۸۳۵۴۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

امباپه باید بیشتر از دو گل می‌زد

توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بر این باور است که کیلیان امباپه می توانست در بازی شب گذشته گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

ورزش سه: کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی در شب پیروزی ۳-۰ بر نیم المپیک بود تا تعداد گل هایش را به عدد ۲۲ برساند. او نزدیک ترین تعقیب کننده مسی در جدول کفش طلای ۲۰۱۹ است.

امباپه باید بیشتر از دو گل می‌زد

توماس توخل، سرمربی آلمانی پی اس جی در نشست خبری پس از بازی با نیم المپیک گفت: « تیم دوباره بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. ما پس از گذشت 25 دقیقه از زمان بازی روی ریتم خوب افتادیم. در کل بازی خوبی از خود ارائه کردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم. از عملکردمان راضی هستم و تیم دست از بازی هجومی برنمی‌دارد که این خوب است.»

کیلیان امباپه با دو گلی که در این بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند، رکورد 37 ساله‌ای را شکست و تبدیل به جوان‌ترین بازیکنی شد که در رقابت‌های لوشامپیونه 50 گل به ثمر رسانده است. مهاجم فرانسوی پاریسی‌ها تا کنون 88 بازی در رقابت‌ها لیگ یک فرانسه انجام داده و 51 گل نیز به ثمر رسانده است. او با 20 سال و 2 ماه و سه روز سن به رکورد 50 گل‌زده در لوشامپیونه رسید و رکورد یانیک استوپیرا را شکست که در سال 1982 با تیم سوشو با داشتن 21 سال و 11 ماه و 9 روز به ثبت رسیده بود.

سرمربی آلمانی پاریسی‌ها در خصوص ستاره فرانسوی تیمش گفت: « امباپه خیلی خوب بازی کرد؛ اما او باید چهار یا پنج گل در این بازی به ثمر می‌رساند. به هر حال امباپه پدیده است و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. کیلیان در تیم خوبی بازی می‌کند؛ تیمی که قادر به خلق موقعیت‌های زیادی است و این به امباپه، ادینسون کاوانی و آنخل دی‌ماریا بستگی دارد که از موقعیت‌ها استفاده کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج