۸۳۶۷۲۵
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس به برانکو اعتماد می‌کند

نمایش پرسپولیس از شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر، به هیچ وجه انتظارات را در مورد این تیم برآورده نکرده است.

همشهری ورزشی: تصور می‌شد پس از پایان دوران سخت محرومیت و با اضافه شدن ستاره‌های جدید، قرمزها به هیچ حریفی رحم نکنند و همه رقبا را از دم تیغ بگذرانند اما این تیم پس از شکست در زمین فولاد، پیروزی دشوار در برابر استقلال خوزستان و کنار زدن پدیده از جام حذفی به کمک پنالتی‌ها، حالا در مقابل نفت مسجدسلیمان نیز متوقف شده است.

با وجود این، رفتار برخی از هوادارها با برانکو، حیرت‌آور به‌نظر می‌رسد. دارندگان مدرک دکتری در رشته «ناسپاسی» نباید فراموش کنند که پرسپولیس قبل از ورود پروفسور، در چه شرایطی به سر می‌برد و حالا در چه جایگاهی قرار دارد. این تیم در ۱۴دوره مختلف لیگ برتر، تنها ۲بار به سخت‌ترین و دراماتیک‌ترین شکل ممکن روی سکوی اول ایستاد اما حالا در ۳سال گذشته با برانکو،۲ قهرمانی مقتدرانه را جشن گرفت و در لیگ پانزدهم نیز تنها به‌خاطر تفاضل گل، جام قهرمانی را از دست داد.

آنها در این سال‌ها با نمایش‌های دلچسب‌شان، بارها تحسین هواداران تیم‌های رقیب را نیز برانگیخته‌اند. پرسپولیس درحالی‌که از خرید بازیکنان جدید محروم بود، برای نخستین بار در تمام تاریخ‌اش به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و در یک قدمی قهرمانی این تورنمنت قرار گرفت. تیمی که با دایی و درخشان، حتی نمی‌توانست مازیار زارع را از روی نقطه پنالتی تسلیم کند و سوژه شوخی‌های اینترنتی شده بود، غرور زخم‌خورده‌اش را با برانکو ترمیم کرد.

پرسپولیس به برانکو اعتماد می‌کند

یک مربی نباید در هیچ شرایطی مصون از انتقاد باشد. حتی چهره‌هایی مثل پپ گواردیولا و یورگن کلوپ گاهی با انتقاد هواداران تیم‌شان روبه‌رو می‌شوند. با وجود این «انکار» همه دستاوردهای مثبت یک مربی پس از نخستین نتایج ناخوشایند، رفتاری جنایت‌گونه است.

پرسپولیس همین حالا هم با «بحران» سر و کار ندارد. آنها در 6مسابقه اخیر لیگ برتر 4بار برنده‌ شده‌اند و تنها یک‌بار شکست خورده‌اند. این تیم در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی حاضر خواهد بود و در لیگ برتر نیز با یک بازی بیشتر، هم‌امتیاز تیم صدرنشین است.

آنها در هفته‌های گذشته، صدرنشین جدول مصدومیت‌های لیگ بوده‌اند و بدون اصلی‌ترین نفرات دفاعی‌شان در مقابل نفت مسجدسلیمان حاضر شده‌اند. عملکرد پرسپولیس با این برنامه فشرده و سخت، هنوز هم قابل تحسین به‌نظر می‌رسد. نباید فراموش کرد که ترکیب این تیم بعد از نزدیک به 2 سال، دستخوش تحول شده و طبیعتا بازیکنان جدید برای پیدا کردن خودشان در این ترکیب، به زمان نیاز دارند.

علاوه بر این، حتی بزرگ‌ترین و آماده‌ترین تیم‌های دنیا نیز همیشه در نقطه اوج نیستند و در یک فصل طولانی، گاهی دچار لغزش نیز می‌شوند. پرسپولیس حتی اگر در بهترین سطح قرار نداشته باشد، هنوز از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ لیگ برتر است.

این نخستین بار نیست که برانکو در یک مقطع سخت قرار می‌گیرد و غرولندهای اعتراضی برخی از خودی‌ها را تحمل می‌کند. اوایل لیگ پانزدهم پرسپولیس با 3شکست متوالی به قعر جدول رفت اما از دل تاریکی خارج شد و فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت. یک سال بعد، این مربی به‌خاطر بازی گرفتن از ماهینی در پست غیرتخصصی و شکست در داربی تحت فشار قرار گرفت اما باز هم در اوج قدرت برگشت و قهرمان لیگ برتر شد.

شکست سنگین مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان در مقابل السد، انتقادهای دیگری را برانگیخت اما همان تیم در نهایت بخشی از فینال لیگ قهرمانان شد.

این بار هم بازگشت به شرایط آرمانی برای قرمزها، دور از انتظار نخواهد بود. فقط کافی است که در باشگاه، همه به مرد کروات حاضر روی نیمکت، اعتماد کنند.

منبع :همشهری ورزشی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره کاش استقلال بود همین هفته پیش بود استقلال با باخت مقابل تراکتور سازی باعث شد شماها ثابت کنید طرفدار یه تیم خاص هستین یه تیم رو با یه باخت یا یه بازی متوسط یه بازیکن میکوبین یه تیم دیگه رو با بردهای ناپلئونی وبازیکن خارجی گرانقیمت گل نزن خارجی تحسین وتمجید میکنید تو این مملکت پارتی نداشته باشی صد سال هم تلاش کنی چیزی نمیشی

    • N

      اعتماد داشته و خواهد داشته بزرگ مردی هستی برانکو❤

    • مهدی سیاه منصوری

      خداکنه

    • مهدی سیاه منصوری

      خداییش برانکو مربی خوبیه

    • سعید

      پرسپولیس به برانکو اعتماد دارد و برانکو هم به دوپینگ

    • علی ایزد

      مطلب گویا بود.امیدوارم هوادارا حرفه ای و منطقی فک کنن

    • ZEDLONG

      مهدی طارمی با یک میلیارد از پول مردم رفته واسه خودش پورشه گرفته و حالا باید پول رو پس بده، سید جلال حسینی و سروش رفیعی، شجاع و بیرانوند و سایر بازیکنان لنگ هم باید تمام پول های حروم و کثیفی که خوردن و اینطوری زبونشون دراز شده رو پس بدن وگرنه دادگاه احضارشون میکنه :)

      @Esteghlal_ss ▏

    • فرهاد

      ناهارهای چربی و چیلی برانکو به خبرناهارها چه میکنه...خخخ انتقاد از دلال کروات(بودمیر،پریانسکی ،گولج،و...) رفتار جنایت گونه تعبیر میشه واقعا خنده داره

    • هر چه برانکو بگه

      احسنت

    • هنرور شیرازی

      با این گندی که هدابتی زده فرانکو هم گویا وضعش خرابه به خاطر رابطه های ما فیایی که با هدایتی داشته وپولهای نامتعارف که از هدایتی گرفته زندان نره هنر کرده البته اینجور که بوش میاد اهالی لنگ وتعدادی بازیکن و تعدادی از بزرگان تیم در راه زندان هستند

    • بی نام

      اعتماد کنه خیلی خوبه چون روز به روزبازیشون گندتر میشه ضمنا ده فروردین جواب اعتماد رو استقلتل به لنگ حکومتی میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج