، به سراغ او رفت و چند کلمه‌ای با او صحبت کرد. اعتراض سرمربی آرژانتینی سفیدپوشان لندن به تصمیم دین برای اعلام ضربه کرنری بود منجر به گل اول میزبان شد.

او معتقد بود که توپ با ضربه جف هندریک، بازیکن تیم برنلی از خط عرضی عبور کرده است در حالی که داور تشخیص داد یان فرتونگن، مدافع تاتنهام توپ را بیرون فرستاده است. همین موضوع سبب شد که پوچتینو در کنار زمین، اعتراضش را به شیوه‌ای پرخاشگرانه به گوش دین برساند و البته کمی بعد بابت آن ابراز پشیمانی کرد.

پوچتینو گفت: وقتی شما آنقدر احساس یأس و ناراحتی می‌کنید، شاید گاهی اوقات مرتکب اشتباهاتی شوید. ما در زمین بازی اشتباه کردیم و من هم بعد از تیم مرتکب اشتباه شدم. شاید من می‌بایست بعد از بازی بلافاصله به رختکن می‌رفتم، کمی آب می‌نوشیدم تا کمی آرام شوم.

الان چه چیزی می‌توانم بگویم؟ یک روز من سیم‌های مغز من اتصالی کرد. حرکتی که انجام دادم عیب و غریب بود و در ۱۰ سال گذشته مشابه‌اش را انجام نداده بودم. خودتان می‌دانید که گاهی اوقات که احساسات بر آدم مسلط می‌شود چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. گاهی اوقات اتفاقات احمقانه‌ای رخ می‌هد و شما را مجاب به نشان دادن واکنش می‌کند. شاید من بروم و عذرخواهی کنم.

سرمربی آرژانتینی اظهار داشت: من فکر می‌کنم که این بازی فرصت فوق‌العاده‌ای برای ما بود تا یک مدعی واقعی در کورس قهرمانی باشیم و به همه نشان دهیم که حق‌مان است در این کورس باشیم. بله ما تملک توپ داشتیم، موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم اما باز هم کافی نبود.

بازگشت هری کین؟ اینکه ما با وجود بازگشت او باختیم، نشان می‌دهد که مهمترین چیز، کار گروهی است نه توانایی‌های فردی. ما با بازیکنان دیگر‌مان هم برده‌ایم. هری گل زد و من از این بابت و بازگشت او خوشحالم. او به تیم کمک خواهد کرد اما برای من هیچ کسی مهمتر از تیم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج