۸۳۸۰۳۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

وضعیت پرونده تولید اسنک با ذرت تراریخته دامی

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از توزیع ۲۲۰۰ تن ذرت دامی که قرار بود به اسنک تبدیل شود خبر داد و گفت: امروز دستور توزیع ۸۰۰ تن دیگر از این ذرت‌ها در بین مرغداری‌های استان البرز صادر شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از توزیع ۲۲۰۰ تن ذرت دامی که قرار بود به اسنک تبدیل شود خبر داد و گفت: امروز دستور توزیع ۸۰۰ تن دیگر از این ذرت‌ها در بین مرغداری‌های استان البرز صادر شد.

علی‌اکبر مختاری در خصوص آخرین وضعیت پرونده تولید اسنک با ذرت دامی توسط یکی از برندهای معروف مستقر در استان البرز توضیح داد: مجموعاً ۳۰۰۰ تن ذرت دامی که برای تولید اسنک توسط این کارخانه تهیه شده بود، توقیف و از این میزان ۲۲۰۰ تن در بین مرغداری‌ها توزیع و دستور توزیع ۸۰۰ تن باقیمانده هم امروز صادر شد.

مختاری با بیان اینکه موضوعاتی در خصوص این پرونده همچنان در حال بررسی است افزود: این ذرت‌ها تراریخته بوده و تراریخته بودن هر محصولی باید بر روی بسته‌بندی مشخص شود اما در این پرونده این موضوع رعایت نشده و این برای ما مسجل است.

وی ادامه داد: ذرت با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شود اما اینکه آیا تعرفه ذرت برای مصرف انسانی با ذرت دامی برابر است یا نه در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه شرکتی که این ذرت‌ها را تهیه و در اختیار این کارخانه قرار داده، مشخص شده است، خاطرنشان کرد: اینکه شرکت تأمین کننده اجازه توزیع این ذرت‌ها بین مواردی غیر از مرغداری‌ها داشته یا نه هم در حال بررسی است.

مختاری در خصوص پرونده بهداشتی تولید اسنک با ذرت تراریخته دامی و رعایت یا عدم رعایت فرمول ساخت محصول هم اعلام کرد: این پرونده در مراحل نهایی است و به زودی رأی آن اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمامی کشورهای دنیا انقدر برروی موادغذایی ملتشون نظارت دارند که حتی قشر ضعیفشون هم آسیب نبینه آنوقت اینجا چه خبر از گوشت سگ وگربه وخرو قاطر وتاهرچیزی که مربوط به تغذیه مردم همه تقلب وناسالم تنها چیزی که ارزش نداره جان وسلامتی مردمه چرا باید تمام بیمارستانها مملو از بیمار باشه ومردم دیگه به هیچی اعتماد ندارند همه متقلب شدند برای رسین به ثروت زیاد دست به هر جنایتی میزنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج