۸۳۷۹۹۴
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

نصیرزاده: چرا به تراکتور و ماشین گیر داده‌اید؟

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی به یکسان بودن مالکیت دو باشگاه تبریزی واکنش نشان داد و گفت: چرا به این دو باشگاه گیر داده‌اید؟!

خبرگزاری میزان: هوشنگ نصیرزاده درباره درخواست باشگاه ماشین‌سازی برای برگزاری دیدار مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره)، اظهار داشت: ما چون احتمال استقبال بیش از گنجایش ورزشگاه بنیان دیزل را می‌دهیم، دیروز از سازمان لیگ تقاضا کردیم که محل برگزاری بازی تغییر یابد. سازمان لیگ هم امروز پاسخ ما را خواهد داد.

وی در واکنش به این مسئله که تراکتورسازی و ماشین‌سازی مالک‌شان یک نفر است و همین موضوع شائبه ایجاد می‌کند، عنوان کرد: هر وقت استقلال و پرسپولیس هم با یکدیگر بازی کردند، شما همین بحث را بکنید. وزیر ورزش در این دو باشگاه افراد را مستقیم وضع می‌کند. وضع ما که بهتر از استقلال و پرسپولیس است.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی ادامه داد: زنوزی روی کاغذ نقشی در هیئت مدیره دو باشگاه ندارد، اما مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را وزیر تعیین می‌کند. هر وقت آنها هم با یکدیگر بازی داشتند، بروید برای آنها هم این حرف‌ها را بزنید. حتی اگر وقت داشتید، به وجود تیم‌های مس‌های صنعتی و نفت هم بپردازید. همچنین درباره تیم‌های فولاد، سپاهان و ذوب‌آهن هم بپرسید، چرا به دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی گیر داده‌اید؟!

نصیرزاده در ادامه یادآور شد: ما نیم فصل اول اگر پدیده را متوقف نمی‌کردیم، سپاهان قهرمان نمی‌شد. ما در بازی آخر نیم فصل در مشهد برای سپاهان بازی کردیم و نتیجه برای سپاهان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون میخوااایید تبانی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن لطفا

      • بدون نام

        آقای نصیرزاده نمیزارن تراختور سازی قهرمان لیگ برتر بشه،

    • تاآاااااجیم

      هه ب نصیرزاده واین فدراسیون درپیت ک مالک دوتاتیم یکی هست

      پاسخ ها

      • رویا

        درپیت خودتییییی

    • محمدرضا

      آفرین آقای نصیرزاده درست اشاره فرمودین

    • کامران

      چرت میگی دیگه ، هیچ عقل سلیمی قبول نمی کنه پرسپولیس و استقلال تو بازی ها به هم راه بدن ولی ماشین علنا داره تو لیگ واسه تراکتور مسابقه میده

      پاسخ ها

      • سودا

        خیلی چرتین دروغها

    • (م..ب) مصطفی بادینی زاهدان

      حالادیدید پول آدمی که قانون قانون میزدو سست سست کرد....تادیروز دم از تبصره بند ماده و...میاورد که خلاف قانون الان ماشین خریدن براش رنگ عوض کرد

    • بدون نام

      یاشاسین تراختوررررررررر

    • بدون نام

      این را جواب بدید که اقای زنوزی! این همه سرمایه را از کجا اورده تا کسی ریگی به کفششش نباشه پولدار نمیشه بعد در مورد مالکیت دو باشگاه صحبت کنید

      پاسخ ها

      • دومان آذربایجان لی

        به تو چه ربطی داره ؟ مگه فضولی؟ اگه یه جات می سوزه برو آب بریز. به کوری چشم حسودان بدبخت، تراکتور قهرمان میشه. یاشاسین آذربایجان یاشاسین تیراختور

    • am

      استاد چرا بی پایه حرف میزنی آخه روابط پرسپولیس و استقلال قابل مقایسه با روابط این دو تیم تبریزیه ، پرسپولیس و استقلال باهم مثل کاردو پنیرن هواداراشون از باخت تیم حریف عشق میکنن ، حتی المقدور به هم بازیکن بدرد خورشونو نمیدن از برد توی دربی لذت میبرن ، برای تحقیر بازیکنا و هوادارای رقیب از هیچ کوششی دریغ نمیکنن ، در حالیکه هوادارای تراکتور گاهی برای تشویق تیم همشهری به استادیوم میرن و علاقه به هردو تیم رو هیچ وقت انکار نمیکنن مالکیت این دو تیم شخصیت حقوقیه ولی مالکیت دوتیم تبریزی حقیقیه ، لطف کن برای حفظ جایگاه خودت دست بدامان چرت و پرت گویی نکن.

    • ایرانی

      خجالت بکش اقای قانونمدار.توکه قبل ازاینکه ریزه خوارزنوزی بشی همیشه ازعدالت حرف میزدی؟بچه هم میدونه توداری جون میکنی تاتیمت جلوی بقیه تیمهاروباهرترفندی بگیره تاتیم اول اربابت قهرمان بشه که البته نمیشه وجلوی همین تیم تبانی کنی ووابدی تاسه امتیازمفت بهش برسونی. ......خودتی.

    • بدون نام

      تو دیگه چرا دکتر..

      ماشین سازی بازنده س صددرصد!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج