۸۳۸۵۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عادت جالب جیمی واردی؛ اولین گل در هر عصر!

جیمی واردی اولین گل مربیان اخیر لسترسیتی را به ثمر رسانده است.

وبسایت نود: به نقل از وبسایت رسمی لیگ برتر انگلیس، در یکی از مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس یکشنبه واتفورد در ورزشگاه ویکرج رود میزبان لسترسیتی بود و در پایان با نتیجه ۲-۱ بر حریف خود غلبه کرد.

روباه ها که در این بازی برای نخستین بار تحت هدایت برندان راجرز به میدان می‌رفتند، نتوانستند بر حریف رده هشتمی خود غلبه کنند و دست خالی از واتفورد بازگشتند. اما نکته جالب این مسابقه، ادامه یافتن یک روند عجیب و جالب برای جیمی واردی، مهاجم ملی پوش لستر بود.

بازی تا دقیقه ۷۵ با تک گل تروی دینی به سود واتفورد در جریان بود تا این که واردی در این دقیقه روی پاس یوری تیلمانس دروازه بن فاستر را باز کرد و اولین گل لستر در دوران برندان راجرز را به نام خود ثبت کرد. علیرغم آن که این گل در پایان ثمری برای لستر نداشت، اما واردی خود توانست با این گل یک رکورد جالب را ثبت کند.

عادت جالب جیمی واردی؛ اولین گل در هر عصر!

در حقیقت نخستین گل 4 مربی اخیر لسترسیتی توسط واردی به ثمر رسیده است. این یعنی در نخستین بازی کلودیو رانیری، کریگ شکسپیر، کلود پوئل و اکنون برندان راجرز در لیگ برتر، جیمی واردی گل نخست روباه ها را به ثمر رسانده است.

رانیری در هفته نخست فصل 16-2015 برای اولین بار روی نیمکت لسترسیتی نشست و تیم او توانست با پیروزی 4-2، فصل منجر به قهرمانی را با یک پیروزی شیرین خانگی آغاز کند. گل نخست این مسابقه را جیمی واردی در دقیقه 11 روی پاس مارک آلبرایتون به ثمر رساند. بعد از اخراج رانیری در فوریه 2017، کریگ شکسپیر هدایت لستر را به دست گرفت و در اولین مسابقه، در هفته بیست و ششم باید تیمش را در برابر لیورپول به میدان می‌فرستاد. واردی در دقیقه 28 چراغ اول را روشن کرد تا روباه ها با نتیجه 3-1 به برتری دست یابند.

شکسپیر اما دوام چندانی نداشت و در هفته دهم فصل 18-2017، این کلود پوئل بود که سرمربی لستر لقب گرفت و تیمش را برای دیدار با اورتون آماده کرد. واردی این بار هم خود وارد میدان شد و با به ثمر رساندن گل نخست در دقیقه 18، نقش مهمی در پیروزی 2-0 تیمش برابر تافی ها داشت. واردی تک گل لستر در جریان شکست برابر واتفورد را هم به ثمر رساند تا به این ترتیب نخستین گل 4 سرمربی اخیر لستر، سهم مهاجم 32 ساله بوده باشد.

با این وجود، این گل یک رکورد منفی را نیز برای واردی به ثبت رساند. از آغاز فصل 15-2014، واردی در 16 مسابقه که با شکست لستر به پایان رسیده گلزنی کرده است. در مقطع مشابه، هیچ بازیکنی در این زمینه (گلزنی در تعداد مسابقاتی که با شکست تیم همراه شده) به آمار واردی نرسیده است.

واردی در این مسابقه برخورد سختی با بن فاستر، دروازه بان واتفورد در هنگام یک ارسال داشت، برخوردی که هر دو را نقش بر زمین کرد و مسابقه را برای دقایقی متوقف کرد. هر دو بازیکن البته با سلامتی به میدان بازگشتند تا واردی یکی از آن مسابقات خاطره انگیز خود را پشت سر گذاشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج