۸۳۶۳۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قرارداد دلفی ۳۰ میلیون بود، خشتان ۴۰ میلیون!

کریم بوستانی مربی ۶۶ ساله استقلال خوزستان پس از اینکه نتوانست نتایج خوبی همراه با این تیم کسب کند، از سمت خود استعفا داد و به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

ایران ورزشی: کریم بوستانی مربی ۶۶ ساله استقلال خوزستان پس از اینکه نتوانست نتایج خوبی همراه با این تیم کسب کند، از سمت خود استعفا داد و به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

استقلال خوزستان در حال حاضر با ۷ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفته و برای ماندن در لیگ برتر، نیاز به معجزه دارد. بوستانی در مورد دلیل جدایی از استقلال خوزستان می‌گوید: «تصمیم گرفتم جدا شوم و نمی‌خواهم زیاد در این رابطه صحبت کنم. به هر حال تیم مسابقات مهمی در پیش دارد. با باشگاه صحبت کردم و گفتم نمی‌توانم ادامه دهم.»

قرارداد دلفی ۳۰ میلیون بود، خشتان ۴۰ میلیون!

بوستانی در مورد اینکه آیا با شرایطی که این تیم از لحاظ مالی دارد، فرد دیگری می‌تواند استقلال خوزستان را در لیگ حفظ کند، توضیح می‌دهد: «نگه داشتن تیم سخت است ولی با بازی‌های خوبی که بچه ها انجام دادند، می‌توانند بمانند. فکر می‌کنم بازیکنان می‌توانند از غیرممکن ممکن بسازند.»

سرمربی سابق استقلال خوزستان درباره اینکه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که تیم قهرمان لیگ پانزدهم حالا در آستانه سقوط است و شاید سال آینده به سرنوشت استقلال اهواز مواجه شد، می‌گوید: «سالی که تیم قهرمان شد، بازیکنان بسیار خوبی در تیم بودند. آن زمان پول بود و همان سالی که قهرمان شدند 16 میلیارد هزینه کردند ولی امسال گفتند 3 میلیارد بودجه دارید! آن زمان قرارداد بازیکنان بالای 500 میلیون بود اما حالا قرارداد خشتان 40 میلیون است و دلفی 30 میلیونی. ایمان مبعلی و احمد آل‌نعمه تنها بازیکنانی بودند که 300 میلیونی بودند. واقعا ما اینجا فاقد امکانات هستیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج