۸۳۷۴۳۳
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده ساری: انتقال آب خزر شدنی نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظرات غیرکارشناسی دولت برای انتقال آب دریای خزر به سمنان، گفت: انتقال آب دریای خزر به سمنان امکانپذیر نیست.

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظرات غیرکارشناسی دولت برای انتقال آب دریای خزر به سمنان، گفت: انتقال آب دریای خزر به سمنان امکانپذیر نیست.

محمد دامادی اظهار داشت: مازندران دارای امکانات زیادی بوده اما اگر جایی بخواهند حقی از مردم را ضایع کنند هرگز زیربار ظلم نرفته و هرجا احساس کنیم حقوق مردم ما ضایع می‌شود با اقتدار دفاع می‌کنیم.

وی افزود: عده ای می‌خواهند زیر چکمه‌های بی انصافی کمر ما را بشکنند و در زمینه انتقال آب از دریای خزر اگر صدها ردیف درست شود هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

دامادی بیان کرد: از اتاق بازرگانی مازندران نتظار داریم به عنوان نمایندگان بخش خصوصی با توجه به مشکلات اقتصادی موجود با مدیریت درست مشکلات را رفع و مراودات و تعامل خود را با کشورهای سی آی اس بیشتر کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط بحرانی پارلمان تجاری می‌تواند کمک کند و بدانیم عمل‌گرایی بودن در کنار داشتن تخصص می‌تواند اتاق را در رسیدن به اهداف همه جانبه اقتصادی کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منابع کشور مربوط به همه کشور است صرف نظر از اینکه می‌شود به لحاظ فنی یا خیر اینکه عده ای در چند استان که به لحاظ جغرافیایی در جایی قرار دارند که دارای منابع آب هستند حق ندارند برای انتقال آب به استان‌های دیگر جلوگیری کنند اگر ما از داخل کشور نتوانیم پاسخگوی نیاز همسایگان مان باشیم باید از اسرائیل آب وارد کنیم این حرکات خجالت آور است که زندگی را فقط برای خودمان بخواهیم

      پاسخ ها

      • ساسان

        دوست عزیز این کار نه از لحاظ محیط زیستی درست است و نه از لحاظ اقتصادی و باعث نابودی گونه های جانوری میشود و از همه طرف ضرر است ! البته اگر بیاندیشید و موضوع رو فقط از دیدگاه قومی و منطقه ای نگاه نکنیم !

      • مردمی

        پس لطفاجمعیت استان های کویری را به شما کشور منتقل کنید تا مشکلی برای محیط زیست بوجود نیاید

      • ali

        ساسان عزیز چطور این مازندرانی ها برنج کشت سوم می کارن خلاف قاونون هست ولی صدای این نماینده محترم در نمیاد چطور روسیه از سال ۱۹۷۹ با آب ورودی به دریای خزر کشاورزی میکنه و ترکیه سد زده و آب رو به کشورش بر میگردونه و مازندرانی های عزیز هر سال بالای ۹۰ میلیارد متر مکعب آب برای هندوانه حروم میکنن صدای محیط زیست در نمیاد حال ما سمنانی ها فقط به ۹۰ میلیون متر مکعب آب نیاز داریم اینهمه شلوغ بازی در میارین رقم خنده داری هستش مگه نه ؟ بد نیست قبل از اظهار نظر کمی فکر کرده و مطالعه بکنیم و

    • بدون نام

      شما ها اگر مردید جاده تهران شمال رو تمام کنید کارهای به این بزرگی ادم های بزرگ میخواد

    • بدون نام

      هرکاری به ضررمردم دولت انجام میده

    • امیر

      چطور اب خوزستان قابل انتقال بود؟

    • اهل شمال

      لایک داری جناب نماینده....مطمئن باشید هیچ شمالی راضی نیست...توی این زمین های حاصلخیز شمال..انقدزر این چند سااه دچار کم ابی به خاطر باران کم شدیم که مایحتاج صیفی خودمون رو به زور از بازار مبخریم...همه شالیزارها تغییر کاربری دادند..اخه چی میدونید که نطر میدید..تا اینجا از نزدیک نباشید ونبینید که مردم دیگه مثل سابق نمیتونن زراعت کنن باور نمبکنید..اب نیاز استان خودمونه...اگه میشد واستان نیازی نداشت..مخصوصا شهرهای اطرافش..بله..نگذارید که تبدیل به ارومیه بشه...حتی زمین شناسان هم در این باره نظر دادن وانتقال اب رو قبول ندارن.

      پاسخ ها

      • مهدی

        مگر شما آب شور به درختانتان می دهید از آب شور هم نمی گذرید

      • ali

        دوست عزیز فکر نمی کنید شما چه ضرری به آب های منطقه مازندران و گیلان وارد کردین و با کشت های غیر مجاز چه ضربه ای زدین ؟! چقدر درختان رو قطع کردین چقدر جنگلها رو آتیش زدین چقدر نفت پای درختان زدین چقدر سم کشاورزی پای محصولات ریختین و بعدش وارد چرخه اکوسیستم شدن و چه بلایی سر اون خطه سر سبز درآوردین
        ما استان سمنان واقعا به حجمی کمتر از ۱۰۰ میلیون متر مکعب در سال نیاز داریم تا آب بنوشیم و زنده بمونیم همین شما عزیزان در هر سال ۹۰ میلیارد متر مکعب برای کشت هندوانه صادراتی آب از دست میدین و تمام چشمه ها رو خوشکوندین و نابود کردین

    • اهل شمال

      نگران نباشید.....بعدا گندش در میاد..البته برای مازندران.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج