۸۳۵۹۷۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رهبر کره شمالی در ویتنام چه می‌کند؟

&#۰۳۹;کیم جونگ اون&#۰۳۹; رهبر کره شمالی بعد از طی چهار هزار کیلومتر مسافت و یک سفر زمینی ۶۰ ساعته با قطار، صبح سه شنبه به وقت محلی به منظور شرکت در نشست سران با &#۰۳۹;دونالد ترامپ&#۰۳۹; رییس جمهوری آمریکا وارد ایستگاه قطار &#۰۳۹;دونگ دان&#۰۳۹; در مرز ویتنام شد.

خبرگزاری ایرنا: 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی بعد از طی چهار هزار کیلومتر مسافت و یک سفر زمینی ۶۰ ساعته با قطار، صبح سه شنبه به وقت محلی به منظور شرکت در نشست سران با 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا وارد ایستگاه قطار 'دونگ دان' در مرز ویتنام شد.

کیم قرار است مسافت ۱۷۰ کیلومتری شهر دونگ دان در استان لانگ سون تا هانوی را با خودرو بپیمایید.

پیش از ورود کیم به ایستگاه قطار دونگ دان شماری از مقامات کره شمالی و همچنین ویتنام آماده استقبال از او بودند.

ترامپ و کیم قرار است روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در هانوی پایتخت ویتنام برای دومین بار دیدار کرده و به مذاکرات خلع سلاح هسته ای کره شمالی ادامه دهند.

کره جنوبی و شمالی پس از جنگ سال ۱۹۵۰ تا ۱۹۵۳ برای ترک مخاصمه توافق کردند و تاکنون هیچ پیمان صلح دائمی میان این دو کشور همسایه امضا نشده است.

پیشتر دولت های چین و ویتنام اعلام کردند که با توجه به اینکه دیدار دوم ترامپ و اون در هفته جاری در هانوی برگزار می شود، تمهیدات گسترده امنیتی، سیاسی و اقتصادی را برای این نشست که مهمترین اجلاس بین المللی در سال ۲۰۱۹ برای جنوب شرق آسیا است، به کار گرفته اند.

ترامپ و کیم پیشتر در خرداد ماه سال جاری در سنگاپور دیدار کردند که نتیجه آن توافقی خلاصه و مبهم در زمینه عاری سازی هسته ای شبه جزیره کره بود.

از آن زمان تاکنون با وجود آنکه کره شمالی یکی از سایت های هسته ای خود را نابود و از آزمایش هسته ای خودداری کرده، آمریکا تنها به توقف رزمایش های مشترک با کره جنوبی اکتفا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با بازی کردن با کلمات میخای دید مردم رو عوض کنی طوری که نشون بدید که این دیدار کوچک و حقیره ولی کور خوندین مردم بی شعور نیستن دیگه 5 سال قبل نیس مردم اگاه شدن امریکا موفق تر از قبل عمل خواهد کرد از کلمه مبهم استفاده میکنی که بگی نشست اول فایده ای نداشته ولی همه دنیا میدونن چه کاره بزرگی ترامپ انجام داد یک دیکتاتور رو با یه اشاره اورد پای میز مذاکره تا جلوی امریکا تعظیم کنه

      پاسخ ها

      • پارسا ب

        از این که هموطن های باشعوری مثل شما دارم خوشحالم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج