جاباما
۸۳۵۳۶۴
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

خودتان را بیشتر از همسرتان دوست داشته باشید

اگر انتخاب کنید که به خودتان اولویت بدهید (بسیار خب، اگر بچه دارید، الویت با آنهاست و شما دومی می‌شوید!)، زن شادتری خواهید بود. حتما شنیده‌اید که می‌گویند: «زن شاد، زندگی شاد». در این مطلب به شما می‌گوییم یک زن چگونه می‌تواند خودش را بیشتر از همسرش دوست داشته باشد.

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: رابطه‌ی زناشویی قرار است یک توافق بده بستانی باشد، درست است؟ و حالا به شما می‌گوییم که باید خودتان را بیشتر از همسرتان دوست داشته باشید؛ چقدر ضد و نقیض به نظر می‌رسد! اما واقعا اینطور نیست. خیلی وقت‌ها در یک رابطه آنقدر مجذوب طف مقابل و تحسین و رسیدگی به او می‌شویم که در نهایت او را خفه می‌کنیم! بله درست است همیشه این امکان وجود دارد که آدم‌ها را خیلی بیشتر از آنچه که باید دوست داشته باشیم.

خودتان را بیشتر از همسرتان دوست داشته باشید

همه‌ی ما می‌دانیم عشقی که مادر نسبت به فرزندانش دارد فراتر از آن است که قابل اندازه گیری باشد و حتی ممکن نیست که این نوع عشق را توضیح بدهیم. در برخی از روابط زناشویی عشق در حدی بینهایت وجود دارد، اما متاسفانه چنین عشقی با چنین شور و تعصب و جانفشانی می‌تواند به جایی برسد که هر دو طرف را آزار بدهد.

اگر انتخاب کنید که به خودتان الویت بدهید (بسیار خب، اگر بچه دارید، الویت با آنهاست و شما دومی می‌شوید!)، زن شادتری خواهید بود. حتما شنیده‌اید که می‌گویند: «زن شاد، زندگی شاد». در این مطلب به شما می‌گوییم یک زن چگونه می‌تواند خودش را بیشتر از همسرش دوست داشته باشد.

برای مراقبت‌های روزانه از خود وقت بگذارید

بیشتر همسران (زنها) خودآگاه یا ناخودآگاه تمام وقت مشغول‌تر و خشک کردن همسرشان هستند. شما باید به همسر خود رسیدگی کنید، با او همدلی کنید و مهر و عاطفه‌ی خود را نثارش کنید، اما چنین رفتار‌هایی نباید به قیمت نادیده گرفتن نیاز‌های خودتان تمام شوند. بین عشق ورزی به یک نفر دیگر و تامین نیاز‌های او و مهربانی و رسیدگی به خود باید تعادل وجود داشته باشد.

خودتان را بیشتر از همسرتان دوست داشته باشید

ارتباط خوبی با دوستان‌تان داشته باشید

شاید بهترین دوست شما خواهرتان و یا مادرتان باشد، به هر حال باید اوقاتی را با خیال راحت به معاشرت با دوستان خود یا با بهترین دوست‌تان بگذرانید. وقت سپری کردن با زنان دیگری که به شما انگیزه می‌دهند، حمایت‌تان می‌کنند، به شما یادآوری می‌کنند چقدر شگفت انگیزید و چقدر زندگی می‌تواند خوب و خوشایند باشد، نیاز شماست. واقعیت این است که وقتی چند ساعتی را به دور از همسرتان می‌گذرانید، با انرژی و قدردانی بیشتری پیش او برمی‌گردید. شما از او ممنون خواهید بود که به نیازتان احترام گذاشته و عشق خود را از این راه نشان‌تان داده است.

خوبیهای‌تان را نشان دهید

لازم نیست خودنمایی کنید، اما کاری را که خوب و درست انجام داده‌اید بیتن کنید و نشان دهید. هیچ چیزی جذاب‌تر از زنی نیست که نسبت به خودش اعتماد بنفس دارد و می‌داند از زندگی چه می‌خواهد.

خودتان را بیشتر از همسرتان دوست داشته باشید

برای کاری که انجام می‌دهید ارزش قائل باشید

شما چه یک خانم خانه دار باشید و چه در بیرون از خانه کار کنید، می‌دانید و تصدیق می‌کنید کاری که شما انجام می‌دهید درست به اندازه‌ی کاری که همسرتان انجام می‌دهد اهمیت دارد. شما باید باور کنید که نقش شما در خانه و زندگی به اندازه‌ی نقش همسرتان در خانواده پررنگ و مهم است، حتی اگر درآمد مالی نداشته باشید.

شاید فکر کنید همسرتان به این جلوه‌ی جدیدتان در زندگی چه واکنشی نشان خواهد داد. نگران نباشید؛ از دیدن اینکه شوهرتان چگونه بیش از پیش عاشق‌تان شده است شگفت زده خواهید شد.

بهترین همسران آن‌هایی هستند که باور دارند رابطه‌ی سالم و محکم زمانی شکل می‌گیرد که دو فرد بالغ و منحصربفرد و مستقل با هم به توافق می‌رسند که هدف از ازدواج‌شان کمک به همدیگر برای بهتر شدن است؛ و برای یک خانم این اتفاق تنها زمانی می‌افتد که انتخاب کند خودش را بیشتر از همسرش دوست داشته باشد.

منبع: marriage

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 00:00

      مرسي واقعاً عالي بود اخه اگه خودمون دوست نداشته باشيم بقيه كه اصلاً مهم نيستند من هميشه اولويتم توزندگي خودم هستم واجازه نميدم هم كسي حال خوبم رو خراب كنه واصولاً خيلي سخت ميتونم به كسي اعتماد كنم مگه اينكه ثابت بشه يه نفر واقعاً قابل اعتماد هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما آدمها را صفر و صد می بینید.یا خیلی خوبند و یا خیلی بد.
        این تقسیم بندی درست نیست و روحیه ی کمال گرایی شما کار دستتون میده .
        .بقیه هم مهم هستند چون ما زندگی اجتماعی داریم.

    • بدون نام

      دقیقا چنین افرادی زندگی موفقتری خواهند داشت

    • بدون نام

      تاوقتي كه راه حل مشكلات تك زنگ باشه هيچ مشكلي حل نخواهد شد فك كنم از اول قرار نبود كه بشه تاآخر هم مطمئناًنميشه پس خداحافظ ايشالله كه هيچوقت تو مسير هم قرار نگيريم چون هردو مون اينجوري راحت تريم به درود.

    • بدون نام

      عشق یعنی ترجیح دادن دیگری بر خود. خدا کنه عاشق و معشوق باشیم

    • بدون نام

      ترجيح خود به ديگري منظورتون هست مطمئناً ما ديديم كه ميگيم

    • بدون نام

      ترجیح خود به دیگری خودخواهی نام داره.منظور نویسنده نادیده نگرفتن خودمون و علایق و احساساتمون هست.وگرنه باید بریم توی غار زندگی کنیم

    • بدون نام

      الان دقيقاً تو كدوم طبقه بهشت داريم زندگي مي كنيم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج