۸۳۶۰۰۲
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

یک نماینده: مجلس از «ظریف» حمایت می‌کند

یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد که اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آقای ظریف دفاع می‌کنند و توقع دارند که رییس جمهور هم از این چهره زحمت‌کش و قهرمان ملی حمایت کند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد که اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آقای ظریف دفاع می‌کنند و توقع دارند که رییس جمهور هم از این چهره زحمت‌کش و قهرمان ملی حمایت کند.

فرج‌الله رجبی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی بودجه قبل از طرح پیشنهاد خود برای اصلاح بخشی از بودجه سال ۱۳۹۸، اظهار کرد: در حال حاضر موضوع استعفای آقای ظریف خبر اول رسانه‌های خارجی است، نباید این طور تلقی شود که مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت است و چیزی گفته نمی‌شود.

وی افزود: ما از آقای رییس جمهور توقع داریم که از آقای ظریف به عنوان چهره زحمتکش و قهرمان ملی حمایت کنند. رییس جمهور بداند که ما قدر زحمات این چهره زحمتکش را می‌دانیم که مقام معظم رهبری هم از ایشان تعریف کرده‌اند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اکثر نمایندگان پای حمایت از ظریف خواهند ماند و نسبت به این مساله بی‌تفاوت نیستند. ملت بدانند ما از آقای ظریف دفاع می‌کنیم و اکثریت نمایندگان نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش ایسنا، احد آزادی‌خواه عضو فراکسیون ولایی نیز با استناد به اصل ۸۵ قانون اساسی در اخطاری به صحبت‌های رجبی واکنش نشان داد و گفت:‌ آقای رجبی در صحبت‌های خود از طرف اکثر نمایندگان در موضوع استعفای ظریف اظهارنظر کرد که این خلاف اصل قانون اساسی است چون ایشان تنها می‌تواند به نقل از خود و نه دیگران صحبت کند.

وی افزود: آقای رجبی در حالی ظریف را قهرمان ملی نامید که ما اگر در شب‌های عملیات فرمانده‌ای سنگر را خالی می‌کرد و می‌رفت او را قهرمان ملی نمی‌نامیدیم. تقاضای ما این است که درباره‌ تقاضای ظریف اظهارنظر کلی و به نقل از همه نمایندگان صورت نگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چگونه حمایت می‌کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بریدبه فکر حل مشکلات مردم باشید دست از این سیا بازیا بر دارید

    • بدون نام

      چگونه حمایت می‌کنید؟

    • بدون نام

      حالا آقای آزادی خواه تو نمیر

    • خالی بندی وزیر

      ظریف در 23 خرداد 1395 مدعی شد اگر برجام نبود فروش نفت ایران به صفر می رسید اما سه روز پیش در 4 اسفند 1397 به روزنامه سوییسی «بازلرتسایتونگ» گفت فروش نفت ایران در مقایسه با قبل از توافق هسته‌ای، کمتر شده است!!!

    • بدون نام

      دستمال به دستها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج