۸۳۵۸۲۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گرانقیمت‌های تمدید نشده، طلاهای رو به زوال

چند بازیکن خوب دنیای فوتبال در حال از دست دادن هویت و قیمت خودشان هستند.

سایت نود: از زمانی که فوتبال علاوه بر جنبه‌های ورزشی و فنی در عرصه‌ تجارت هم مهم شده و باشگاه‌های فوتبال به بنگاه‌های بزرگ و سودآور اقتصادی تبدیل شده‌اند، همواره مساله نقل و انتقالات بازیکنان از برجسته‌ترین مسائل این حوزه بوده است. باشگاه‌ها امروز هدفشان از تمدید قرارداد بازیکنان صرفا حفظ آنها در ترکیب تیم نیست بلکه بسیاری از آن‌ها قرارداد بازیکنان با ارزش‌ خودشان را تمدید می‌کنند تا از انتقال آزاد و بدون سودشان به تیم دیگری جلوگیری کنند.

به این بهانه می‌پردازیم به گران‌ترین بازیکنانی که قرارداد آن‌ها در حال تمام شدن است و مانند منبع طلایی هستند که در معرض فساد و تباهی قرار دارند.

سنگربان اسپانیایی در صدر

در صدر این فهرست سوپرمن ۲۸ ساله‌ منچستریونایتد و سنگربان شگفت انگیز این تیم است که همواره با مهارهای خیره کننده برای تیمش چشم‌ها را به خود خیره ساخته و با ارزش ۷۰ میلیون یورو گران‌قیمتترین بازیکنی است که از قراردادش کمتر از یک سال باقی مانده.

اگر این قرارداد تمدید نشود در پایان فصل دیوید دخه‌آ اسپانیایی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از جمع شیاطین سرخ جدا شده و بدون هیچ منفعتی برای باشگاه سابقش به تیم دیگری بپیوندد. بر کسی پوشیده نیست که منچستریونایتد با ارائه‌ دستمزدهای هنگفت در صدد نگه داشتن این فوق ستاره برای حفظ و بهبود کیفیت نتایج این تیم است اما یونایتد حتی در صورتی که قصد فروش دخه‌آ را داشته باشد می‌تواند او را به ارزشی بیش از ۷۰ میلیون یورو و با سودی سرشار به تیم دیگری واگذار کند و این فقط در گروی تمدید این قرارداد تا قبل از پایان آن است.

معضل رابیو

نفر دوم این فهرست آدرین رابیوی فرانسوی است. هافبک میانی جوان پاری‌سن ژرمن هنوز با سران این باشگاه برای تمدید قرارداد به اتفاق‌نظر نرسیده و ارزش ۵۰ میلیون یورویی این بازیکن در حال از دست رفتن است.

منچستریونایتد و یک اسپانیایی دیگر

سومین بازیکن با ارزش دنیا که هنوز قرارداد جدیدی با باشگاهش ثبت نکرده، آندر هررا هافبک خلاق و تاثیرگذار منچستریونایتد است.

هررا در این فهرست با ارزش ۲۸ میلیون یورو بالاتر از یونس براهینی از پورتو قرار دارد. طلاهای رو به فساد بعدی باشگاه‌ها دیه‌گو گودین از اتلتیکو مادرید و دیوید لوئیز مدافع برزیلی چلسی هستند. جالب است که فرد بعدی باز هم یک اسپانیایی و باز هم از منچستریونایتد است. خوان ماتای ۳۰ ساله کماکان قرارداد جدیدی با تیمش به امضا نرسانده و ارزش ۲۵ میلیون یورویی این بازیکن در معرض نابودی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس مائورو ایکاردی چرا تو این فهرست نیست...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج