۸۳۸۳۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره ایتالیایی دردسر جدید مامیچ در الهلال

ستاره ایتالیایی در پی درخشش در بازی های ابتدایی برای قهرمان عربستان حالا به دردسری بزرگ برای سرمربی کروات تبدیل شده است.

ورزش سه: سباستین جووینکو ایتالیایی به عنوان آخرین خرید زمستانی الهلال سر از ریاض درآورد و در همین مدت کوتاه به یکی از کلیدی ترین بازیکنان قهرمان عربستان در لیگ داخلی تبدیل شد. زوران مامیچ سرمربی کروات نام این ستاره ایتالیایی را در فهرست خارجی های باشگاه برای لیگ قهرمانان آسیا قرار داد اما درخشش مورچه اتمی ایتالیایی به قدری زیاد بود که حالا طرفداران درخواست اضافه شدن این بازیکن به فهرست تیم برای حضور در جام باشگاه های عرب موسوم به جام "بن زاید" شده اند.

رسانه های سعودی با اشاره به دردسرهایی که جووینکو برای مامیچ رقم زده از تصمیم مربی کروات برای جایگزینی ستاره ایتالیایی به جای جاناتان سوریانو اسپانیایی در رقابت های جام بن زاید پرده برداشتند. در این رقابت ها الهلال با عبور از سد تمام رقبا حالا باید در نیمه نهایی جدالی سنتی با الاهلی جده داشته باشد از همین رو مامیچ که تنها می تواند از ۵ بازیکن خارجی بهره ببرد با فشار زیادی برای جایگزینی جووینکو به جای سوریانو اسپانیایی روبرو شده است.

پیش از این الهلالی ها در این رقابت ها از نفراتی همچون البرتو بوتیا، بافتیمبی گومز، کارلوس ادواردو، جاناتان سوریانو و آندره کاریلو بهره برده بودند که حالا سباستین جووینکو باید جایگزین یکی از آنها شود چون قوانین مسابقات اجازه استفاده بیشتر از ۵ خارجی را به تیم ها نمی دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج