۸۳۸۱۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماموریت ۷۲ ساعته برای پایان سلطه‌ ۸۷ ساله

سرانجام با گل راکیتیچ اتفاق مورد نظر هواداران بارسلونا رخ داد و بارسا با ۲ برد در عرض ۷۲ ساعت در برنابئو، رکورد شکنی کرد.

وبسایت نود: سرانجام با گل راکیتیچ اتفاق مورد نظر هواداران بارسلونا رخ داد و بارسا با ۲ برد در عرض ۷۲ ساعت در برنابئو، رکورد شکنی کرد.

وقتی از خودتان فاصله می‌گیرید و هویت خود را فراموش می‌کنید باید منتظر عواقبش باشید.

تابستان ۲۰۱۸ در حالی که همه منتظر پوست اندازی و نسل جدید کهکشانی‌ها و خرید‌ ستاره‌های جدید برای رئال‌مادرید بودند، وقتی نام‌هایی مثل ام‌باپه، نیمار، هازارد و هری کین پیش از هر تیمی به قوهای سپید متصل می‌شدند،هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد ستاره‌های جدید این تیم از بین جوانان با استعداد و کم‌تجربه‌ انتخاب شوند و این اتفاق در تاریخ رئال‌مادرید کهکشانی کم سابقه بود.

ماموریت ۷۲ ساعته برای پایان سلطه‌ ۸۷ ساله

آن‌ها فصل را با لوپتگی‌ شروع کردند که تازه از تیم ملی اسپانیا اخراج شده بود، نتیجه‌ای که برای تکرارش در رئال فقط چند هفته زمان لازم داشت تا آن‌ها بعد از فصل نقل و انتقالات کورس قهرمانی را هم به بارسا ببازند. حتی شروع خوب سانتیاگو سولاری و دائمی شدن قرارداد این سرمربی هم گره کور مادریدی‌ها را باز نکرد؛ گرهی که شاید ریشه در همان ترک عادت و پشت کردن به اصل و هویتشان داشت.

پایان سلطه‌ ۸۷ ساله

شنبه‌شب و در چارچوب رقابت لالیگا، بارسلونا در حالی 72 ساعت پس از برد اول، دومین برد متوالی را در سانتیاگو برنابئو و پیش چشم هواداران رئال دست آورد که با این نتیجه بعد از ۸۷ سال تعداد بردهای آبی و اناری‌ها در ال‌کلاسیکو بیشتر از رئال شد. بعد از گل راکیتیچ، هواداران مادریدی شاید منتظرسوپرمنی مثل رونالدو، بازی‌سازی مثل فیگو، پاسوری شبیه بکهام، مهاجمی در اندازه‌های رونالدوی برزیلی و یا کارگردانی مثل زیدان در میانه‌ میدان بودند.

اما دیدن کاسیمیرو و وینیسیوس جوان و مودریچ و بیل و کروس نه چندان آماده، بیش از همیشه آن‌ها را به بازگشت در برنابئو نا امید کرد تا مدیران و مربیان احتمالی بعدی رئال بدانند اگر آرسنال عرصه‌ فرصت دادن به جوان‌هاست، اگر بارسا بر اساس لاماسیا پیش می‌رود و نتیجه می‌گیرد، اگر بایرن با تضعیف رقبا بوندس لیگا را فتح می‌کند، رئال مادرید هم باید خودش باشد تا شکوه و موفقیت به اردوی این تیم برگردد.

تاج و تخت پرافتخارترین تیم اسپانیا با وجود فاصله‌ قابل توجه درست مثل برتری در تعداد بردهایشان تهدید می‌شود و اگر دیر به خودشان بیایند، باید تاج روی لوگوی باشگاه را دست‌کم در صفحات اجتماعی زیر لوگوی رقیب ببینند.

این شکست اما مانند هر شکست دیگری می‌تواند تلنگری برای مادرید باشد تا باز هم به اصلشان برگردند، دوباره دست به بریز و بپاش بزنند و با سنگین‌ترین هزینه‌ها و شکستن رکوردهای ارقام نقل و انتقالات باز هم کهکشانی باشند و ویترینی از بهترین‌های هر نسل را در سانتیاگو برنابئو ببینیم. این باخت می‌تواند قوهای سپید را بیدار کند تا رو به آینه‌ تاریخ کهکشانی و پرستاره‌ خود بایستند و بگویند؛ خودت باش، مگر خودت چه ایرادی داشت؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج