۸۳۵۸۹۴
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

افزایش وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در حال انجام مذاکراتی هستیم تا میزان وام خرید تاکسی‌های جدید را که در دوره قبلی ۲۰ میلیون تومان بوده، به حداقل ۴۰ میلیون تومان افزایش دهیم .

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد: سید مهدی علوی مقدم در خصوص اقدامات انجام شده برای نوسازی تاکسی پ‌های فرسوده با توجه به مشکلات اقتصادی گفت: در طرح قبلی نوسازی تاکسی‌های فرسوده که با کمک اتحادیه تاکسیرانی و وزارت کشورانجام شد ۶۰ هزار تاکسی فرسوده در کشور نوسازی شد در حالیکه طبق قراردادی که میان بانک‌های عامل، ایران خودرو و شهرداری‌ها منعقد شده بود باید این طرح تا نوسازی ۹۰ هزار تاکسی ادامه پیدا می‌کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: اما این طرح سال ۹۶ به‌دلیل مشکلات در تامین منابع و تامین خودرو توسط خودروسازان پیش آمد، متوقف شد اما شهرداری مشهد و اتحادیه تاکسیرانی در حال تلاش و پیگیری است تا با توجه به شرایط اقتصادی جدید و محدودیت تولید خودرو، سهمیه‌ای را از ایران خودرو برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده ناوگان تاکسیرانی مشهد بگیرد و نوسازی تاکسی‌ها را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه طرح‌های دیگری از جمله تغییر پلاک خودروهای شخصی به تاکسی را نیز در دست بررسی و اجرا داریم، گفت: براساس این طرح پلاک خودروهایی که در این حوزه فعال هستند و مدل بالایی دارند می‌توانند تبدیل به پلاک تاکسی شوند و از آن طرف نیز خودروهای فرسوده‌ای که در تاکسیرانی فعال هستند تبدیل به پلاک شخصی شوند که این اقدامات در حال پیگیری است.

علوی‌مقدم ادامه داد: در حال حاضر متوسط عمر ناوگان تاکسیرانی مشهد ۵ و ۸ دهم سال است که میانگین خوبی است.

وی گفت: تاکنون و در آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده ۵۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی و ۶۰۰۰ هزار تاکسی فرسوده را از ناوگان خارج کرده‌ایم اما اگر هرساله اقدام به نوسازی بخشی از تاکسی‌های فرسوده نکنیم میانگین عمر ناوگان تاکسیرانی افزایش پیدا می‌کند که امیدواریم با پیگیری‌هایی که از سوی اتحادیه تاکسیرانی و وزارت کشور انجام می‌شود نوسازی را در سال آینده ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات تاکسیرانان دو طرح خوب را در حال اجرا دارد، اظهارکرد: یکی از این طرح‌ها با همکاری شرکت کویرتایر اجرا شد که طی آن توانستیم سهمیه لاستیک برای تاکسی‌ها را به قیمت فروش کارخانه در نظر بگیریم که براساس این طرح تاکنون ۱۰۰ هزار لاستیک در کشور توزیع شده و ۳ میلیارد تومان صرفه‌جویی برای رانندگان دربرداشته است.

وی افزود: همچنین با توافق میان بانک مهر ایران و بیمه آرمان مبلغ ۳ میلیون تومان جهت بیمه خدمات بیمه بدنه، شخص ثالث و بیمه تکمیلی با تخفیف و اقساط یکساله بدون کارمزد به تاکسیرانان پرداخت می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وجدانا این دیگه چه صیغه ایه؟! ماشین های شخصی مدل بالا رو تاکسی میکنم و تاکسیهای مدل پایین رو شخصی میکنیم؟؟ هر دم از این باغ بری میرسد.

    • بدون نام

      چشم میریم ماشین هامون و شخصی میکنیم . بی جهت نیست که این مملکت پیشرفتی ندارد . این مدیر ها از کجا میان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج